Ja tam bym nie chciał S4 ze znaczkiem RS4, tak trochę wstyd przed kimś kto się zna...
Nauczcie się "fani" rozróżniać te modele, a nie zobaczy jeden z drugim znaczek i dla niego to już jest RS.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 września 2014 o 10:31
Ja nie. Są ciekawsze samochody w tej cenie. RS-ki są dobre na prostej, ale na zakrętach jeżdżą kiepsko. Poza tym są nudne jak flaki z olejem, osiągi na prostej nie są wystarczającym argumentem.
Poza tym to nie RS4, tylko S4.
@polak: nie podzielam twojego zdania bo akurat zakręty łapią bardzo fajnie były robione nawet testy nawet na tzn "tvn turbo" w programie moto on i jakoś nie mieli problemu z zakrętami :) a 380km świadczy o "rs"
@Fajteroo:
Różnica polega na tym, że ty oglądałeś w programie moto coś tam, a ja jeździłem RS4 B5 i B7 i to nawet po torze, a nie tylko po drodze. Oba prowadzą się beznadziejnie, podsterowność w tych modelach jest po prostu tragiczna.
Szybkie są na prostej, to fakt. Mnie akurat niezbyt to rusza, bo mam także motocykl, ale zachowanie na winklach to jakiś kiepski żart.
Samochód ze zdjęcia nie ma 380 KM (o ile nie jest modyfikowany względem serii), zresztą nawet w RS-kach 380 KM jest tylko na papierze, bo w rzeczywistości mają mniej o 30-50 KM, zależnie od egzemplarza.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
20 września 2014 o 15:11
@Fajteroo: Kolego fizyki nie oszukasz... auta 4x4 mimo że zapewniają lepszą trakcję, to prowadzą się zauważalnie gorzej i są wolniejsze na krętych odcinkach od aut tylnonapędowych.
Fakt faktem, jeżeli i w 4x4, i w RWD będzie siedział słaby kierowca, to w tym pierwszym pewnie będzie miał łatwiej i poradzi sobie lepiej, ale doświadczony kierowca pojedzie szybciej właśnie RWD. Napęd na 4x4 to także dużo większe straty mocy, niż w przypadku napędu RWD (nawet do 25%, w zależności od rodzaju napędu, w porównaniu do ok. 10% w przypadku "ośki"), tak więc takie Audi "na kołach" miałoby moc nie 380, a około 290 koni.
No a poza tym, to nie jest RS!
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 września 2014 o 16:42
@Mnichu__: Tak wygląda S4: http://socals4.com/content/bin/images/large/3335116663_79bd36d124_b.jpg
A tak RS4:
http://www.carmagazine.co.uk/upload/29095/images/oldrs401.jpg
A teraz sobie porównaj elementy takie jak przedni zderzak, nadkola, poszycie drzwi, etc.
Zresztą, z tego co widzę, to auto które wrzucił kolega nie ma za wiele wspólnego nawet z S4 (patrz lusterka, które raz, że są czarne, a nie srebrne, a dwa że asymetryczne... A raczej nikt w S4 by sobie nie zamieniał ładnych, orginalnych lusterek na takie...). I takie coś, tak podpisane ląduje na głównej i jeszcze zbiera 150 polubień... Śmiech na sali po prostu.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 września 2014 o 21:55
@Ltvnsky: Istnieję też coś takiego jak tuning. I szczerze powiedziawszy to nigdy się nie dowiemy czy to oryginał. Chyba, że ktoś zna właściciela ?
Ale biorąc pod uwagę nadkola to rs4, a zderzak zaś od s4 :)
@Mnichu__: Nadkola z S4 też, inaczej zderzak z s4 nijak by tu nie pasował.
Chociaż kiedyś widziałem gościa co "zapiął" na najzwyklejszej, przedliftowej A6 zderzak z RS6... (podpowiedź: zarówno przed i poliftowe A6 mają inne przody, w sensie maska, lampy, już o zderzaku i błotnikach nie wspomnę, niż modele 4.2/S6/RS6). Fakt, że z jednej i z drugiej strony wystawał o dobre kilka cm i był miejscami wciskany na siłę, no ale pionierzy zawsze mają najtrudniej. :P
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
21 września 2014 o 13:53
A kto by takiej nie chciał ? :D
Odpowiedzdavion nie ma takiej osoby ;D
OdpowiedzJa tam bym nie chciał S4 ze znaczkiem RS4, tak trochę wstyd przed kimś kto się zna... Nauczcie się "fani" rozróżniać te modele, a nie zobaczy jeden z drugim znaczek i dla niego to już jest RS.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2014 o 10:31
Ja nie. Są ciekawsze samochody w tej cenie. RS-ki są dobre na prostej, ale na zakrętach jeżdżą kiepsko. Poza tym są nudne jak flaki z olejem, osiągi na prostej nie są wystarczającym argumentem. Poza tym to nie RS4, tylko S4.
Odpowiedz@polak: nie podzielam twojego zdania bo akurat zakręty łapią bardzo fajnie były robione nawet testy nawet na tzn "tvn turbo" w programie moto on i jakoś nie mieli problemu z zakrętami :) a 380km świadczy o "rs"
Odpowiedz@Fajteroo: Różnica polega na tym, że ty oglądałeś w programie moto coś tam, a ja jeździłem RS4 B5 i B7 i to nawet po torze, a nie tylko po drodze. Oba prowadzą się beznadziejnie, podsterowność w tych modelach jest po prostu tragiczna. Szybkie są na prostej, to fakt. Mnie akurat niezbyt to rusza, bo mam także motocykl, ale zachowanie na winklach to jakiś kiepski żart. Samochód ze zdjęcia nie ma 380 KM (o ile nie jest modyfikowany względem serii), zresztą nawet w RS-kach 380 KM jest tylko na papierze, bo w rzeczywistości mają mniej o 30-50 KM, zależnie od egzemplarza.
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2014 o 15:11
@Fajteroo: Kolego fizyki nie oszukasz... auta 4x4 mimo że zapewniają lepszą trakcję, to prowadzą się zauważalnie gorzej i są wolniejsze na krętych odcinkach od aut tylnonapędowych. Fakt faktem, jeżeli i w 4x4, i w RWD będzie siedział słaby kierowca, to w tym pierwszym pewnie będzie miał łatwiej i poradzi sobie lepiej, ale doświadczony kierowca pojedzie szybciej właśnie RWD. Napęd na 4x4 to także dużo większe straty mocy, niż w przypadku napędu RWD (nawet do 25%, w zależności od rodzaju napędu, w porównaniu do ok. 10% w przypadku "ośki"), tak więc takie Audi "na kołach" miałoby moc nie 380, a około 290 koni. No a poza tym, to nie jest RS!
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2014 o 16:42
A czemu twierdzicie, że to nie jest RS4 ? Sądząc po nadkolach to jest to rs4...
Odpowiedz@Mnichu__: Tak wygląda S4: http://socals4.com/content/bin/images/large/3335116663_79bd36d124_b.jpg A tak RS4: http://www.carmagazine.co.uk/upload/29095/images/oldrs401.jpg A teraz sobie porównaj elementy takie jak przedni zderzak, nadkola, poszycie drzwi, etc. Zresztą, z tego co widzę, to auto które wrzucił kolega nie ma za wiele wspólnego nawet z S4 (patrz lusterka, które raz, że są czarne, a nie srebrne, a dwa że asymetryczne... A raczej nikt w S4 by sobie nie zamieniał ładnych, orginalnych lusterek na takie...). I takie coś, tak podpisane ląduje na głównej i jeszcze zbiera 150 polubień... Śmiech na sali po prostu.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2014 o 21:55
@Ltvnsky: Istnieję też coś takiego jak tuning. I szczerze powiedziawszy to nigdy się nie dowiemy czy to oryginał. Chyba, że ktoś zna właściciela ? Ale biorąc pod uwagę nadkola to rs4, a zderzak zaś od s4 :)
Odpowiedz@Mnichu__: Nadkola z S4 też, inaczej zderzak z s4 nijak by tu nie pasował. Chociaż kiedyś widziałem gościa co "zapiął" na najzwyklejszej, przedliftowej A6 zderzak z RS6... (podpowiedź: zarówno przed i poliftowe A6 mają inne przody, w sensie maska, lampy, już o zderzaku i błotnikach nie wspomnę, niż modele 4.2/S6/RS6). Fakt, że z jednej i z drugiej strony wystawał o dobre kilka cm i był miejscami wciskany na siłę, no ale pionierzy zawsze mają najtrudniej. :P
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 września 2014 o 13:53