Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Mega połączenie

R32 w Golfie pierwszej generacji!
by Norbi97
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
0 0

Odważnie, ale bez rozpórek długo nie pojeździ zanim buda zacznie się łamać. No chyba że to na pokaz tylko, wtedy to co innego.

Odpowiedz
avatar polak
0 2

@twilightsparkle: Jedynka ma dosyć mocną budę i R32 nie powinien jej krzywdy zrobić. A z drugiej strony twórca samochodu mógł jakiś lepszy silnik wybrać, bo VR6 to akurat rzadki paździerz jest. Można było pomyśleć choćby o 1.8 turbo jeśli trzymać się ram jednego koncernu, albo pójść po całości i zapakować 2.2 turbo. Wtedy miałoby to ręce i nogi, a tak to tylko sztuka dla sztuki, bo sens żaden.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 listopada 2014 o 12:56

avatar konto usunięte
1 1

Za fotelem kierowcy widać kawałek klatki, więc auto chyba jest przygotowane na taką moc. Poza tym sądząc po jakości wykonania i włożonej pracy (chociażby "clear" pod maską) śmiem wątpić, że tego Golfa rzeźbiono w przysłowiowej stodole :P Bardzo mi się podoba <3

Odpowiedz
avatar caliber
0 0

Najlepsza generacja golfa i najlepszy silnik vw :)

Odpowiedz
avatar polak
-2 4

@caliber: Jeden z najgorszych silników VW. Konstrukcyjnie porażka z każdej strony.

Odpowiedz
avatar MarekVtec
0 0

mi się wydaje ze to rollbar jest a nie klatka a auto na pewno nie do ganiania po torze bo tam takich rzeczy jak cler nie roi się a i rollbar bla pokazu tylko ale trzeba przyznać że wkład pracy ogromny i za to szacun

Odpowiedz
Udostępnij