Zalezy kto jakie auto ma w garaxu. W moim przypadku, silnik od acury 3.2 do mojego accorda coupe. Tylko tego teraz brakuje przy moim wozie ale niestety ciezki temat do sciagniecia.
Jeździłem paroma hondami, widziałem, słyszałem, ale wszystkie R4. Niech ktoś mi powie jak chodzi taka hondowska V6? Tez tak wysoko sie kreci na obrotach i brzmi na v-tec'u??
@sosnasss: J32 to V6 SOHC VTEC mający moc od 220 do 270 koni. Siedzi w Acurze TL, CL i chyba jeszcze Hondzie Inspire z początku tego wieku :) A silnik kręci do 7 tysięcy bodajże. Wersje mogą się różnić dolotem, ostrzejszym wałkiem,innym wydechem i jeszcze paroma pierdołami.
mialem b16,b18 aktualnie mam b20vtec z elementami b16b oraz b18c spec r... lecz w myslach na przyszy rok jest nowy projekt j35a8 (v6 3.5 290ps) w mazda rx8 :)
najlepiej b16b, ale tam jakieś k20 też mogłoby wpaść :)
OdpowiedzPornografia :D
OdpowiedzZalezy kto jakie auto ma w garaxu. W moim przypadku, silnik od acury 3.2 do mojego accorda coupe. Tylko tego teraz brakuje przy moim wozie ale niestety ciezki temat do sciagniecia.
OdpowiedzK20 w ED7 <3
Odpowiedztylko i wyłącznie K seria, dźwięk po załączeniu vtec jest boski :D
OdpowiedzMi jest obojętnie który bym miał wziąć i tak byłby stokroć lepszy od mojego D14 :P
OdpowiedzJeździłem paroma hondami, widziałem, słyszałem, ale wszystkie R4. Niech ktoś mi powie jak chodzi taka hondowska V6? Tez tak wysoko sie kreci na obrotach i brzmi na v-tec'u??
Odpowiedz@sosnasss: J32 to V6 SOHC VTEC mający moc od 220 do 270 koni. Siedzi w Acurze TL, CL i chyba jeszcze Hondzie Inspire z początku tego wieku :) A silnik kręci do 7 tysięcy bodajże. Wersje mogą się różnić dolotem, ostrzejszym wałkiem,innym wydechem i jeszcze paroma pierdołami.
Odpowiedzmialem b16,b18 aktualnie mam b20vtec z elementami b16b oraz b18c spec r... lecz w myslach na przyszy rok jest nowy projekt j35a8 (v6 3.5 290ps) w mazda rx8 :)
Odpowiedz