Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

K20 VTEC kick

K20 NA. Moc około 350 koni, nie wiem, czy jest to trafne info. Podejrzewam, że tak.
by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar brabus
0 0

Z K20 w żaden sposób nie wydusisz 350KM z N/A. Można by kombinować z frankiem K24. Na filmie jest akurat EK9 prawdopodobnie z B16B ostro pomodzonym.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@brabus: Widziałem ostatnio projekt z PL. EG z K20/24, 300 koni i momentu. Z 2 litrów przy mega grubych modach idzie pociągnąć tyle mocy. Po 2 słychać wyraźnie K serię na tym filmiku. Tu masz mały przykład -> http://www.youtube.com/watch?v=2EPJBPVeTJE

Odpowiedz
avatar arnold777
-1 1

@Tech: "Z 2 litrów przy mega grubych modach idzie pociągnąć tyle mocy" Mega grubych modach? Dobrze zakute i odprężone 2L + turbo i z np. silników Nissana da się ciosać po 400HP. Mam kolege posiadającego Nissana 200sx s13, sr20det, na hamowni 370HP. Na marginesie, teorytycznie z 2L pojemności skokowej z silnika na obiegu Otta dało by się wycisnąć ~1200HP. Idealnym przykładem są 700-konne Hayabusy, tyle że tym to się pewnie nie da jeździć, a silnik musi mieć kapitalkę co 50km. Choć Hayka Ghostridera miała ponoć 500KM i jeździła.

Odpowiedz
avatar Suru
1 1

@arnold777: 350 z 2L + Turbo to nie problem. Zrób taki wyczyn bez turbo czy sprężarki. O to chodzi. Turbo to najłatwiejszy i najtańszy sposób na szukanie mocy. Wycisnąć 350HP z ssaka o poj. 2L to nie lada wyczyn.

Odpowiedz
avatar dikej
2 2

@arnold777: koledze Tech chodzi o grube mody N/A. z H22 da sie pocisnąć 300 koni na zwykłym paliwie, a to nie lada wyczyn, bo przy stopniu sprężania powyżej 1:13 stukowe jest nieuchronne. k20/24 i 350 koni to pikuś na nitrometanie, może też jeździć na wtrysku ciekłego lpg. po zakuciu i dopręzeniu odpowiednio silnika, nawet na wałkach stage 2 można przekroczyć 300 koni w k20 nie wspominając o frankach k24

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 1

@dikej: Dokładnie, chodzi o NA. Silniki Hondy w serii mają moc jednak drobiazgowe zabiegi dają efekty. Jak i reszta japońskich silników jest wysoko modyfikowalna.

Odpowiedz
avatar Fenix666
0 0

Zajebiście :)

Odpowiedz
avatar gegenwart
1 3

O k***a (przepraszam za wyrażenie), ale dźwięk.

Odpowiedz
avatar Tomson2244
1 1

Ciarki na całym ciele :D

Odpowiedz
avatar Mac88
1 1

Ale ślicznie drze japę *_*

Odpowiedz
avatar MwTg
3 3

Ale wyje! Dźwięk poezja, za to właśnie kocham Hondy, mimo że jestem psychofanem BMW. :D

Odpowiedz
Udostępnij