Nowy Mercedes-AMG C 63 z... najoszczędniejszym V8 na rynku
Silnik w nowym modelu zmniejszył się o ponad 2 litry. Zyskał jednak dwie turbosprężarki, wciąż ma 8 cylindrów i generuje teraz 510 KM, czyli 53 KM więcej od poprzednika. Auto brzmi podobno jeszcze lepiej, a do 100 km/h przyspiesza w 4 sekundy.
by
pan_jan
Nie ma nic lepszego niż czysty dźwięk wolnossącej fał-ósemki. Zabijają nam samochody :<
Odpowiedz@Suru: Tej optymalizacji jednostek napędowych jest niestety coraz więcej.. Kto wie czy w np nowej A8 nie znajdziemy silnika 1.6 z 2 turbinami..
OdpowiedzSilnik mniejszy o 2 litry ale nadal uparcie nazywany jako 63...
Odpowiedz@Kaczogrod758: Tradycja. Czasy gdzie oznaczenie modelu oznacza pojemność, minęły
Odpowiedz"i generuje teraz 510 KM, czyli 53 KM więcej od poprzednika" Jeśli weźiemy pod uwagę wersję S, która jest mocniejsza o 34 KM od wersji "normalnej" (476 KM)
Odpowiedz