Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Warszawa 210

Warszawa 210 (1964r)Całkowicie nowa koncepcja Warszawy, z zastosowaniem wielu nowatorskich pomysłów. Konstrukcja nadwozia była wzorowana na Fordzie Falkonie. W tym modelu, miał być zastosowany 6-cylindrowy silnik o pojemności 2500ccm i mocy 90KM lub 4-cylindrowy o pojemności 1656ccm i mocy 66KM, oba silniki polskiej konstrukcji.Najprawdopodobniej wyprodukowano dwa egzemplarze Warszawy 210, jeden obecny na dzisiejszym pokazie i drugi w formie makiety.Drugi egzemplarz, wg nieoficjalnych przekazów trafił do zakładów GAZ, jako wzór dla opracowywanej w Związku Radzieckim Wołgi M-24.Przedstawiony egzemplarz jest jedynym, który się zachował. Cała konstrukcja wykonana jest ręcznie i przedstawia niedokończony prototyp Warszawy 210.Silnik i skrzynia biegów, które miały się znaleźć w tym modelu, pozostały jedynie w postaci projektów czy makiet.Dane techniczne:Silnik: 2485ccm, 6-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą.Moc maksymalna: 85KM przy 4200 obr./min.Prędkość maksymalna: 150km/ h.Ilość biegów: 4 synchronizowane, sterowane przy kolumnie kierowniczej.Napęd: tylny, klasyczny (silnik umieszczony wzdłużnie, napęd na tylną oś).
by GreenZonePhoto
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
Udostępnij