Seat Ibiza 6k2
Kupiłem go jakieś 2 miesiące temu, zaraz po Hondzie Prelude V, która była niestety nieudanym zakupem... Seat był w kiepskim stanie technicznym, ale już jest idealnie i zrobiłem nim 10 tys. km bez żadnych usterek i tak będzie dalej, bo lubię dbać o to, co mam.Na dniach będę miał do niego gwint, po zimie planuje zmienić felgi na większe. W planach jest jeszcze lekko przyciemnić tylne lampy oraz szybę od klapy.Nie wiem ile dokładnie ma mocy ponieważ zrobiłem sporo modyfikacji bez pomiaru. Wczoraj wieczór na prostej drodze przy zimnym powietrzu udało mi się wykręcić czas niecałe 9s do 100km/h. Jak przy turbo bez zmiennej geometrii jest naprawdę nieźle.
by
413k
Dołącz do klubu seat ibiza polska. Mamy również ekipe z twoich okolic i czasem robimy spoty w sączu. Zapraszam :)
OdpowiedzJestem juz :) użytkownik dja13k
OdpowiedzUwazaj na sidora bo to hejter ! Co do autka,bardzo fajne,oby coraz wiecej KLI
Odpowiedz@Vagowicz: Hejter bo ? :D
Odpowiedz@Vagowicz: właśnie cieszy mnie to bardzo, że tak jest :) Zawsze można na kimś polegać albo on na Tobie w razie jakiś problemów lub modyfikacji. Jak mi rzuci jakieś sugestie lub uwagi co do zmian to nie hejter :D
OdpowiedzJaki ma silnik?
Odpowiedz@Kamilm10195: Potężny.
OdpowiedzTDI :P a który wariant mocy, to się właściciel musi wypowiedzieć :P Sam właśnie celuję w Ibizę II Fl, albo jakieś A3 :D
Odpowiedz@First: Wydaje mi się, że Audi trochę ładniejsze
Odpowiedz@First: Nie jestem w stanie się wypowiedzieć ile mocy dokładnie... :P Było 90km. Wsadziłem do niej większe wtryski, virusa, zaślepiłem EGR (wraz z czyszczeniem ssącego) oraz wywaliłem kata. Przy takich setupach zwykle wychodziło koło 136km. Ale może być więcej bo 9 sek do 100 jak na AGR'a to niezły czas. A co do II FL i A3 oba autka mi się podobają. Jak byłem na kupnie samochodu miałem okazję kupić A3 1.8T Quattro. Gość chciał równe 10tyś. Technicznie igła ale niestety blacha w tym aucie była okropna i padło na Seata :) Póki co brakuje mi na pewno dźwięku benzyny oraz wysokich obrotów po poprzedniej Prelude ale ogólnie w planach mam też zakup na początku następnego roku Mitsubishi Eclipse 3G na weekendowe wypady. Oczywiście Ibi zostaje.
Odpowiedz@413k: I dobrze zrobiłeś, bo blacha w bezwypadkowych A3 nie rdzewieje (chyba, że mówiąc okropna, chodzi Ci o to że zaniedbana/porysowana itp...) W dieslu jest fajne to, że spalanie rośnie w miarę liniowo, wraz ze wzrostem prędkości, a w benzynie prawie do kwadratu :P
OdpowiedzOkropna w sensie, że szpachla na dachu pękała, drzwi rdzewiały itp. Ale technicznie gość mi przywiózł cały bagażnik części i silnik serio był igiełka :P W sumie u mnie najmniejsze jest przy 90km/h na 4 biegu :) 4.5l/100. Ale tera mój portfel czuje ulgę bo skok z 9-16 litrów na 4.5-7l jest ulga i można odkładać na coś fajnego na weekendowe wypady :D I no wczoraj niestety ibiza miała spotkanie ze sarną... Czeka mnie kupno zderzaka przedniego.
Odpowiedz@413k: Jak dla mnie to łatwiej było by zrobić silnik, niż doprowadzić blachę do ładu (ile kosztuje samo lakierowanie... a i tak z jakiegoś powodu ta szpachla na dach poszła... ciekawe jak tam z geometrią nadwozia... :P ) Bratu Leon 1.9 ARL pali 5.9 (spalanie mierzone, a nie z kompa ;) ) ale raczej jeździ dosyć dynamicznie :P
Odpowiedz@First: w sumie racja. Tym bardziej, że ciężko o blacharza u którego po robocie blacha nie będzie gniła już po roku... W mojej byłej Prelude jak jeden zrobił to poprawiał 5 razy bo tak bok pękał... Mi w sumie zależy jak jeżdżę ale 6 to jest bardzo dobry wynik :) Mimo wielkiego spalania i tak celuję w jakąś V6 jako drugi wóz :D
Odpowiedz