@Downhillowiec: Chyba nie było aż tak źle ;) Tylko ewentualna naprawa systemu hydropneumatycznego dużo kosztuje... Mi osobiście podobają się takie nietuzinkowe auta. Przynajmniej nie powiewają nudą :D
@DMstudiomotors:
Koszty naprawy hydro zamykają się w kilku setkach - o ile się naprawia w momencie, kiedy pojawiają się nieszczelności, a nie gdy już samochód to zwłoki.
Hydro jest tańsze niż klasyczne zawieszenie. I to dużo.
jestem posiadaczem tylko normalnego nie kombi cud nie auto jak ktoś nie umie czytać i go obsłużyć to problem a tak to lać i jechać,cały w ocynku podłoga pociągną pcv,zawieszenie super wybiera i serwis wcale nie jest kosztowny ani trudny już rzygam opowieściami ile to nie kosztuje kompleta regeneracja zwieszenia kosztuje tyle co w każdym aucie 4l lhm 100zł 5 gruszek 500zł i spokój na 5 lat jak się pilnuje to gruchę się dobija za 30 zł i taniej niż w zwykłym aucie hamulce i cały układ sam się odpowietrza części śmiesznie tanie mnogo innowacyjnych rozwiań jak się ma diesla tak jak w moim przypadku spalanie śmiesznie małe 4,5-6l a przy wadze auta która w wersji podstawowej wynosi nieco ponad 900kg daje jakiś miarę osiągi a były wersje 4x4 moc wahała się od 75-380km.Kiedyś wrzucę tu swojego moim zdaniem to cholernie nie docenione auto z którego ludzie się nabija a ich golfy i inne niemieckie padła mogą zderzak lizać.
@kitt2496: Chodziło mi tutaj bardziej ,że nie jest łatwo spotkać takie auto na czarnych tablicach. Czarne tablice moim skromnym zdaniem dodają uroku autom wyprodukowanym przed 1999 rokiem :)
W mojej rodzinie był... nie nawidzieliśmy tego samochodu, istny koszmar :D Też czerwony xD
Odpowiedz@Downhillowiec: Chyba nie było aż tak źle ;) Tylko ewentualna naprawa systemu hydropneumatycznego dużo kosztuje... Mi osobiście podobają się takie nietuzinkowe auta. Przynajmniej nie powiewają nudą :D
Odpowiedz@DMstudiomotors: Koszty naprawy hydro zamykają się w kilku setkach - o ile się naprawia w momencie, kiedy pojawiają się nieszczelności, a nie gdy już samochód to zwłoki. Hydro jest tańsze niż klasyczne zawieszenie. I to dużo.
Odpowiedzjestem posiadaczem tylko normalnego nie kombi cud nie auto jak ktoś nie umie czytać i go obsłużyć to problem a tak to lać i jechać,cały w ocynku podłoga pociągną pcv,zawieszenie super wybiera i serwis wcale nie jest kosztowny ani trudny już rzygam opowieściami ile to nie kosztuje kompleta regeneracja zwieszenia kosztuje tyle co w każdym aucie 4l lhm 100zł 5 gruszek 500zł i spokój na 5 lat jak się pilnuje to gruchę się dobija za 30 zł i taniej niż w zwykłym aucie hamulce i cały układ sam się odpowietrza części śmiesznie tanie mnogo innowacyjnych rozwiań jak się ma diesla tak jak w moim przypadku spalanie śmiesznie małe 4,5-6l a przy wadze auta która w wersji podstawowej wynosi nieco ponad 900kg daje jakiś miarę osiągi a były wersje 4x4 moc wahała się od 75-380km.Kiedyś wrzucę tu swojego moim zdaniem to cholernie nie docenione auto z którego ludzie się nabija a ich golfy i inne niemieckie padła mogą zderzak lizać.
Odpowiedz@MarekVtec: Noom cytrynki hydro pneumatyce są cudowne. Zwłaszcza BX oraz XM ;) /Xantia to już nie to/
Odpowiedz@MarekVtec: Interpunkcja aż boli. Nie rzucam się jakoś bardzo, ale czasami ciężko zrozumieć o co chodzi
OdpowiedzO ile większy XM daje radę w kombi, to BX widać że na silę robili tę wersje nadwoziową.
Odpowiedzmoże to cud urody nie jest ale znam brzydsze :p
OdpowiedzTen egzemplarz nie jest rzadki ze względu na astronomiczną cenę czy też małą liczbę wyprodukowanych sztuk. Resztę dopowiedzcie sobie sami.
Odpowiedz@kitt2496: Chodziło mi tutaj bardziej ,że nie jest łatwo spotkać takie auto na czarnych tablicach. Czarne tablice moim skromnym zdaniem dodają uroku autom wyprodukowanym przed 1999 rokiem :)
OdpowiedzNie ma nic piękniejszego w obecnym czasie jak samochód na czarnych blachach
Odpowiedz