niby czemu? 2.0 TFSI w tej skodzie? 3.5 turbo w BMW więc ...
Nawet najmocniejsza jednostka j/w ma czas około 9 sek. do 100.
nie wiem jaki silnik w niej drzemnie, ale tu nie chodzi o moc a o klasyka.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 października 2012 o 16:07
akuratnie w skodzie niebieskiej mamy dieselka, wiadomo ze silnika z grupy vw serii nie trzymają, a ten rs jest w stanie zrobic setke troszke szybciej niz 9s.a o srebrnej skodzie pisac nie będę, bo niestety nikt nie uwierzy w mozliwosci tego egzemplarza, a naprawdę warto, moze zadziwic na trasie te niepozorne "rodzinne" kombi.
A czy to jest ważne, w ile robi setkę, czy ile ma koni pod maska lub kogo chapnie na światłach ? KLASYK TO KLASYK.
Dla mnie nie jest ważne jak szybki jest klasyk tylko, to jakie emocje wzbudza. Również to, że widząc obojętnie jakiego klasyka na naszych polskich szarych drogach dostaję skrętu karku i od razu pojawia mi się banan na twarzy!
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
2 października 2012 o 16:52
matiqq z tą niepozornością się zrgywasz czy serio mówisz? ;d Ale owszem niepozorna jest nawet i dieselek 1.9 tdi 110 koni potrafi zadziwic na trasie :D
ta skoda o której tu piszecie może mieć i 1000 kucy i pół miliona zainwestowanych funduszy ale zawsze będzie skodą i żaden nakład kasy i pracy tego nie zmieni.
Ktoś się Ciebie zapyta - czym jeździsz ? a ty Skodą. Hmm i o czym tu więcej gadać ? pewnie możesz sie chwalić ile to i czego ona tam nie ma. A kto Ci powie że jeździ np Jaguarem to nawet nie wypada zapytać o wiek tego auta Po prostu jaguś jaki by nie był i tak jest fajny. Są marki i marki. Skoda to to drugie. Z reszta skoda VW seat czy audi... jeden but. Niestety VW tańsze Audi. Skoda tańszy Seat - albo odwrotnie :d
Powiem Ci szczerze kolego głupi jesteś jak but z lewej nogi. Nie liczy się marka. Robisz z siebie jakiegoś nowobogackiego frajera. Powiedz mi czy znasz auto osczędniejsze co przy 150km/h na autostradzie pali 6.0 l ropki na 100 km ? Czy znasz samochod ktory zrobił 210 tys. bez zadnych usterek jedynie filtry, olej i dalej rura. No teraz sie wykaż ...
Albo weź kolego np. skode superb, auto które konkuruje z merolami i bmkami najwyższych klas... Wracając przypominam ze to wlasnie skoda octavia zajeła nie tak dawno I miejsce pod wzgledem rodzinnego kombi i funkcjonalności :)
Troszkę grac520 się mylisz, ale Skoda Superb nie ma szans z Mercedesem S-klasy albo z BMW serii 7, ponieważ nie jest tak prestiżowa oraz zaawansowana technologicznie itp. Bardziej bym Skodę Superb porównał do Mercedesa E-klasy lub BMW serii 5
No moze masz racje troszke pojechalem Scatman ale nie lubie ludzi ktorzy maja takie zle opinie uwazaja skode jak jakiegos grata a nawet nim nie jezdzili ..
Powiem Ci szczerze kolego głupi jesteś jak but z lewej nogi. Nie liczy się marka. Robisz z siebie jakiegoś nowobogackiego frajera. Powiedz mi czy znasz auto osczędniejsze co przy 150km/h na autostradzie pali 6.0 l ropki na 100 km ? Czy znasz samochod ktory zrobił 210 tys. bez zadnych usterek jedynie filtry, olej i dalej rura. No teraz sie wykaż ..."
słuchaj, już wyżej napisałem, że byłem posiadaczem 2 suberb (2.8 i 1.8t) ale konkuruje jedynie z BMW 5 i E/C klasą merca. fakt, osiągi jakieś tam ma, ale znam sużo bardziej oszczędne auto porzy 150 a nawet 220km/h, a jest to BMW z najoszczędniejszym silnikiem swego typu z serii i jest to 2.2l a jak nie wieżysz, to mam u siebie filmik taki z 2-3 minuty nagrywana prędkość 190-220km/h moją '5 i spalanie to 9-11L LPG (mam swój warsztat samochodowy w tym kierunku).
matiqq no dobrze ale z tego co widze to byles posiadaczem superby ,,jedynki" poza tym ja mowie tu o dieslu nie o benzynie. Ale pomimo 10 l gazu przy nawet 190 km/h t bardzo dobry wynik. Pozdrawiam :)
grac520 - wynik spalania który podajesz mi nie imponuje - stary Freelander przy tej prędkości palił 6,5l, a należy pamiętać, że jest to samochód ciosamy siekierą i nikomu nie chciało się robić zaokrągleń.
Po drugie nie używaj głupich stereotypów, bo ktoś może się odwdzięczyć i powiedzieć jaka panuje opinia o Skodzie - nie ważne ile by miała koni i kogo robiła na światłach.
freelander przy 150 palił 6,5l w dodatku ten stary? kolego cos walisz w c**ja. powiedz chociaż który silniczek w tym suviku jest wg. ciebie taki oszczedny
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 października 2012 o 18:41
Freelander... ciekaw jestem jak z komfortem przy tej predkości.. Siedialeś w naucznikach? Z tego co wiem to te starsze land rovery miały komfort porównywalny do zuka :)
grac520 PW@
-przesadzasz troszkę, i raczej nie jeździłeś tym autem
mierzwa1410@
-leci w bambuko jak opętany
a tak od siebie, żona ma obecnie Freelandera (1) z silnikiem 1.8L benz/LPG i pali średnio 12L.
jest troszkę głośny to prawda, ale przy V-max (mój)180coś km/h nie było tak tragicznie, porównywalnie z uchyloną szybą na 1 cm w np. Suberb.
a jeszcze do up'a prawda, potrzebne są nauszniki ale tylko przy uszkodzonym reduktorze na wale.
Może i komfort Żuka ale za to nic się nie urwie na polskich drogach - co do silnika to 2.0TD - napęd tylko na przód
Pomiar dokonany przez zatankowanie do pełna i dolanie po przejechaniu większego dystansu, a nie jak w nowych samochodach - komputer twierdzi że aktualnie spalamy 2l na 100km i dal nam kolejny listek na naszym kwiatku
Co do stereotypu to nie chodziło mi o to że gówno jak pisze niżej mierzwa tylko o to że krążyła opinia że to samochody przedstawicieli handlowych którym wszędzie się śpieszy i wszystkich popędzają.
To jest niby strona dla miłośników motoryzacji ale jak widzę jak jedni jeżdżą po drugich to mam wrażenie że są tu same gimbusy. Od obrażania innych marek macie te swoje fora gdzie dusicie kult jednej marki obrażając inne i dokonując obrzędów voodoo na resorakach przedstawiających inne samochody - ogarnijcie się.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
2 października 2012 o 19:55
matiqq - Ty piszesz o średnim spalaniu silnika benzynowego które wg danych wynosi 10l benzyny lub 12l gazu.
średnie spalanie diesla to 8l/100km w cyklu mieszanym - gracz i ja odnosimy się do sytuacji jazdy w trasie ze stałą prędkością - jak wiadomo w trasie spalanie jest niższe, w mieście wyższe a średnie spalanie w cyklu mieszanym to się bierze chyba oba spalania w stosunku 70/30 ale co do tych proporcji jak i ich kolejności to nie jestem pewien
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 października 2012 o 20:27
Podsumowując, mało jest aut które spalą 6.0 l ze stałą prędkością 150km/h. Powiem wam szczerze puki co potrzebuje auta praktycznego i duzego a skoda octavia tego wlasnie mi dostarcza jak pisalem wczesniej nie mialem zadnej awarii a objechalem cala europe i nei tylko :) a sliniczek 1.9 tdi w octavi na prawde dostarcza frajdy owszem mozna narzekac na niedopracowanai ktore w nowych octaviach zostaly usuniete. Auto godne polecenia :)
no dobrze - wybrałeś taki samochód - ale dlaczego musiałeś od razu obrażać inne - wystarczyło tylko napisać że wolisz polskie klasyki, a zamiast wzmianki o drechowozie wymienić z 2-3 które Ci się najbardziej podobają
dobrze dobrze, śmiesznie trochę gadasz o tej praktyczności octavi o jej osiągach, no ale ok.
ja będąc posiadaczem e39 polecił bym ci ją 200% pewniej niż np. octavie, ponieważ to jestprawdziwie oszczędne i praktyczne auto łączące w miarę dobre osiągi i spalanie około 10L LPG/benzyny na 100km przy prędokości 90-130 i 10-12L pzy 130-220km/h.
Dla czego śmiesznie? Octavia ma przepastnie duzy bagażnik co jest mi bardzo potrzebne i w ogóle się nie psuje. Zdanej awarii nie miałem tylko jak wczesniej pisalem co 15tys. filtry oleje i dalej rura :). A jeśli chodzi o spalanie to koszt przejechania 100km bedzie prawie identyczny jak twojej bmki :)
chętnie posłucham tej opinii o skodzie. ta głupkowata opinia wzieła się stąd , ze niby z czech(kiedys) to gówno. gdyby skoda dostała taką szanse wybicia jak załozmy bmw to dzisiaj nikt by złego słowa o niej nie powiedział. obejrzycie moi drodzy stare klasyki skody i poczytajcie trochę o jej historii ;), pozniej na nią plugawcie . dzisiejsze skody są bardzo dobrymi autami, mało awaryjne, komfortowe i cieszą wielu użytkowników. W dodatku od 2013 do sprzedaży wchodzi kilka nowych modeli co świadczy o progresie tej marki, która zdobywa coraz więcej wielbicieli :).
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 października 2012 o 18:57
ZA głupiego się nie uważam :) a resztą ty pewnie siebie też nie no ale...... . Nie jestem nowobogacki. Tylko patrzę na to pod innym kątem. Tutaj wyjdźmy od genezy ( sprawdź na wikipedi jak nie rozumiesz tego słowa ) Różnica miedzy BMW, Mercedesami a skodą jest taka ze BMW i Mercedes z założenia było klasą samą w sobie. A skoda zaczynała od drugiej str i skoda o której piszesz - Superb tylko się stara być .... ale nigdy nie będzie ...... . Superba co najwyżej bym porównał do nowego Mondeo. Ale i tak w tym starciu mondas jest lepszy ładniejszy i lepiej wykonany z lepszymi silnikami. Co do wygranej Octavi.... to dzisiaj żądzą media i nie brałbym sobie do serca tej wygranej. ( jaki magazyn robił test ? ) W ostravie jechałem jako pasażer taksówki - superba. Jak dla mnie kraina tandetnego wykończenia i plastików. . A skodą jeździłem mój drogi jeździłem :) Pracowałem na warsztacie i jeździłem nie jednym autem. Ale jaraj się dalej skodą z silnikiem VW.
Pragnę Ci przypomnieć ze to własnie skoda zaczeła to wszystko ten cały kondern vw, audi i seata. Co do forda to wlasni ford był tandetny od zawsze mam w rodzinie focusa kopci jak autobus nowe mondea tak samo z reszta widzialem jak proobowaly ode mnie odchodzic :) Co do tandetnego wykonczenia bylo owszem ale dopóki nie weszła octavia II od tamtej pory sie wszystko zmeiniło jak nowa epoka. Skoda wprowadziła poważne zmaiany i mialo to duze rezultaty a czytajac twoj komentarz moge smialo stwierdzic ze nie jezdziles nową superbką czy octavią bo na pewno nie mialbys tak negatywnego zdania :)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 października 2012 o 19:26
no tak , nie ma to jak wychwalać merca i bmw bo są drogie i z góry przeznaczone na rynek dla tych "bogatszych". a auto żeby dawało frajdę z jazdy nie musi kosztować ponad 200tys. Superbą najpierw troche pojezdził, później mów ze wcale taka nie jest. jeden przejazd taksówka nic nie da, taksówki to głownie zajeżdżone samochody, roztłuczone po miastach . a tak na marginesie, doczytaj sobie o początkach skody,ale tak wnikliwie, nie tylko z Wikipedii :)
Powiem Ci szczerze że taki matiz czy panda nie jednego by zaskoczyły ;p I tak nei znam ładjniejszego i wytrzymalszego samochodu niż Fiat 125p to jest po prostu cudo :P
CrazyMechatronik dobrze ujał, strona o motoryzacji,ale każdy po sobie jezdzi. Ale jak dobrze wiemy polska mentalnosc, każdy broni swojego zdania i swoich poglądów. Pozdrawiam ;)
Dokładnie kolego. Co zrobisz takie życie każdy w dzisiejszych czasach sie an wszystkim najlepiej zna i nawet jak nei ma racji bedzie udowadniał ze ją ma :P . POzdrawiam :)
No tak bmki owszem ale nowsze, absolutnie nie starsze od 2003/4 roku juz bmka miala taką klase jak dla mnie te wczesniejsze wgl nie maja racji bytu i się cholernie cenią
Jeździłem wieloma samochodami i są auta tańsze a komfortem i praktycznością gonią beemke. Wiem że to dla was śmieszne porównanie ale weźcie Skoda octavie I 1.9 tdi auto macie za jakies 22tys zl rok 2005. Auto niezawodne, nie takie stare dieselek na prawde oszczedny i wielki bagażnik, który dla mnie na prawde jest potrzebny o komforcie nie można narzekać jak na nasze polskie drogi auto wybiera koleiny prawie idealnie. Oczywiście jset nie dopracowane, ale najnowsze modele są na prawde idealne i tamte neidopracowania zostały usuniete. P.s ja tej kłótni nie zacząłem tylko odrazu zaczeli mnei wyśmiewać że jezdze skoda, haha skdoa co to skoda... Wydaje mi sie ze nie jedna beemka by się zdziwiła co potrafi stara octavia :)
Rekinnnn ;-) "Jak Bawarce dasz jeść przez całe życie będzie Cię wieźć " Fajny mało spotykany Old Scholl ładna jest i w takim stanie powinna wyglądać a nie jakiś wiejski tuning Typu Calibra z lotką na bagażniku wielkość skrzydła od samolotu
klasyków sa ale polskich, a nie dresowozów :P
OdpowiedzPowiedział właściciel Skody...
OdpowiedzPrzestań wku....ć ludzi tymi debilnymi komentarzami .Gracjan się znalazł najpierw śpiewał na youtubie a teraz za komentowanie sie zabrał.
OdpowiedzPowiedział ktoś kto nigdy nie jeździł skodą ...
OdpowiedzKolego nismo11, akuratnie ta skoda której właścicielem jest użytkownik grac520, objedzie te bmw bez problemu, wiec nie ma tutaj co wyśmiewać skody. ;)
Odpowiedzniby czemu? 2.0 TFSI w tej skodzie? 3.5 turbo w BMW więc ... Nawet najmocniejsza jednostka j/w ma czas około 9 sek. do 100. nie wiem jaki silnik w niej drzemnie, ale tu nie chodzi o moc a o klasyka.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2012 o 16:07
poza tym 3,5 turbo w bmce i az 9s do 100 ...
Odpowiedznie kolego 2.0 tdi 170 konikow setke ma w jakies 6,9 s :)
Odpowiedzakuratnie w skodzie niebieskiej mamy dieselka, wiadomo ze silnika z grupy vw serii nie trzymają, a ten rs jest w stanie zrobic setke troszke szybciej niz 9s.a o srebrnej skodzie pisac nie będę, bo niestety nikt nie uwierzy w mozliwosci tego egzemplarza, a naprawdę warto, moze zadziwic na trasie te niepozorne "rodzinne" kombi.
Odpowiedzpiotrek a ty sie co z choinki urwales ? malo jest Gracjanow cymbale ?
OdpowiedzA czy to jest ważne, w ile robi setkę, czy ile ma koni pod maska lub kogo chapnie na światłach ? KLASYK TO KLASYK. Dla mnie nie jest ważne jak szybki jest klasyk tylko, to jakie emocje wzbudza. Również to, że widząc obojętnie jakiego klasyka na naszych polskich szarych drogach dostaję skrętu karku i od razu pojawia mi się banan na twarzy!
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2012 o 16:52
Dokładnie kolego w tej kwesti się z Tobą w 100% zgadzam :>
Odpowiedztego jeszcze nie widzialem zeby Skoda z BMW sie żarło
OdpowiedzSkoda to porządne auto powiem Ci kolego możecie se gaadać co chcecie ja i tak wiem swoje bo sam jsetem posiadaczem octavii
Odpowiedza ja miałem Skode Suberb, w sumie to dwie, 1 z silnikiem 2.8l a 2 1.8turbo więc wiem co to skoda, i wiem jaka jest niepozorna... .
Odpowiedzmatiqq z tą niepozornością się zrgywasz czy serio mówisz? ;d Ale owszem niepozorna jest nawet i dieselek 1.9 tdi 110 koni potrafi zadziwic na trasie :D
Odpowiedzta skoda o której tu piszecie może mieć i 1000 kucy i pół miliona zainwestowanych funduszy ale zawsze będzie skodą i żaden nakład kasy i pracy tego nie zmieni. Ktoś się Ciebie zapyta - czym jeździsz ? a ty Skodą. Hmm i o czym tu więcej gadać ? pewnie możesz sie chwalić ile to i czego ona tam nie ma. A kto Ci powie że jeździ np Jaguarem to nawet nie wypada zapytać o wiek tego auta Po prostu jaguś jaki by nie był i tak jest fajny. Są marki i marki. Skoda to to drugie. Z reszta skoda VW seat czy audi... jeden but. Niestety VW tańsze Audi. Skoda tańszy Seat - albo odwrotnie :d
OdpowiedzPowiem Ci szczerze kolego głupi jesteś jak but z lewej nogi. Nie liczy się marka. Robisz z siebie jakiegoś nowobogackiego frajera. Powiedz mi czy znasz auto osczędniejsze co przy 150km/h na autostradzie pali 6.0 l ropki na 100 km ? Czy znasz samochod ktory zrobił 210 tys. bez zadnych usterek jedynie filtry, olej i dalej rura. No teraz sie wykaż ...
OdpowiedzAlbo weź kolego np. skode superb, auto które konkuruje z merolami i bmkami najwyższych klas... Wracając przypominam ze to wlasnie skoda octavia zajeła nie tak dawno I miejsce pod wzgledem rodzinnego kombi i funkcjonalności :)
OdpowiedzTroszkę grac520 się mylisz, ale Skoda Superb nie ma szans z Mercedesem S-klasy albo z BMW serii 7, ponieważ nie jest tak prestiżowa oraz zaawansowana technologicznie itp. Bardziej bym Skodę Superb porównał do Mercedesa E-klasy lub BMW serii 5
OdpowiedzNo moze masz racje troszke pojechalem Scatman ale nie lubie ludzi ktorzy maja takie zle opinie uwazaja skode jak jakiegos grata a nawet nim nie jezdzili ..
OdpowiedzPowiem Ci szczerze kolego głupi jesteś jak but z lewej nogi. Nie liczy się marka. Robisz z siebie jakiegoś nowobogackiego frajera. Powiedz mi czy znasz auto osczędniejsze co przy 150km/h na autostradzie pali 6.0 l ropki na 100 km ? Czy znasz samochod ktory zrobił 210 tys. bez zadnych usterek jedynie filtry, olej i dalej rura. No teraz sie wykaż ..." słuchaj, już wyżej napisałem, że byłem posiadaczem 2 suberb (2.8 i 1.8t) ale konkuruje jedynie z BMW 5 i E/C klasą merca. fakt, osiągi jakieś tam ma, ale znam sużo bardziej oszczędne auto porzy 150 a nawet 220km/h, a jest to BMW z najoszczędniejszym silnikiem swego typu z serii i jest to 2.2l a jak nie wieżysz, to mam u siebie filmik taki z 2-3 minuty nagrywana prędkość 190-220km/h moją '5 i spalanie to 9-11L LPG (mam swój warsztat samochodowy w tym kierunku).
Odpowiedzmatiqq no dobrze ale z tego co widze to byles posiadaczem superby ,,jedynki" poza tym ja mowie tu o dieslu nie o benzynie. Ale pomimo 10 l gazu przy nawet 190 km/h t bardzo dobry wynik. Pozdrawiam :)
OdpowiedzA twoja beemka jak sie domyslam pochodzi z tym beemek wspolczesnych zgadłem ?
Odpowiedzsprawdź sobie, odwiedź profil i zobacz, ja twój sprawdziłem i wiem czym się wozisz. tak, moja (jeszcze obecna) to e39 2.2L turing, a niedługo e38 4.4L
OdpowiedzTe nowe bmki to calkiem inna bajka matiqq. Są śliczne. Mi tu bardziej chodzilo jak wczesniej pisalem o bmki starsze takie typowe dresowozy ;p
Odpowiedzgrac520 - wynik spalania który podajesz mi nie imponuje - stary Freelander przy tej prędkości palił 6,5l, a należy pamiętać, że jest to samochód ciosamy siekierą i nikomu nie chciało się robić zaokrągleń. Po drugie nie używaj głupich stereotypów, bo ktoś może się odwdzięczyć i powiedzieć jaka panuje opinia o Skodzie - nie ważne ile by miała koni i kogo robiła na światłach.
Odpowiedzfreelander przy 150 palił 6,5l w dodatku ten stary? kolego cos walisz w c**ja. powiedz chociaż który silniczek w tym suviku jest wg. ciebie taki oszczedny
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2012 o 18:41
Freelander... ciekaw jestem jak z komfortem przy tej predkości.. Siedialeś w naucznikach? Z tego co wiem to te starsze land rovery miały komfort porównywalny do zuka :)
Odpowiedzgrac520 PW@ -przesadzasz troszkę, i raczej nie jeździłeś tym autem mierzwa1410@ -leci w bambuko jak opętany a tak od siebie, żona ma obecnie Freelandera (1) z silnikiem 1.8L benz/LPG i pali średnio 12L. jest troszkę głośny to prawda, ale przy V-max (mój)180coś km/h nie było tak tragicznie, porównywalnie z uchyloną szybą na 1 cm w np. Suberb. a jeszcze do up'a prawda, potrzebne są nauszniki ale tylko przy uszkodzonym reduktorze na wale.
OdpowiedzMoże i komfort Żuka ale za to nic się nie urwie na polskich drogach - co do silnika to 2.0TD - napęd tylko na przód Pomiar dokonany przez zatankowanie do pełna i dolanie po przejechaniu większego dystansu, a nie jak w nowych samochodach - komputer twierdzi że aktualnie spalamy 2l na 100km i dal nam kolejny listek na naszym kwiatku Co do stereotypu to nie chodziło mi o to że gówno jak pisze niżej mierzwa tylko o to że krążyła opinia że to samochody przedstawicieli handlowych którym wszędzie się śpieszy i wszystkich popędzają. To jest niby strona dla miłośników motoryzacji ale jak widzę jak jedni jeżdżą po drugich to mam wrażenie że są tu same gimbusy. Od obrażania innych marek macie te swoje fora gdzie dusicie kult jednej marki obrażając inne i dokonując obrzędów voodoo na resorakach przedstawiających inne samochody - ogarnijcie się.
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2012 o 19:55
matiqq - Ty piszesz o średnim spalaniu silnika benzynowego które wg danych wynosi 10l benzyny lub 12l gazu. średnie spalanie diesla to 8l/100km w cyklu mieszanym - gracz i ja odnosimy się do sytuacji jazdy w trasie ze stałą prędkością - jak wiadomo w trasie spalanie jest niższe, w mieście wyższe a średnie spalanie w cyklu mieszanym to się bierze chyba oba spalania w stosunku 70/30 ale co do tych proporcji jak i ich kolejności to nie jestem pewien
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2012 o 20:27
Podsumowując, mało jest aut które spalą 6.0 l ze stałą prędkością 150km/h. Powiem wam szczerze puki co potrzebuje auta praktycznego i duzego a skoda octavia tego wlasnie mi dostarcza jak pisalem wczesniej nie mialem zadnej awarii a objechalem cala europe i nei tylko :) a sliniczek 1.9 tdi w octavi na prawde dostarcza frajdy owszem mozna narzekac na niedopracowanai ktore w nowych octaviach zostaly usuniete. Auto godne polecenia :)
Odpowiedzno dobrze - wybrałeś taki samochód - ale dlaczego musiałeś od razu obrażać inne - wystarczyło tylko napisać że wolisz polskie klasyki, a zamiast wzmianki o drechowozie wymienić z 2-3 które Ci się najbardziej podobają
Odpowiedzdobrze dobrze, śmiesznie trochę gadasz o tej praktyczności octavi o jej osiągach, no ale ok. ja będąc posiadaczem e39 polecił bym ci ją 200% pewniej niż np. octavie, ponieważ to jestprawdziwie oszczędne i praktyczne auto łączące w miarę dobre osiągi i spalanie około 10L LPG/benzyny na 100km przy prędokości 90-130 i 10-12L pzy 130-220km/h.
OdpowiedzDla czego śmiesznie? Octavia ma przepastnie duzy bagażnik co jest mi bardzo potrzebne i w ogóle się nie psuje. Zdanej awarii nie miałem tylko jak wczesniej pisalem co 15tys. filtry oleje i dalej rura :). A jeśli chodzi o spalanie to koszt przejechania 100km bedzie prawie identyczny jak twojej bmki :)
OdpowiedzZdjęcie Beemki komentarze o Skodzie<ok>
Odpowiedzchętnie posłucham tej opinii o skodzie. ta głupkowata opinia wzieła się stąd , ze niby z czech(kiedys) to gówno. gdyby skoda dostała taką szanse wybicia jak załozmy bmw to dzisiaj nikt by złego słowa o niej nie powiedział. obejrzycie moi drodzy stare klasyki skody i poczytajcie trochę o jej historii ;), pozniej na nią plugawcie . dzisiejsze skody są bardzo dobrymi autami, mało awaryjne, komfortowe i cieszą wielu użytkowników. W dodatku od 2013 do sprzedaży wchodzi kilka nowych modeli co świadczy o progresie tej marki, która zdobywa coraz więcej wielbicieli :).
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2012 o 18:57
Dokładnie kolego slyszałem ze na rynek ma wejść Skoda Snowman coś typu VW Tuarega czy Audi Q7 :)
OdpowiedzZA głupiego się nie uważam :) a resztą ty pewnie siebie też nie no ale...... . Nie jestem nowobogacki. Tylko patrzę na to pod innym kątem. Tutaj wyjdźmy od genezy ( sprawdź na wikipedi jak nie rozumiesz tego słowa ) Różnica miedzy BMW, Mercedesami a skodą jest taka ze BMW i Mercedes z założenia było klasą samą w sobie. A skoda zaczynała od drugiej str i skoda o której piszesz - Superb tylko się stara być .... ale nigdy nie będzie ...... . Superba co najwyżej bym porównał do nowego Mondeo. Ale i tak w tym starciu mondas jest lepszy ładniejszy i lepiej wykonany z lepszymi silnikami. Co do wygranej Octavi.... to dzisiaj żądzą media i nie brałbym sobie do serca tej wygranej. ( jaki magazyn robił test ? ) W ostravie jechałem jako pasażer taksówki - superba. Jak dla mnie kraina tandetnego wykończenia i plastików. . A skodą jeździłem mój drogi jeździłem :) Pracowałem na warsztacie i jeździłem nie jednym autem. Ale jaraj się dalej skodą z silnikiem VW.
OdpowiedzPragnę Ci przypomnieć ze to własnie skoda zaczeła to wszystko ten cały kondern vw, audi i seata. Co do forda to wlasni ford był tandetny od zawsze mam w rodzinie focusa kopci jak autobus nowe mondea tak samo z reszta widzialem jak proobowaly ode mnie odchodzic :) Co do tandetnego wykonczenia bylo owszem ale dopóki nie weszła octavia II od tamtej pory sie wszystko zmeiniło jak nowa epoka. Skoda wprowadziła poważne zmaiany i mialo to duze rezultaty a czytajac twoj komentarz moge smialo stwierdzic ze nie jezdziles nową superbką czy octavią bo na pewno nie mialbys tak negatywnego zdania :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2012 o 19:26
no tak , nie ma to jak wychwalać merca i bmw bo są drogie i z góry przeznaczone na rynek dla tych "bogatszych". a auto żeby dawało frajdę z jazdy nie musi kosztować ponad 200tys. Superbą najpierw troche pojezdził, później mów ze wcale taka nie jest. jeden przejazd taksówka nic nie da, taksówki to głownie zajeżdżone samochody, roztłuczone po miastach . a tak na marginesie, doczytaj sobie o początkach skody,ale tak wnikliwie, nie tylko z Wikipedii :)
Odpowiedzw zasadzie to nie ma tu miłośników klasyków bo o co to komu, kochamy pandy i matizy wszak to jest prawdziwa porządna myśl techniczna :)
OdpowiedzPowiem Ci szczerze że taki matiz czy panda nie jednego by zaskoczyły ;p I tak nei znam ładjniejszego i wytrzymalszego samochodu niż Fiat 125p to jest po prostu cudo :P
OdpowiedzCrazyMechatronik dobrze ujał, strona o motoryzacji,ale każdy po sobie jezdzi. Ale jak dobrze wiemy polska mentalnosc, każdy broni swojego zdania i swoich poglądów. Pozdrawiam ;)
OdpowiedzDokładnie kolego. Co zrobisz takie życie każdy w dzisiejszych czasach sie an wszystkim najlepiej zna i nawet jak nei ma racji bedzie udowadniał ze ją ma :P . POzdrawiam :)
OdpowiedzW e24 nie było silników TURBO, 635csi miało motor 3.4 (286 KM) z M5 e28....
Odpowiedztak jak nie przepadam za BMW, to ten wóź uwielbiam. Kawał blachy z mocnym sercem, dla mężczyzn, nie dla ciotek ; )
OdpowiedzNo tak bmki owszem ale nowsze, absolutnie nie starsze od 2003/4 roku juz bmka miala taką klase jak dla mnie te wczesniejsze wgl nie maja racji bytu i się cholernie cenią
OdpowiedzJeździłem wieloma samochodami i są auta tańsze a komfortem i praktycznością gonią beemke. Wiem że to dla was śmieszne porównanie ale weźcie Skoda octavie I 1.9 tdi auto macie za jakies 22tys zl rok 2005. Auto niezawodne, nie takie stare dieselek na prawde oszczedny i wielki bagażnik, który dla mnie na prawde jest potrzebny o komforcie nie można narzekać jak na nasze polskie drogi auto wybiera koleiny prawie idealnie. Oczywiście jset nie dopracowane, ale najnowsze modele są na prawde idealne i tamte neidopracowania zostały usuniete. P.s ja tej kłótni nie zacząłem tylko odrazu zaczeli mnei wyśmiewać że jezdze skoda, haha skdoa co to skoda... Wydaje mi sie ze nie jedna beemka by się zdziwiła co potrafi stara octavia :)
OdpowiedzRekinnnn ;-) "Jak Bawarce dasz jeść przez całe życie będzie Cię wieźć " Fajny mało spotykany Old Scholl ładna jest i w takim stanie powinna wyglądać a nie jakiś wiejski tuning Typu Calibra z lotką na bagażniku wielkość skrzydła od samolotu
OdpowiedzTo nie jest strona do kłótni tylko do podniecania się i oglądania właśnie takich cacek. :)
OdpowiedzMoje ulubione E24 :) jedyne co mnie powstrzymuje przed zakupem w przyszłości, to nie cena, a spalanie :D
Odpowiedz