Jest trochę do zrobienia.
Niestety rudy już się za nią wziął, zawieszenie stuka i czasami poskrzypuje, a silnik bierze trochę oleju.
Ale radość z jazdy... BEZCENNA :D
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
29 września 2014 o 21:40
@NightStalker93: Gdzie sie ruda zadomowila? Polecam wstawic zawieszenie od M3, autko laduje troszke nizej, i przyjemnie sie prowadzi. Mysle, ze problem z olejem tez do rozwiazania.
@NightStalker93:
Co do brania oleju najprawdopodobniej odma, dużo osób zapomina że to to element eksploatacyjny i podlega regularnej wymianie. ja wymieniałem odmę przy jakiś ~220kkm, a jest przewidziana na 60kkm ;]
@Aikanaro: Co do rudej to: krawędzie maski, dół tylnej klapy, listwa pod tylną klapą, wokół otworów na lewarek, za nadkolem pasażera nad zderzakiem i dół jednych drzwi.
Nad modyfikacjami zawieszenia i w ogóle jakimi kolwiek będę myślał dopiero jak doprowadzę samochód do zadowalającego mnie stanu użytkowego. Na ten moment muszę przede wszystkim wymienić tylne sprężyny (okazało się, że są połamane), tylne amory, drążki kierownicy i tuleje.
@NightStalker93: uszczelniacze przeważnie dają o sobie znać po hamowaniu silnikiem, a dokłądnie hamuje się i jest ok ale po depnięciu jest konkretna cuchnąca chmura, znam to niestety z autopsji i rozmyślam czy zwalać czapkę i robić wszystko włącznie z docieraniem gładzi zaworowej czy tylko wymienić uszczelniacze bez ściągania głowicy. ale najpierw trzeba pojechać do magika który mi sprawdzi kompresję "na sucho" i z próbą olejową
Jest trochę do zrobienia. Niestety rudy już się za nią wziął, zawieszenie stuka i czasami poskrzypuje, a silnik bierze trochę oleju. Ale radość z jazdy... BEZCENNA :D
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 września 2014 o 21:40
@NightStalker93: Gdzie sie ruda zadomowila? Polecam wstawic zawieszenie od M3, autko laduje troszke nizej, i przyjemnie sie prowadzi. Mysle, ze problem z olejem tez do rozwiazania.
Odpowiedz@NightStalker93: Co do brania oleju najprawdopodobniej odma, dużo osób zapomina że to to element eksploatacyjny i podlega regularnej wymianie. ja wymieniałem odmę przy jakiś ~220kkm, a jest przewidziana na 60kkm ;]
Odpowiedz@Aikanaro: Co do rudej to: krawędzie maski, dół tylnej klapy, listwa pod tylną klapą, wokół otworów na lewarek, za nadkolem pasażera nad zderzakiem i dół jednych drzwi. Nad modyfikacjami zawieszenia i w ogóle jakimi kolwiek będę myślał dopiero jak doprowadzę samochód do zadowalającego mnie stanu użytkowego. Na ten moment muszę przede wszystkim wymienić tylne sprężyny (okazało się, że są połamane), tylne amory, drążki kierownicy i tuleje.
Odpowiedz@Warg: No ja osobiście stawiałem na uszczelniacze, bo dym jest lekko ciemniejszy jak się depnie, ale to się dopiero okaże.
Odpowiedz@NightStalker93: uszczelniacze przeważnie dają o sobie znać po hamowaniu silnikiem, a dokłądnie hamuje się i jest ok ale po depnięciu jest konkretna cuchnąca chmura, znam to niestety z autopsji i rozmyślam czy zwalać czapkę i robić wszystko włącznie z docieraniem gładzi zaworowej czy tylko wymienić uszczelniacze bez ściągania głowicy. ale najpierw trzeba pojechać do magika który mi sprawdzi kompresję "na sucho" i z próbą olejową
OdpowiedzWidzę kolega sąsiad, ja z Bolesławca.
Odpowiedzkolega z pobliska, ja ze lwówka
Odpowiedz@UrodzonyKierowca: widzę sporo osób z okolic Lwówka szkoda że nikt nie organizuje żadnych spotów.
Odpowiedz