@serekczek55: Passat W8 to seryjne auto. Więc nie wiem co tu nazywasz po bandzie.
@tony84: Pewnie że koszta, i pewnie że 2.7 to dobry silnik do rozwijania go, napisałem tylko co ja bym wolał zrobić. Taki swap też nie jest tani.
@nexen1g: To spalanie gazu jest nie wiele wieksze niz w mojej e36 320i. Przy spokojnej jezdzie do 12L, przy deptaniu tez ze 20L ale akurat temu sie az tak nie przygladalem ile bierze przy deptaniu.
@kryppa: Chciałbym zobaczyć jak ten tylko Passat zostawia cię daleko w tyle na światłach. Szkoda tylko, że właściciel pokusił się na montaż gazu do takiego silnika.
@tasior87:
Po pierwsze choćby miał i milion koni to jest tylko nędznym passaciskiem, czyli wozidłem dla chłopa małorolnego do wożenia ziemniaków, a co do zostawiania w tyle na światłach... na twoim miejscu bym się o to nie zakładał.
Jeżeli to jest tylko ośka, a nie 4motion, to wkładanie tego silnika to kompletnie poroniony pomysł.
Poza tym, no okej, auto może i szybkie (chociaż przy przednim napędzie to raczej głównie na prostych, ew. na mało wymagających zakrętach), ale dalej wygląda tak, że się chce ziewać, czyli jednym słowem jak tysiące innych passatów. Dla jednych to zaleta (no bo taki niepozorny sleeper), ale mi się nie podoba.
Grubo i po bandzie, chociaż chyba wolałbym uturbić seryjne 2.8
Odpowiedzuturbić seryjne 2.8 to koszta potężne. a to konkretny motor i rozwojowy bardzo.
Odpowiedz@brojek_88: Po bandzie to byłby Passat W8. Ten jest co najwyżej gruby :P Nie zrozum mnie źle autorze, podoba mi się.
Odpowiedz@serekczek55: Passat W8 to seryjne auto. Więc nie wiem co tu nazywasz po bandzie. @tony84: Pewnie że koszta, i pewnie że 2.7 to dobry silnik do rozwijania go, napisałem tylko co ja bym wolał zrobić. Taki swap też nie jest tani.
Odpowiedz@brojek_88: Po prostu W8 robi na mnie większe wrażenie.
OdpowiedzW dodatku wersja aka kuchenka gazowa :D
Odpowiedz@Aikanaro: Gdzie tam widzisz instalacje, bo mi się nic nie rzuca w oczy.
Odpowiedz@Kaczogrod758: Chyba jest tam parownik :)
Odpowiedz@N4D1R: A faktycznie widać jakąś metaliczną, brzydką puszkę :P Nie widziałem jej na początku. W końcu oszczędzają ci którzy mogą najwięcej :D
Odpowiedz@Aikanaro: Ta, auto ma założoną instalację gazową pali do 20litrów gazu przy ostrej jezdzie a tak to średnio 15litrów.
Odpowiedz@nexen1g: To spalanie gazu jest nie wiele wieksze niz w mojej e36 320i. Przy spokojnej jezdzie do 12L, przy deptaniu tez ze 20L ale akurat temu sie az tak nie przygladalem ile bierze przy deptaniu.
OdpowiedzNie pogardziłbym ;)
Odpowiedz@snorlaxkiller: Auto zostało w piątek wystawione na sprzedaż i już w sobote rano kupił je pierwszy oglądający za 26,700zł
OdpowiedzTyle roboty, kasy i zachodu, a i tak wyszedł tylko Passat.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 września 2014 o 15:15
@kryppa: chciałeś powiedzieć, aż Passat :)
Odpowiedz@kryppa: Chciałbym zobaczyć jak ten tylko Passat zostawia cię daleko w tyle na światłach. Szkoda tylko, że właściciel pokusił się na montaż gazu do takiego silnika.
Odpowiedz@Juru: Tylko Passat. B5 to największe dziadostwo na drodze.
Odpowiedz@tasior87: Po pierwsze choćby miał i milion koni to jest tylko nędznym passaciskiem, czyli wozidłem dla chłopa małorolnego do wożenia ziemniaków, a co do zostawiania w tyle na światłach... na twoim miejscu bym się o to nie zakładał.
Odpowiedz@kryppa: Wsiądź do swojej BMW w 1,6 i pojedź gdzieś.Takich opini tu nie potrzeba jak Twoje.
OdpowiedzCzyżby Passat z BZA ? :)
Odpowiedz@klima: ta BZA :D widziałeś?
OdpowiedzTakie 2.7 wciąga W8. Fajnie jakby jeszcze 4motion tam było. Ogółem Pastuch podoba mi się bardzo, na wypasie i z takim sercem.
OdpowiedzJeżeli to jest tylko ośka, a nie 4motion, to wkładanie tego silnika to kompletnie poroniony pomysł. Poza tym, no okej, auto może i szybkie (chociaż przy przednim napędzie to raczej głównie na prostych, ew. na mało wymagających zakrętach), ale dalej wygląda tak, że się chce ziewać, czyli jednym słowem jak tysiące innych passatów. Dla jednych to zaleta (no bo taki niepozorny sleeper), ale mi się nie podoba.
Odpowiedz