Reaktywacja Legendy - Nowy Motocykl Sokół
"Prywatne Zakłady Inżynieryjne Sokół Motocykle S.A. powstały w Warszawie, we wrześniu 2012 roku. Główną ideą naszej firmy jest reaktywowanie legendarnego polskiego motocykla „Sokół”.Nowy „Sokół” będzie bazował na przedwojennej konstrukcji „Sokoła 1000”.W przyszłości zamierzamy produkować dwa modele: „Sokół 1800” o mocy od 120 do 180 KM oraz mniejszy „Sokół 1300” z silnikiem o mocy od 68 do 80 KM. Reaktywacja "Sokoła" rozpocznie się od budowy prototypu „Sokół 1300".Oficjalna prezentacja nastąpi w 2014 r.Motocykl „Sokół” ma być unikatową, ultranowoczesną konstrukcją tworzoną w Polsce przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu motocykli typu CUSTOM".A jak wam podoba się wskrzeszenie Polskiej legendy?Strona o projekcie w źródle
by
Potato2209
Popieram inicjatywę i kibicuję bardzo, w końcu Polski motocykl powróci na Polskie drogi! I chciałbym by taki Sokół stal też w moim garażu. Ciekawi mnie kwestia silnika, dolno zaworowy i taka moc? Pozdrawiam Panowie i wiedzcie że macie poparcie w tym projekcie.
OdpowiedzWygląda świetnie, oby im sie udało ;)
Odpowiedzcos pięknego <3 brak slow :o
OdpowiedzJestem jak najbardziej "ZA". W końcu to marka "z duszą" :). Motoryzacja nie powinna się opierać tylko na plastiku i komercji...ludzie są sentymentalni i tęsknią za powrotem do korzeni. "Indianowi" udał się powrót, dlaczego z naszym "Sokołem" ma być inaczej? :)
OdpowiedzTata mi opowiadał, że dziadek(jego ojciec) sprzedał SHL'ke 3 za 300 zł na złom, a 10 lat później przyszedł kolekcjoner. SHL'ka ponoć błyszczała bardziej niż z salonu
OdpowiedzBardzo mi się podoba! Dziękuję bardzo! :-)
Odpowiedzspoko, ale 1800cm3 to za dużo moim zdaniem. Poj. powinna zostać taka sama, a przy obecnej technologii można wykrzesać dużo mocy.
Odpowiedz@szopen: tak dać najlepiej silnik 600ccm 15 000rpm i tłumik z R1, ech człowieku te motocykle takie mają być:)
OdpowiedzPatrzcie go, jaki elokwentny. Ze skrajności w skrajność. Nie powiedziałem, że ma być szlifiera. Wiele osób mówi, ze 1800 to za dużo i ja te osoby popieram. 1000 to i tak dużo. A "sześćsetka" chłodzona powietrzem o mocy powiedzmy 70 KM, to wystarczący wynik. Oryginalny Sokół miał być motocyklem nie za lekkim, ale i nie za ciężkim żeby był zarówno do jazdy z wózkiem, jak i solo. Zarówno sportowy, co turystyczny. Motocykl uniwersalny. Włącz sobie Sokoła 600 RS, sportową wersję z 1938 a zrozumiesz o co chodzi. Wszędzie ten bezsensowny wyścig mocy.
OdpowiedzNo w końcu, tylko prosze chłopaki nie szukajcie podwykonawców części nawet na starcie w chinach bo marka padnie przez renomę, jest w polesce naprawde wiele firm które by wam za wcale nie durze pieniądze robiły elementy, idzcie w tym kierunku:) i w końcu motocykl który wygląda i ma duszę. jeśli cena nie będzie kolosalna w porównaniu do innych motocykli tego pokroju to wieszcze wam sukces:)
OdpowiedzKibicuje im szczerze, bo wygląda obłędnie. Nie to co nowa "warszawa" :)
Odpowiedz