Kolejnym autem tej serii jest VW Golf Rallye. Wyprodukowano ich lekko ponad 5 000. Posiada stały napęd na 4 koła oraz turbosprężarkę. Rallye posiadał 160KM.
@Blumis: Po 1. właściciel nie zawsze musi wszystko wiedzieć nt swojego samochodu, a po 2. zwróć uwagę, że autor prowadzi serię pt. "Legendy niemieckiej motoryzacji." i raczej nie jest właścicielem każdego auta, choć mogę się mylić.
BTW Rallye ze zdjęcia jest na sprzedaż i kosztuje jedyne £16 495, co w przeliczeniu daje nam jakieś 88 tyś. zł.
http://www.4starclassics.com/Golf-Rallye-For-Sale/
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 września 2014 o 6:24
Po pierwsze, nie turbosprężarkę, ale kompresor mechaniczny. Po drugie nie stały napęd na 4 koła (żaden Golf nigdy nie miał stałego napędu na 4 koła), tylko prymitywnego protoplastę Haldexa na sprzęgle wiskotycznym, czyli było to auto FWD z dołączanym automatycznie tyłem.
A poza tym zaliczenie Rallye do legend niemieckiej motoryzacji jest dość śmieszne, bo to był bardzo nieudany w gruncie rzeczy model, który niczym szczególnym się nie wyróżniał.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 września 2014 o 9:36
Nie turbosprężarkę tylko kompresor. Sprawdzaj informacje przed opublikowaniem.
OdpowiedzNie stały napęd na 4 koła tylko dołączany na sprzęgle wiskotycznym tzw. syncro. Sprawdzaj informacje przed opublikowaniem.
Odpowiedz@cysiu_ns: Własciciel pojazdu pisze inaczej ,a wygląda to na pewniejsze zrodlo
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 września 2014 o 22:21
@Blumis: Po 1. właściciel nie zawsze musi wszystko wiedzieć nt swojego samochodu, a po 2. zwróć uwagę, że autor prowadzi serię pt. "Legendy niemieckiej motoryzacji." i raczej nie jest właścicielem każdego auta, choć mogę się mylić. BTW Rallye ze zdjęcia jest na sprzedaż i kosztuje jedyne £16 495, co w przeliczeniu daje nam jakieś 88 tyś. zł. http://www.4starclassics.com/Golf-Rallye-For-Sale/
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2014 o 6:24
@Blumis: Właściciel pojazdu pociśnie każdy kit, żeby tylko lepiej swój samochód zaprezentować.
OdpowiedzLepszym źródłem jest czasami użyć google.pl lub innej wyszukiwarki.Sprawdzaj informacje przed opublikowaniem.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 września 2014 o 22:51
@cysiu_ns: Sprawdz co pisze na stronach,wtedy sie wypowiadaj
Odpowiedz@Blumis: "Golf Rallye i Golf G60 Limited. Obie wyposażone w napęd na cztery koła (Syncro) i sprężarkę mechaniczną (kompresor) "G"
OdpowiedzPo pierwsze, nie turbosprężarkę, ale kompresor mechaniczny. Po drugie nie stały napęd na 4 koła (żaden Golf nigdy nie miał stałego napędu na 4 koła), tylko prymitywnego protoplastę Haldexa na sprzęgle wiskotycznym, czyli było to auto FWD z dołączanym automatycznie tyłem. A poza tym zaliczenie Rallye do legend niemieckiej motoryzacji jest dość śmieszne, bo to był bardzo nieudany w gruncie rzeczy model, który niczym szczególnym się nie wyróżniał.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 września 2014 o 9:36
Blotniki jak w M3 e30
Odpowiedz