Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Legendy Niemieckiej motoryzacji #5

Kolejnym autem tej serii jest VW Golf Rallye. Wyprodukowano ich lekko ponad 5 000. Posiada stały napęd na 4 koła oraz turbosprężarkę. Rallye posiadał 160KM.
by Blumis
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
2 6

Nie turbosprężarkę tylko kompresor. Sprawdzaj informacje przed opublikowaniem.

Odpowiedz
avatar cysiu_ns
-1 7

Nie stały napęd na 4 koła tylko dołączany na sprzęgle wiskotycznym tzw. syncro. Sprawdzaj informacje przed opublikowaniem.

Odpowiedz
avatar Blumis
-2 4

@cysiu_ns: Własciciel pojazdu pisze inaczej ,a wygląda to na pewniejsze zrodlo

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 września 2014 o 22:21

avatar konto usunięte
-1 5

@Blumis: Po 1. właściciel nie zawsze musi wszystko wiedzieć nt swojego samochodu, a po 2. zwróć uwagę, że autor prowadzi serię pt. "Legendy niemieckiej motoryzacji." i raczej nie jest właścicielem każdego auta, choć mogę się mylić. BTW Rallye ze zdjęcia jest na sprzedaż i kosztuje jedyne £16 495, co w przeliczeniu daje nam jakieś 88 tyś. zł. http://www.4starclassics.com/Golf-Rallye-For-Sale/

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2014 o 6:24

avatar polak
-1 1

@Blumis: Właściciel pojazdu pociśnie każdy kit, żeby tylko lepiej swój samochód zaprezentować.

Odpowiedz
avatar cysiu_ns
0 6

Lepszym źródłem jest czasami użyć google.pl lub innej wyszukiwarki.Sprawdzaj informacje przed opublikowaniem.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 września 2014 o 22:51

avatar Blumis
-1 3

@cysiu_ns: Sprawdz co pisze na stronach,wtedy sie wypowiadaj

Odpowiedz
avatar hondacbr11
2 4

@Blumis: "Golf Rallye i Golf G60 Limited. Obie wyposażone w napęd na cztery koła (Syncro) i sprężarkę mechaniczną (kompresor) "G"

Odpowiedz
avatar polak
-1 7

Po pierwsze, nie turbosprężarkę, ale kompresor mechaniczny. Po drugie nie stały napęd na 4 koła (żaden Golf nigdy nie miał stałego napędu na 4 koła), tylko prymitywnego protoplastę Haldexa na sprzęgle wiskotycznym, czyli było to auto FWD z dołączanym automatycznie tyłem. A poza tym zaliczenie Rallye do legend niemieckiej motoryzacji jest dość śmieszne, bo to był bardzo nieudany w gruncie rzeczy model, który niczym szczególnym się nie wyróżniał.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2014 o 9:36

avatar misiek32114
0 0

Blotniki jak w M3 e30

Odpowiedz
Udostępnij