Odratowana przed złomowaniem.2 Tygodnie pracy przy estetyce bez większych kosztów.Wiele niedoskonałości, lecz mechanicznie bez zarzutu.Przebieg wynosi... 647tys.
@Snupi: SILNIK 1.3 VVTI 16V 86KM 4E FE
Jej rocznik to 1997
Nie zauważyłem żeby pobierała coś oleju ;)
Jedynym mankamentem jest porysowany lakier, tysiace mini rysek i malutka obcierka na prawym przodzie...
Z rdzą co najlepsze nie ma tragedii jak na ten rok ;)
Spalanie w cyklu mieszanym Miasto/trasa cos okolo 5,5-6,5l ;)
@Juru: Nie mam pojęcia szczerze jaka to wersja, ale wspomaganie, centralny zamek, elektryczne szyby przód, jak na rok 97 to sądzę że nie jest źle ;)
Skrzynia działa perfekcyjnie, a silnik żwawy i silny jak 105 konny Seat Leon ojca :)
@AdamLeon: Sprawdź świece, przewody i jaki olej jest zalany ;) U mnie EFE po zalaniu oleju manola 10w40 i zmianie świec z jakichś starych NGK na Denso dostał takiego kopa, że chyba wszystkie konie mu wróciły ;)
@RX_Love: Japończycy robili dość specyficzne silniki, mocno "wyżyłowane" jak na tamte lata, a mimo to strasznie wytrzymałe. Silniki serii AFE-EFE są nie do zdarcia, mimo że jak na swoją pojemność oferują dość pokaźną moc, z innymi silnikami nie miałem zbytnio do czynienia, ale wciąż marzy mi się 3S-GTE w mojej E10 ;)
@Snupi: Zapomniałeś o kultowym 4A-GE, a co do trwałości AFE-EFE to niestety, ale lubią sobie bąka puścić- przynajmniej moje EFE, ale każdy się dziwi jak to 1.3L w gazie może chodzić. A co do wytrzymałości to legendarny diesel 2C-E to jest dopiero niezniszczalna konstrukcja :D
@Juru: Przytoczyłem te najbardziej popularne w Polsce ;) Moje EFE całkiem nieźle sobie radzi chociaż po założeniu gazu lubi sobie wypić oleju po bardziej "dynamicznej" jeździe, a olej ma smaczny :D O AGE nie zapomniałem, celowo pominąłem bo jest to silnik rzadko spotykany ;)
@hiroshima87:
Spokojnie, wszystkie te toyoty idą na export do Afryki.
Całkiem serio, trochę się je podmalowuje, kreci licznik i do Afryki gdzie robią drugie tyle kilometrów :)
SILNIK 1.3 VVTI 16V 86KM 4E FE
Jej rocznik to 1997
Nie zauważyłem żeby pobierała coś oleju ;)
Jedynym mankamentem jest porysowany lakier, tysiace mini rysek i malutka obcierka na prawym przodzie...
Z rdzą co najlepsze nie ma tragedii jak na ten rok ;)
Spalanie w cyklu mieszanym Miasto/trasa cos okolo 5,5-6,5l ;)
Świetnie wygląda ;) Jaki ma silniczek? Bo dla tych Toyot taki przebieg to dopiero rozgrzewka.
OdpowiedzRównież mnie ciekawi jaki to ma silnik, a co do tego egzemplarza to dodatkowy plus to wersja G6 jeśli mnie wzrok nie myli :)
Odpowiedz@Snupi: SILNIK 1.3 VVTI 16V 86KM 4E FE Jej rocznik to 1997 Nie zauważyłem żeby pobierała coś oleju ;) Jedynym mankamentem jest porysowany lakier, tysiace mini rysek i malutka obcierka na prawym przodzie... Z rdzą co najlepsze nie ma tragedii jak na ten rok ;) Spalanie w cyklu mieszanym Miasto/trasa cos okolo 5,5-6,5l ;)
Odpowiedz@Juru: Nie mam pojęcia szczerze jaka to wersja, ale wspomaganie, centralny zamek, elektryczne szyby przód, jak na rok 97 to sądzę że nie jest źle ;) Skrzynia działa perfekcyjnie, a silnik żwawy i silny jak 105 konny Seat Leon ojca :)
Odpowiedz@AdamLeon: Sprawdź świece, przewody i jaki olej jest zalany ;) U mnie EFE po zalaniu oleju manola 10w40 i zmianie świec z jakichś starych NGK na Denso dostał takiego kopa, że chyba wszystkie konie mu wróciły ;)
Odpowiedza każdy mówi że to mercedes ma wytrzymałe silniki :) dopiero się dotarł, teraz można jeździć :)
Odpowiedz@RX_Love: Japończycy robili dość specyficzne silniki, mocno "wyżyłowane" jak na tamte lata, a mimo to strasznie wytrzymałe. Silniki serii AFE-EFE są nie do zdarcia, mimo że jak na swoją pojemność oferują dość pokaźną moc, z innymi silnikami nie miałem zbytnio do czynienia, ale wciąż marzy mi się 3S-GTE w mojej E10 ;)
Odpowiedz@Snupi: Zapomniałeś o kultowym 4A-GE, a co do trwałości AFE-EFE to niestety, ale lubią sobie bąka puścić- przynajmniej moje EFE, ale każdy się dziwi jak to 1.3L w gazie może chodzić. A co do wytrzymałości to legendarny diesel 2C-E to jest dopiero niezniszczalna konstrukcja :D
Odpowiedz@Juru: Przytoczyłem te najbardziej popularne w Polsce ;) Moje EFE całkiem nieźle sobie radzi chociaż po założeniu gazu lubi sobie wypić oleju po bardziej "dynamicznej" jeździe, a olej ma smaczny :D O AGE nie zapomniałem, celowo pominąłem bo jest to silnik rzadko spotykany ;)
OdpowiedzPewnie mial isc na zlom, bo nikt nie chcial go kupic. Skrec licznik na 150.000 i znajdzie sie wielu zanteresowanych. Kwintesencja cebulandii.
Odpowiedz@hiroshima87: Spokojnie, wszystkie te toyoty idą na export do Afryki. Całkiem serio, trochę się je podmalowuje, kreci licznik i do Afryki gdzie robią drugie tyle kilometrów :)
OdpowiedzSILNIK 1.3 VVTI 16V 86KM 4E FE Jej rocznik to 1997 Nie zauważyłem żeby pobierała coś oleju ;) Jedynym mankamentem jest porysowany lakier, tysiace mini rysek i malutka obcierka na prawym przodzie... Z rdzą co najlepsze nie ma tragedii jak na ten rok ;) Spalanie w cyklu mieszanym Miasto/trasa cos okolo 5,5-6,5l ;)
Odpowiedz