Wypadek Nissana GT-R UNLIM500+
44 letni Rosjanin - Eugene Kern, znany niniejszym z wyścigów UNLIM500+ zginął podczas zawodów na Krymie. Auto po przekroczeniu linii mety nie zaczęło hamować ani zwalniać, z pełną prędkością, grubo powyżej 320 km/h uderzyło w nasyp / bloki na końcu pasa i przekoziołkowało.
by
matiqq
To pewnie wszystko wina ukraińców.
OdpowiedzTaką cenę placą niektórzy za miłość do motoryzacji.. Szkoda gościa
Odpowiedzgeneralnie dziwi mnie to ze auto do.sportu i bez klatki... wiem ze.to dodatkowa masa ale.jednak jakas szansa , przyklad Hamonda
OdpowiedzPrzy tej predkosci to bez znaczenia, nawet jakby z wierzchu nie mial ani drasniecia to zginalby od obrazen wewnetrznych.
Odpowiedz"Nie zabija prędkość,tylko gwałtowna jej utrata"
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 września 2014 o 16:14
@llb: Gwałtowna zmiana prędkości, bo np. jak wjedzie w nas stojących druga osobówka z dużą prędkością to zabije nas przyspieszenie.
Odpowiedz@Alchemik: Tak dokładnie to przeciążenie i urazy mechaniczne typu cięcia jakimiś elementami np. wyposażenia samochodu. Szkoda faceta, bo nie zawinił. Tacy co szaleją z głową i profesjonalnie to giną, a pajace na drogach nieśmiertelni :(
OdpowiedzPrzeciążenia wewnętrzne na bank. Swoją drogą podziwiam konstrukcję tego samochodu bo kabina jest nietknięta...
OdpowiedzCiekawe jakie tu uczucie jadąc z taką prędkością i wiedzieć, że zaraz prawdopodobnie się zginie bo coś nawaliło..
Odpowiedz@shaman: Oby nikt się o tym nie dowiedział.
OdpowiedzSpoczywaj w spokoju Motokillerze
Odpowiedz1. Auto uderzyło i nasyp i koziolkowało więc można powiedzieć że nagłego wytracenia prędkości nie było 2. Poduszki powietrzne nie otwarte...
Odpowiedz@jaqb: Przeleć z 60m koziołkując z 300km/h to powodzenia życzę a poduchy się włączają jak auto uderzy przodem gdyż tam jest czujnik.
Odpowiedz@AgentM3: A boczne poduchy? Też mają czujnik z przodu?
OdpowiedzTo dopiero tragedia http://hardcorowo.pl/52364_Wypadek.html
Odpowiedz