Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Trabancik

Tak się powinno obchodzić z legendami polskiej motoryzacji, a nie zostawiać je w lesie na pastwę rdzy i zgniliźnie...
by wchuj
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar KamilKWLK
1 1

Trabant polski nie jest.. chyba, ze w sensie że z czasów PRL'u :)

Odpowiedz
avatar Coby_Dick
0 0

Trabant jest z kraju na "E" - NRD

Odpowiedz
avatar Vel
0 0

Polskiej ? nie wyszło :P

Odpowiedz
avatar damian0218
2 2

Trabant nie rdzewieje :)

Odpowiedz
avatar CrazyMechatronik
0 0

Nie rdzewieje, ale gnije. Do tego jest problem z rozszerzalnością cieplną - jako, że mieli wtedy embargo na stal i mogli dostawać tylko jakieś ochłapy - każdy innego rodzaju a co za tym idzie innej rozszerzalności cieplnej to się tak kończyło że przód rozszerzał się bardziej niż tył po ogrzaniu przez słońce i kurczył bardziej podczas mroźnej zimy. Może nie były to jakieś spore odchyłki, ale nawet niewielkie różnice wpływają na jakość połączenia i mogą powodować zmęczenie materiału. Mimo to w swoich czasach był najbezpieczniejszym samochodem - karoseria łamiąc się pochłaniała całą energię uderzenia - podobnie jak dziś bolidy F1. Co do obchodzenia się z klasykami - są ludzie i parapety - ci pierwsi chcieli by kupić i wyremontować jakiegoś klasyka - ci drudzy uważają że skoro samochód się rozpada i nie jest na chodzie ale to klasyk to można zażądać za niego tyle co za 4-5 samochodów na chodzie.

Odpowiedz
Udostępnij