Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Diesel POWER

A Ty dalej sobie jeździj swoim priusem.
by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar zielony234
8 10

Diesel musi dymić :D

Odpowiedz
avatar Dasteri
2 2

Daje czadu :D

Odpowiedz
avatar Ltvnsky
13 21

Wolę benzynę.

Odpowiedz
avatar polak
-5 15

Tak.. i zachwycające 82 KM albo 109 KM pod maską, osiągi 70-letniego rowerzysty na zardzewiałej Ukrainie oraz spalanie 12 litrów ropy w mieście i 8 w trasie. Lepiej zdecydowanie jeździć priusem... ... albo 900-tką ale benzynową. Diesel w tym modelu jest strasznie syfiasty.

Odpowiedz
avatar Dasteri
4 4

@polak: każdy diesla ocenia źle, tak jakby ludzie źle oceniali PB, ale nie... jakby diesel był zły, ludzie by samochodów nie kupowali a jednak bardziej są zainteresowani.

Odpowiedz
avatar kartonito
6 6

@Dasteri: Dlaczego diesel zły... bo został stworzony dla oszczędności, a nie z miłości do motoryzacji, dźwięk niezbyt przyjemny dla uszu (dalej mówcie, że nowe diesle brzmią jak benzyna...), w górnym zakresie obrotów moment i moc spada zamiast rosnąć, gdzie tu przyjemność z jazdy i posiadania diesla... Grubszy portfel (chociaż i to często wątpliwe) mnie nie przekonuje, wolę benzyniaka, a celem oszczędności zakładam LPG. Ale charakterystyka benzyniaka...

Odpowiedz
avatar skota741
0 2

@kartonito: W terenie najlepszy diesel. Sam wolę i mam benzynę, ale przyjemność z posiadania diesla pod maską jest i nie gadaj głupot. Szczególnie jak jest to jakieś V6 albo większa rzędówka powyżej 2.5. Poza tym gdyby to do benzyny nie dało się założyć LPG a do diesla tak to wszyscy by nagle chwalili bardziej diesla -.-

Odpowiedz
avatar kartonito
0 0

@skota741: Wtedy pewnie jeździłbym dieslem ze względów ekonomicznych, bo muszę trochę kalkulować wydatki. Ale nie sądzę, że bym był szczęśliwy z tego powodu, chociaż pewnie i tak cieszyłbym się jak dziecko z każdej przejażdżki, taki ze mnie typ, lubię wszystko co ma silnik i koła, w sumie wystarczą koła. W terenie diesel powiadasz, no nie przeczę, moment obrotowy robi swoje, ale z kolei słyszałem (słyszałem!), że sporo ludzi woli LPG w teren z tego względu, ze jak jeżdżą gdzieś po jakiś stromiznach to im paliwo w baku się przelewa gdzieś po bokach i czasem omija pompę paliwa, a przy LPG to nie ma miejsca, paliwo dojdzie do silnika nawet jak samochód leży na dachu @polak: W materiale raczej nie chodzi o serię, ale o egzemplarz na zdjęciu a tam na pewno nie jest 82/109KM.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 października 2014 o 15:12

avatar polak
4 4

@Dasteri: Bo sie nie znają. Diesel nie ma żadnej przewagi nad silnikiem benzynowym. Jedyna sensowna opcja to stary wolnossący diesel na pompie rzędowej - ale TYLKO dlatego, że przepali każdy żur jaki wlejesz do baku. Osiągów zero, kopci jak smok, na mrozie trudno odpalić, zerowa elastyczność, ale jest trwały i jedzie na byle czym. Współczesny diesel nie ma już żadnych zalet.

Odpowiedz
avatar only_nismo
0 0

@polak: w tej chwili diesel ma duzo wad bo co iles tam km trzeba pol silnika wymienic, poza tym klekot to powinien byc montowany np w ciezarowkach i ciagnikach a nie w samochodach...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@polak: 2.4 TD silnik montowany w volvo(700/900), przy 21 letniej topie, która to jest oj ciężka, spala 7l ropy... a do tego żadnej elektroniki, mechaniczna pompa, żadnych filtrów cząsteczek... i to spanie robione na 600tys... A ile ma jednostka garów 6, jeden wałek i 12zaworów...

Odpowiedz
avatar polak
0 0

@twilightsparkle: Ten silnik jest z dostawczego LT-ka, spala 7 litrów ropy na postoju, bo w mieście żre 12, a w trasie 8 przy delikatnej jeździe. I 600 tys. to zrobi ale na 3 głowicach.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@polak: Nie znam historii dokładnej mego 2.4TD(3 właściciel w polsce...) 7litrów średnio , w zimie może do 9/11l... a jak ci brał więcej to sprawdź odprowadzanie nadmiarowe z pompy, oraz węże... mnie ciekło to gubiłem paliwo. A głowica jest raczej oryginalna, ale fakt cała jest zarzygana olejem (podobnie jak wszystko pod maską)

Odpowiedz
avatar polak
0 0

@twilightsparkle: Miałem takiego, brat jeździ 700-tką do dzisiaj. NIgdy nie schodzi poniżej 8 litrów w trasie, chyba że się jedzie poniżej 90. Auto oczywiście z automatem. Głowica w tym paściu leci średnio co 200 - 300 tysięcy. 800 euro za nową, planowanie bloku i kolejne 200 tysięcy pożyje. Odkąd zmieniłem diesla na zagazowanego B204FT, zrobiłem 700 tysięcy bez dotykania silnika. Potem sprzedałem, auto jeszcze długo na ulicach mojego miasta widziałem.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2014 o 12:30

avatar konto usunięte
0 0

@polak: No to żeśmy się w końcu dogadali, słowo klucz "AUTOMAT" stary powolny/paliwożerny... automat ;] A ja mam 4biegowy manual z nabiegiem. 4 wrzucam przy około 50km/h i staram się otrzymywać obroty w mieście do 2tys. . Wiadomo na trasie jak się leci te 80-160km/h to wiadomo 3/3.5tys obr., ale nie więcej bo ten nabieg jest straszenie dłuuugi. I naprawdę da się do tych 7litrów latem zejść.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2014 o 13:43

avatar polak
-1 1

@twilightsparkle: No cóż, 200-konny dwulitrowy turbobenzyniak w trasie spalał mi 8-9 przy prędkościach do 120. Tym razem ze skrzynią M90. A różnica w jeździe i osiągach raczej nieporównywalna. Do tego kompletnie bezawaryjny, czego o D24T powiedzieć nie mogłem.

Odpowiedz
avatar Ericsson
3 3

no ku#wa bez jaj, komin na środku maski szacunek.. :D

Odpowiedz
avatar andyace
0 0

To Volvo ma silnik ze Scanii

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@andyace: vw lt... r6 2.4 td

Odpowiedz
avatar marcinek1478523690
0 0

No tu to można powiedzieć ze doebał do pieca ;d

Odpowiedz
avatar Glaca
3 3

Ciekawe czy ma filtr cząstek stałych?

Odpowiedz
avatar asterlock
2 2

@Glaca: Podejrzewam że nawet z dwa

Odpowiedz
avatar Glaca
2 2

@asterlock: Ekologia przede wszystkim! Taa :P

Odpowiedz
avatar Czarn0Bialy
5 13

Za przeproszeniem pier*olicie farmazony... Diesel nie ma zalet? Proszę... jeśli wasza opinia by się zgadzała to na drogach jeździły by same benzyniaki, a wiadomo że tak nie jest. Po za tym, diesel jest oszczędniejszy dlatego ludzie są do niego bardziej przychylni, a co do osiągów nie sa aż takie złe - mój znajomy ma passata B6 2.0 diesla i zrobił w nim 190KM i 310Nm. Bije na głowe BMW E46 2.5 benzyna, więc nie zawsze benzyna oznacza lepsze. Wiadomo, ze jest większa frajda z benzyy i wgl. ale nie można na starcie przekreślać diesla bo co? Bo klekocze? Bo kopci? Przemyślcie to zanim następnym razem nie docenicie ropniaka ...

Odpowiedz
avatar Dasteri
0 2

Popieram, popieram. Mądrze piszesz. ;)

Odpowiedz
avatar MagicMan1123
-1 1

@Czarn0Bialy: Piszesz, że znajomy zrobił z 2.0 190KM a porównujesz 2.5, w serii... proszę Cię.

Odpowiedz
avatar Czarn0Bialy
-1 1

@MagicMan1123: Kto napisał, że 2.5 jest w serii ?

Odpowiedz
avatar polak
-1 5

@Czarn0Bialy: Kolejny nawiedzony fanatyk śmiedzieli? Nie ośmieszaj się. A to, że passat w dieslu bije E46 benzynowe na głowę... taaa. Chyba awaryjnością.

Odpowiedz
avatar Dasteri
-3 3

@polak: sam jesteś w sobie awaryjny w dodatku Twoje grzechoczące autko.

Odpowiedz
avatar polak
1 5

@Dasteri: Jak się nie ma nic mądrego do powiedzenia, to lepiej się zamknąć niż wyjść na idiotę.

Odpowiedz
avatar Dasteri
-2 2

@polak: no wyszedłeś na idiotę, wyszedłeś.

Odpowiedz
avatar polak
-1 3

@Dasteri: Nie ja napisałem że passat z dieslem bije na głowę benzynowe E46 i nie ja temu przytaknąłem. Każdy kto uważa że chipowany passat będzie miał na drodze jakiekolwiek szanse z benzynowym, seryjnym E46 325, które jest od Passata lżejsze, jest niestety idiotą, czy to mu się podoba, czy nie. W ogóle idiotą jest każdy, kto wychwala diesla pod niebiosa nie widząc tego, że ropniak nie ma żadnych zalet, tylko same wady.

Odpowiedz
avatar kartonito
0 2

@polak: Jeszcze bym rozumiał jakby ktoś bronił jednostkowych przypadków np. starych mercedesowskich dieslów, które robiły ponad milion bez remontu i właśnie za to, że robiły ten milion bez remontu, ale to, że chcecie stawiać passata w tdi po czipie obot e46 325i to już nie zrozumiem... Jak ten w e46 zaśpi na starcie to potem może zostać z tyłu, bo za chmurą czarnego dymu może z rozsądku bać się wcisnąć gaz do dechy przy zerowej widoczności... Nie miałem diesla, rodzice mają, oni nie kupią benzyny "bo dużo pali" ja nie kupię diesla "bo dużo pali" (a tak serio to nie kupię, bo nie lubię klekotu, dymu i krzywej momentu i mocy opadającej ze wzrostem obrotów no i drogich nieprzewidzianych i w zasadzie nieprzewidywalnych napraw). Tak, mam LPG, moje Audi a4b5 pali w cyklu mieszanym 10l LPG i jest bezawaryjne, mój Nissan Maxima 3.0v6 w automacie pali 15l LPG i nie zamieniłbym żadnego z nich na diesla, pozdrawiam

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 października 2014 o 13:19

avatar Dasteri
1 3

@polak: a ja kocham diesla i trudno Ci się z tym pogodzić? ktoś kocha benzyniaki to i ja mogę nazwać że ktoś jest idiotom, a po co? każdy lubi bądź kocha to co chce i na co go stać... dziwne masz podejście.

Odpowiedz
avatar polak
-1 1

@Dasteri: Kochać sobie możesz. Tylko nie opowiadaj o jego zaletach, bo się tylko ośmieszasz. P.S. Kup sobie słownik ortograficzny.

Odpowiedz
avatar Dasteri
-1 1

@polak: każdemu może się zdarzyć błąd, jestem tylko człowiekiem, mówisz, że Ty nie popełniasz błędów? jesteś człowiek idealny? hah. ja w to nie uwierzę. Raz popełniłam błąd i już jakieś "ale". Będę opowiadać jak chce i ja tak sądze, że diesel ma też zalety. Trudno, ośmieszam się hahah

Odpowiedz
avatar polak
1 1

@Dasteri: Nie robię błędów ortograficznych - od tego są moduły sprawdzania pisowni w przeglądarkach. Ktoś, kto pisze z błędami i tak niechlujnie jak ty, automatycznie traktowany jest tak, jak na to zasługuje. Jeśli chcesz opowiadać o zaletach diesla, to sobie opowiadaj do woli - tylko nie rób tego wśród ludzi, którzy mają jakieś pojęcie o samochodach, bo potraktują cię jak stereotypową babę, czyli motoryzacyjną analfabetkę. I w sumie się jakoś specjalnie nie pomylą. Taka darmowa rada...

Odpowiedz
avatar EklerMS
11 11

Diesle są fajne, zobaczcie sobie dzwięk silników typu cummins, duramax czy powerstroke. Dymią tak, że ekolodzy się łapią za głowe a dzwięk jest przepiękny :D

Odpowiedz
avatar Cappy
1 1

@EklerMS: God bless AMERICA!

Odpowiedz
avatar KondaS
2 2

@Cappy: Z ciekawości przesłuchałem. Mogę umierać :D

Odpowiedz
avatar EklerMS
1 1

@KondaS: :)

Odpowiedz
avatar Derve
-2 2

@EklerMS: Hm, a Mercedesowskie 5cio gary?

Odpowiedz
avatar Cappy
0 0

@Derve: Każdy europejski diesel jest do bani...

Odpowiedz
avatar Slaberka
0 0

Ja wole mieć 100KM ale za to 240Nm :D

Odpowiedz
avatar polak
1 1

@Slaberka: Jak tam chcesz. JA wolę mieć 240 Nm i 200 KM.

Odpowiedz
Udostępnij