Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Toyota Corolla E11

Odratowana przed złomowaniem.2 Tygodnie pracy przy estetyce bez większych kosztów.Wiele niedoskonałości, lecz mechanicznie bez zarzutu.Przebieg wynosi... 647tys.
by AdamLeon
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Snupi
1 1

Świetnie wygląda ;) Jaki ma silniczek? Bo dla tych Toyot taki przebieg to dopiero rozgrzewka.

Odpowiedz
avatar Juru
0 0

Również mnie ciekawi jaki to ma silnik, a co do tego egzemplarza to dodatkowy plus to wersja G6 jeśli mnie wzrok nie myli :)

Odpowiedz
avatar AdamLeon
0 0

@Snupi: SILNIK 1.3 VVTI 16V 86KM 4E FE Jej rocznik to 1997 Nie zauważyłem żeby pobierała coś oleju ;) Jedynym mankamentem jest porysowany lakier, tysiace mini rysek i malutka obcierka na prawym przodzie... Z rdzą co najlepsze nie ma tragedii jak na ten rok ;) Spalanie w cyklu mieszanym Miasto/trasa cos okolo 5,5-6,5l ;)

Odpowiedz
avatar AdamLeon
0 0

@Juru: Nie mam pojęcia szczerze jaka to wersja, ale wspomaganie, centralny zamek, elektryczne szyby przód, jak na rok 97 to sądzę że nie jest źle ;) Skrzynia działa perfekcyjnie, a silnik żwawy i silny jak 105 konny Seat Leon ojca :)

Odpowiedz
avatar Snupi
0 0

@AdamLeon: Sprawdź świece, przewody i jaki olej jest zalany ;) U mnie EFE po zalaniu oleju manola 10w40 i zmianie świec z jakichś starych NGK na Denso dostał takiego kopa, że chyba wszystkie konie mu wróciły ;)

Odpowiedz
avatar RX_Love
0 0

a każdy mówi że to mercedes ma wytrzymałe silniki :) dopiero się dotarł, teraz można jeździć :)

Odpowiedz
avatar Snupi
0 0

@RX_Love: Japończycy robili dość specyficzne silniki, mocno "wyżyłowane" jak na tamte lata, a mimo to strasznie wytrzymałe. Silniki serii AFE-EFE są nie do zdarcia, mimo że jak na swoją pojemność oferują dość pokaźną moc, z innymi silnikami nie miałem zbytnio do czynienia, ale wciąż marzy mi się 3S-GTE w mojej E10 ;)

Odpowiedz
avatar Juru
0 0

@Snupi: Zapomniałeś o kultowym 4A-GE, a co do trwałości AFE-EFE to niestety, ale lubią sobie bąka puścić- przynajmniej moje EFE, ale każdy się dziwi jak to 1.3L w gazie może chodzić. A co do wytrzymałości to legendarny diesel 2C-E to jest dopiero niezniszczalna konstrukcja :D

Odpowiedz
avatar Snupi
0 0

@Juru: Przytoczyłem te najbardziej popularne w Polsce ;) Moje EFE całkiem nieźle sobie radzi chociaż po założeniu gazu lubi sobie wypić oleju po bardziej "dynamicznej" jeździe, a olej ma smaczny :D O AGE nie zapomniałem, celowo pominąłem bo jest to silnik rzadko spotykany ;)

Odpowiedz
avatar hiroshima87
3 3

Pewnie mial isc na zlom, bo nikt nie chcial go kupic. Skrec licznik na 150.000 i znajdzie sie wielu zanteresowanych. Kwintesencja cebulandii.

Odpowiedz
avatar Tymon
0 0

@hiroshima87: Spokojnie, wszystkie te toyoty idą na export do Afryki. Całkiem serio, trochę się je podmalowuje, kreci licznik i do Afryki gdzie robią drugie tyle kilometrów :)

Odpowiedz
avatar AdamLeon
0 0

SILNIK 1.3 VVTI 16V 86KM 4E FE Jej rocznik to 1997 Nie zauważyłem żeby pobierała coś oleju ;) Jedynym mankamentem jest porysowany lakier, tysiace mini rysek i malutka obcierka na prawym przodzie... Z rdzą co najlepsze nie ma tragedii jak na ten rok ;) Spalanie w cyklu mieszanym Miasto/trasa cos okolo 5,5-6,5l ;)

Odpowiedz
Udostępnij