filtr jest za blisko kolektora. dostaje za ciepłe powietrze i moc traci. przenieś filtr tam gdzie był fabryczny i daj osłone termiczną. będzie lepszy efekt.to a6? 250KM? miałem z takim serduchem. jest czym jechać.
@JanuszAndrzej: powiem Ci że lpg do turbo to paliwo bardzo dobre, nie ma spalania stukowego, ma więcej oktanów do tego lepiej się spala, co by chcieć więcej?
Troszkę poniosło montera tego Igielitu, jeżeli dobrze widzę, a jeżeli to miedź to już w ogóle. Poza tym, ciekawy motor :)
Odpowiedzfiltr jest za blisko kolektora. dostaje za ciepłe powietrze i moc traci. przenieś filtr tam gdzie był fabryczny i daj osłone termiczną. będzie lepszy efekt.to a6? 250KM? miałem z takim serduchem. jest czym jechać.
OdpowiedzNie którzy marzą o tym silniku a inni po prostu montują LPG ;(
Odpowiedz@JanuszAndrzej: LPG to nie grzech mocy na tym nie traci odczuwalnie a koszty eksploatacyjne są mniejsze
Odpowiedz@wilk600rr: niestety dla wielu LPG jest do zapalniczek, później zdają prawko, kupują TDI i patrzą ile kosztują naprawy i kupują benzynę z LPG ;)
Odpowiedz@RX_Love: Nie mam nic przeciwko LPG ale do turba? Szkoda silnika!!! I poza Pandą to nie mam nic z gazem chociaż i tak Pandą jeżdżę na pb95 ;)
Odpowiedz@JanuszAndrzej: powiem Ci że lpg do turbo to paliwo bardzo dobre, nie ma spalania stukowego, ma więcej oktanów do tego lepiej się spala, co by chcieć więcej?
Odpowiedz@RX_Love: LPG idealnie nadaje się do turbo, ponieważ daje przeogromne możliwości tuning, dostrajania.
Odpowiedz2.7 BiTurbo ;)
Odpowiedz