Equus Bass 770 - Nowy - stary Mustang
Bass 777 osiąga 100 km/h po 3,4 sekundach od startu. To tak samo szybko jak Ferrari 458 Spider. Prędkość maksymalna sięga 320 km/h. Ten potencjał trzeba jeszcze utrzymać na drodze i pewnie zatrzymać. Zawieszenie to konstrukcja z amortyzatorami o regulowanej twardości, a ceramiczno-karbonowe hamulce są firmowane przez Brembo.Za napęd odpowiada doładowany 6,2-litrowy silnik LS9 V8 z Chevroleta Corvette ZR1. Rozwija moc 640 KM i oferuje 820 Nm momentu obrotowego. Jak na klasyka przystało, napęd trafia oczywiście na tylne koła, ale jest przenoszony przez dwusprzęgłową skrzynię begów.Wewnątrz komfortowo i nowocześnie. Skórzana tapicerka, elektryczne sterowanie foteli, nawigacja satelitarna i złącza USB. Jest nawet mocowanie Isofix.Wszystko ma oczywiście swoją cenę. Po aktualnym kursie złotówki za przyjemność jazdy nową interpretacją Mustanga trzeba zapłacić 830 tysięcy złotych. Można oczywiście jeszcze więcej. Za odpowiednio wyższą gratyfikację w Rochester Hills zbudują samochód wyposażony według specjalnych życzeń.
by
Kamilm10195
Equus Bass 770 - Nowy - stary Mustang, z silnikiem od Corvetty. Fuck logic.
OdpowiedzTakie właśnie powinny być dzisiejsze Mustangi, a nie sam plastik i 2.3 ecoboost...
OdpowiedzTak powinny wyglądać wszystkie auta które koncerny wprowadzają na nowo aby w dużym stopniu odzwierciedlały poprzednika :)
Odpowiedzhttp://www.gieldaklasykow.pl/wp-content/uploads/2014/01/ford-mustand-eleonor-09.jpg http://www.gieldaklasykow.pl/wp-content/uploads/2014/01/ford-mustand-eleonor-16.jpg http://www.gieldaklasykow.pl/wp-content/uploads/2014/01/ford-mustand-eleonor-14.jpg
Odpowiedzcoś jakby ELEANOR w nowym wydaniu
OdpowiedzJa bym sobie zażyczył, żeby mi troszkę przód zmodyfikowali, bo cała bryła piękna, ale front mi jakoś nie leży. Chociaż może zmieniłbym zdanie jakbym zobaczył, bo na zdjęciach różnie bywa.
OdpowiedzHahahaha koninka z silnikiem od GM XD no nie mogę !! xD
Odpowiedz