Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

V6 BiTurbo

by chaffee
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar matiqq
0 0

Troszkę poniosło montera tego Igielitu, jeżeli dobrze widzę, a jeżeli to miedź to już w ogóle. Poza tym, ciekawy motor :)

Odpowiedz
avatar tony84
0 0

filtr jest za blisko kolektora. dostaje za ciepłe powietrze i moc traci. przenieś filtr tam gdzie był fabryczny i daj osłone termiczną. będzie lepszy efekt.to a6? 250KM? miałem z takim serduchem. jest czym jechać.

Odpowiedz
avatar JanuszAndrzej
-1 3

Nie którzy marzą o tym silniku a inni po prostu montują LPG ;(

Odpowiedz
avatar wilk600rr
0 4

@JanuszAndrzej: LPG to nie grzech mocy na tym nie traci odczuwalnie a koszty eksploatacyjne są mniejsze

Odpowiedz
avatar RX_Love
-1 3

@wilk600rr: niestety dla wielu LPG jest do zapalniczek, później zdają prawko, kupują TDI i patrzą ile kosztują naprawy i kupują benzynę z LPG ;)

Odpowiedz
avatar JanuszAndrzej
-3 5

@RX_Love: Nie mam nic przeciwko LPG ale do turba? Szkoda silnika!!! I poza Pandą to nie mam nic z gazem chociaż i tak Pandą jeżdżę na pb95 ;)

Odpowiedz
avatar RX_Love
1 3

@JanuszAndrzej: powiem Ci że lpg do turbo to paliwo bardzo dobre, nie ma spalania stukowego, ma więcej oktanów do tego lepiej się spala, co by chcieć więcej?

Odpowiedz
avatar matiqq
0 0

@RX_Love: LPG idealnie nadaje się do turbo, ponieważ daje przeogromne możliwości tuning, dostrajania.

Odpowiedz
avatar wilk600rr
0 0

2.7 BiTurbo ;)

Odpowiedz
Udostępnij