@brabus: Widziałem ostatnio projekt z PL. EG z K20/24, 300 koni i momentu. Z 2 litrów przy mega grubych modach idzie pociągnąć tyle mocy. Po 2 słychać wyraźnie K serię na tym filmiku. Tu masz mały przykład -> http://www.youtube.com/watch?v=2EPJBPVeTJE
@Tech:
"Z 2 litrów przy mega grubych modach idzie pociągnąć tyle mocy"
Mega grubych modach? Dobrze zakute i odprężone 2L + turbo i z np. silników Nissana da się ciosać po 400HP.
Mam kolege posiadającego Nissana 200sx s13, sr20det, na hamowni 370HP.
Na marginesie, teorytycznie z 2L pojemności skokowej z silnika na obiegu Otta dało by się wycisnąć ~1200HP.
Idealnym przykładem są 700-konne Hayabusy, tyle że tym to się pewnie nie da jeździć, a silnik musi mieć kapitalkę co 50km. Choć Hayka Ghostridera miała ponoć 500KM i jeździła.
@arnold777: 350 z 2L + Turbo to nie problem. Zrób taki wyczyn bez turbo czy sprężarki. O to chodzi. Turbo to najłatwiejszy i najtańszy sposób na szukanie mocy. Wycisnąć 350HP z ssaka o poj. 2L to nie lada wyczyn.
@arnold777: koledze Tech chodzi o grube mody N/A. z H22 da sie pocisnąć 300 koni na zwykłym paliwie, a to nie lada wyczyn, bo przy stopniu sprężania powyżej 1:13 stukowe jest nieuchronne. k20/24 i 350 koni to pikuś na nitrometanie, może też jeździć na wtrysku ciekłego lpg.
po zakuciu i dopręzeniu odpowiednio silnika, nawet na wałkach stage 2 można przekroczyć 300 koni w k20 nie wspominając o frankach k24
@dikej: Dokładnie, chodzi o NA. Silniki Hondy w serii mają moc jednak drobiazgowe zabiegi dają efekty. Jak i reszta japońskich silników jest wysoko modyfikowalna.
Z K20 w żaden sposób nie wydusisz 350KM z N/A. Można by kombinować z frankiem K24. Na filmie jest akurat EK9 prawdopodobnie z B16B ostro pomodzonym.
Odpowiedz@brabus: Widziałem ostatnio projekt z PL. EG z K20/24, 300 koni i momentu. Z 2 litrów przy mega grubych modach idzie pociągnąć tyle mocy. Po 2 słychać wyraźnie K serię na tym filmiku. Tu masz mały przykład -> http://www.youtube.com/watch?v=2EPJBPVeTJE
Odpowiedz@Tech: "Z 2 litrów przy mega grubych modach idzie pociągnąć tyle mocy" Mega grubych modach? Dobrze zakute i odprężone 2L + turbo i z np. silników Nissana da się ciosać po 400HP. Mam kolege posiadającego Nissana 200sx s13, sr20det, na hamowni 370HP. Na marginesie, teorytycznie z 2L pojemności skokowej z silnika na obiegu Otta dało by się wycisnąć ~1200HP. Idealnym przykładem są 700-konne Hayabusy, tyle że tym to się pewnie nie da jeździć, a silnik musi mieć kapitalkę co 50km. Choć Hayka Ghostridera miała ponoć 500KM i jeździła.
Odpowiedz@arnold777: 350 z 2L + Turbo to nie problem. Zrób taki wyczyn bez turbo czy sprężarki. O to chodzi. Turbo to najłatwiejszy i najtańszy sposób na szukanie mocy. Wycisnąć 350HP z ssaka o poj. 2L to nie lada wyczyn.
Odpowiedz@arnold777: koledze Tech chodzi o grube mody N/A. z H22 da sie pocisnąć 300 koni na zwykłym paliwie, a to nie lada wyczyn, bo przy stopniu sprężania powyżej 1:13 stukowe jest nieuchronne. k20/24 i 350 koni to pikuś na nitrometanie, może też jeździć na wtrysku ciekłego lpg. po zakuciu i dopręzeniu odpowiednio silnika, nawet na wałkach stage 2 można przekroczyć 300 koni w k20 nie wspominając o frankach k24
Odpowiedz@dikej: Dokładnie, chodzi o NA. Silniki Hondy w serii mają moc jednak drobiazgowe zabiegi dają efekty. Jak i reszta japońskich silników jest wysoko modyfikowalna.
OdpowiedzZajebiście :)
OdpowiedzO k***a (przepraszam za wyrażenie), ale dźwięk.
OdpowiedzCiarki na całym ciele :D
OdpowiedzAle ślicznie drze japę *_*
OdpowiedzAle wyje! Dźwięk poezja, za to właśnie kocham Hondy, mimo że jestem psychofanem BMW. :D
OdpowiedzJaka Odcinka :O
Odpowiedz