Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Bummmm!!

Opona pękła bez przyczyny podczas montowania, a dokładnie pompowania. Opona pękła przy ok 3atm.
by McDziarz
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Bandzior
0 2

dlatego pękła :D w zwykłym osobowym max 2 atmosfery sie daje nie 3 :D a jak stara była to nie wytrzymała

Odpowiedz
avatar Maniekvip
-1 3

@Bandzior: Max 2 atmosfery powiadasz? A to ciekawe aż żal mi opon w twoim aucie :(

Odpowiedz
avatar C0rvette
0 2

@Bandzior: Na stal 3,5atm żeby wstrzelić na alu 4,5atm... Jak masz naciągi to i 3 na gotowo można.

Odpowiedz
avatar Bandzior
1 1

@Maniekvip: no dobra trochę przesadziłem :P małe lekkie auta maja nie całe 2 bary a większe cięższe więcej, mała nie przemyślana wypowiedź :D

Odpowiedz
avatar McDziarz
-1 1

ale 3 atm musi miec by pozodnie wskoczyc i przylegac do rantu. 1 atm = 1.01 bar

Odpowiedz
avatar shaman
6 8

No cóż, czasami guma pęka.. ;)

Odpowiedz
avatar McDziarz
-3 5

@shaman: Niewazne jaka guma peknie zawsze jest to nie przyjemne :P a tymbrdziej jak masz taka gume na wysokosci brzucha :P

Odpowiedz
avatar shaman
0 0

@McDziarz: To prawda :D

Odpowiedz
avatar motomaniac
-1 1

Stara opona, nowe są sprawdzane dużo wyższym ciśnieniem. Albo nieumiejętne założenie na maszynę, i przerwanie drutu łomem. W busach przy dużym obciążeniu pompuje się nawet więcej niż 3atm

Odpowiedz
avatar McDziarz
0 0

@motomaniac: Opona zakladana porzadnie nie na sile. wskoczyla jak kazda inna ale widocznie musial nia walnac w kraweznik i druty poszczelały

Odpowiedz
avatar asterlock
-1 3

@motomaniac: A w rowerach szosowych ładujesz po 9 atmosfer :p

Odpowiedz
Udostępnij