@berton121:
Oczywiście, że zbiera się gorzej od RS6 - ale po pierwsze ten samochód ma 15 lat, ma silnik wolnossący i automatyczną skrzynię biegów (choć i tak w 1992 był najszybszym samochodem czteromiejscowym świata), po drugie NIKT nie będzie się nim ścigał z żadnym Audi, bo jak na światłach obok stanie RS6 i kierowca będzie chciał się sprawdzić, to facet z Ferrari spojrzy na niego najwyżej z politowaniem, po trzecie Ferrari 456GT w przeciwieństwie do RS6 nie jeździ tylko na wprost, a po czwarte takich Ferrari wyprodukowano TYLKO 7, a nie milion, więc jakiekolwiek porównanie z RS6 jest po prostu śmieszne.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
31 sierpnia 2014 o 11:20
@polak: Dokładnie :D
Tak samo jak ,,stary" Mercedes-Benz 300 SL jest wolniejszy od wielu dzisiejszych hatchbacków/kombików itd.
Co z tego?
Jedziesz nim i masz uśmiech na twarzy nawet podczas parkowania! :D
@berton121: No tak, Audi najlepsze.
Tylko że to nie ma się zbierać, to bezcenny unikat zrobiony przez Ferrari na zamówienie w kilku egzemplarzach, razem z wersją sedan i cabrio, a nie jakiś bardziej luksusowy VW w kombiaku...
@polak:
według ciebie RS6 ma słabą trakcje, przejedź się audi z napędem quattro wtedy pogadamy,
ps. nie mówię o przejażdżce w NFS tylko w realnym życiu
@maniekaudia4:
To przejedź się, a potem rozmawiaj na ten temat. Po pierwszych pięciu kilometrach przejechanych dowolną RS-ką po krętej drodze będziesz przerażony koszmarną wręcz podsterownością auta. Oczywiście o ile w ogóle będziesz wiedział, jak ją rozpoznać.
A ponieważ na 99% nie będziesz miał szans na przejechanie się, popatrz sobie na czasy RS-ek na Nordschleife. One nie kłamią - RSy wypadają na torze kompromitująco wręcz słabo. Przegrać na torze z Megane, Cadillacem CTS-V, czy też o połowę słabszą, 20-letnią Hondą NSX to jest po prostu totalne ośmieszenie, kompromitacja na całej linii i nie ma żadnych usprawiedliwień na coś takiego.
A co do trakcji - znacznie bardziej zaawansowany system napędu na 4 koła mam w swoim 17-letnim Mitsubishi.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
31 sierpnia 2014 o 14:26
No nie wierzę, że ktoś porównuje RS6 do 456. To prawdziwe gran turismo w zestawie z zestawem skórzanych walizek. Każda zmiana biegu, to przyjemne kliknięcie.
Wygląda średnio? no coś Ty. Jeden egzemplarz czarnego 456GT widziałem we Włocławku. Robi wrażenie przepastna maska i ponadczasowa linia, którą narysowano w 1992. Przez tyle lat prawie wcale się nie zestarzała.
1. 456 GT Venice - było bodajże 7 sztuk dla sułtana Brunei.
2. Ltvnsky - masz u mnie piwo
3. polak - A Ty zgrzewkę ;) Zwłaszcza za tekst o podsterowności. RS3 bodajże waży ok 1700 kg. Przegrać z Megane lub CTS-V...brak słów.
Ferrari 456 GT:
Silnik Tipo F116B
V12 5473 ccm
442KM/6250 obr./min.
550 Nm/4500 obr./mon.
0-100: 5.2 s.
Vmax: 300 km/h
spalanie: każda wartość poniżej 20l/100km powinna cieszyć.
Ten sam silnik uzupełniony w hydrauliczne popychacze zaworowe, napędzał 550/575
Jednak to tylko dane z tabelki. To klasyczne coupe V12, przeznaczone dla pasjonatów.
@szopen:
Co mam napisać, żeby dostać piwo...jestem z Włocławka
A może to: Audi zawsze będzie podsterowne bo ma silnik umieszczony przed przednią osią. Dla mnie to jest kpina z innych inżynierów , którzy walczą o idealny rozkład mas.
@polak: żyj złudzeniami dalej
co do napędów 4x4 stosowanych w samochodach są dwa torsen i haldex, także nie wiem jaką kosmiczną technologie masz w swoim mitsubishi
@maniekaudia4:
@maniekaudia4:
Synku, systemów napędów na 4 koła jest co najmniej kilkadziesiąt. W tym swoim audi masz albo syfiastego Haldexa, albo quattro na Torsenie typu B, który jest przestarzały od 15 lat. Głupia Alfa Romeo 159 ma Torsena typu C, który możliwościami bije na głowę wszystkie Audiki, poza ostatnimi generacjami RS4 i RS6, bo dopiero one dostały typ C. Czyli zwykła Alfa ma tak samo zaawansowany napęd jak cudo techniki od Audi...
Mój samochód ma stały napęd na 4 koła. Trzy aktywne dyferencjały sterowane komputerem (AYC), u Subaru to się nazywa Symmetrical AWD. Do tego z tyłu sprzęgło wielopłytkowe oraz automatyczne blokady (szpery) z tyłu, z przodu i na środku. Oczywiście pełny torque vectoring, to chyba oczywiste.
A teraz sprawdź sobie budowę AWD w twoim Audi i sprawdź też od którego roku Audi mają aktywne dyfry (choćby jeden - ja mam 3).
I na koniec weź pod uwagę, że mój Galant jest z 1997 roku.
Dalej tak się zachwycasz swoim muzealnym quattro?
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
1 września 2014 o 20:49
@polak: napędy które wymieniasz to nic innego jak kolejne generacje haldex i torsen
udajesz mądrego bo masz dostęp do internetu, a
do mechanika jeździsz na wymianę wycieraczek :)
tak tak za chwile napiszesz, że masz warsztat i 25 lat doświadczenia jako mechanik
odejdź od kompa i wydź na dwór zobaczyć jak świat wygląda
@Bartek Żak
Jeśli masz mniej, niż 15 lat to jesteś usprawiedliwiony, bo masz prawo nie wiedzieć o czym piszesz. Jeśli masz więcej niż 15, to właśnie się publicznie skompromitowałeś.
takie kombi to na porsche natrombi :D
OdpowiedzStrasznie mi się podoba!
OdpowiedzDla mnie to jakaś karykatura https://omgpancakes.files.wordpress.com/2010/04/ferrari-456-venice-estate-speciale1.jpg
Odpowiedzwygląda średnio.. a zbiera się pewnie gorzej niż RS6 ;/ wiecie może jaki tam motor siedzi ?
Odpowiedz@berton121: Oczywiście, że zbiera się gorzej od RS6 - ale po pierwsze ten samochód ma 15 lat, ma silnik wolnossący i automatyczną skrzynię biegów (choć i tak w 1992 był najszybszym samochodem czteromiejscowym świata), po drugie NIKT nie będzie się nim ścigał z żadnym Audi, bo jak na światłach obok stanie RS6 i kierowca będzie chciał się sprawdzić, to facet z Ferrari spojrzy na niego najwyżej z politowaniem, po trzecie Ferrari 456GT w przeciwieństwie do RS6 nie jeździ tylko na wprost, a po czwarte takich Ferrari wyprodukowano TYLKO 7, a nie milion, więc jakiekolwiek porównanie z RS6 jest po prostu śmieszne.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2014 o 11:20
@polak: Dokładnie :D Tak samo jak ,,stary" Mercedes-Benz 300 SL jest wolniejszy od wielu dzisiejszych hatchbacków/kombików itd. Co z tego? Jedziesz nim i masz uśmiech na twarzy nawet podczas parkowania! :D
Odpowiedz@berton121: No tak, Audi najlepsze. Tylko że to nie ma się zbierać, to bezcenny unikat zrobiony przez Ferrari na zamówienie w kilku egzemplarzach, razem z wersją sedan i cabrio, a nie jakiś bardziej luksusowy VW w kombiaku...
Odpowiedz@polak: według ciebie RS6 ma słabą trakcje, przejedź się audi z napędem quattro wtedy pogadamy, ps. nie mówię o przejażdżce w NFS tylko w realnym życiu
Odpowiedz@maniekaudia4: To przejedź się, a potem rozmawiaj na ten temat. Po pierwszych pięciu kilometrach przejechanych dowolną RS-ką po krętej drodze będziesz przerażony koszmarną wręcz podsterownością auta. Oczywiście o ile w ogóle będziesz wiedział, jak ją rozpoznać. A ponieważ na 99% nie będziesz miał szans na przejechanie się, popatrz sobie na czasy RS-ek na Nordschleife. One nie kłamią - RSy wypadają na torze kompromitująco wręcz słabo. Przegrać na torze z Megane, Cadillacem CTS-V, czy też o połowę słabszą, 20-letnią Hondą NSX to jest po prostu totalne ośmieszenie, kompromitacja na całej linii i nie ma żadnych usprawiedliwień na coś takiego. A co do trakcji - znacznie bardziej zaawansowany system napędu na 4 koła mam w swoim 17-letnim Mitsubishi.
OdpowiedzZmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2014 o 14:26
No nie wierzę, że ktoś porównuje RS6 do 456. To prawdziwe gran turismo w zestawie z zestawem skórzanych walizek. Każda zmiana biegu, to przyjemne kliknięcie. Wygląda średnio? no coś Ty. Jeden egzemplarz czarnego 456GT widziałem we Włocławku. Robi wrażenie przepastna maska i ponadczasowa linia, którą narysowano w 1992. Przez tyle lat prawie wcale się nie zestarzała. 1. 456 GT Venice - było bodajże 7 sztuk dla sułtana Brunei. 2. Ltvnsky - masz u mnie piwo 3. polak - A Ty zgrzewkę ;) Zwłaszcza za tekst o podsterowności. RS3 bodajże waży ok 1700 kg. Przegrać z Megane lub CTS-V...brak słów. Ferrari 456 GT: Silnik Tipo F116B V12 5473 ccm 442KM/6250 obr./min. 550 Nm/4500 obr./mon. 0-100: 5.2 s. Vmax: 300 km/h spalanie: każda wartość poniżej 20l/100km powinna cieszyć. Ten sam silnik uzupełniony w hydrauliczne popychacze zaworowe, napędzał 550/575 Jednak to tylko dane z tabelki. To klasyczne coupe V12, przeznaczone dla pasjonatów.
Odpowiedz@szopen @polak @Ltvnsky Dzięki wam odzyskałem wiarę w motoryzację :) Leci po browarze! :)
Odpowiedzhttps://www.flickr.com/photos/99660570@N03/14907165039/ Trochę wiedzy
Odpowiedz@szopen: Co mam napisać, żeby dostać piwo...jestem z Włocławka A może to: Audi zawsze będzie podsterowne bo ma silnik umieszczony przed przednią osią. Dla mnie to jest kpina z innych inżynierów , którzy walczą o idealny rozkład mas.
Odpowiedz@polak: żyj złudzeniami dalej co do napędów 4x4 stosowanych w samochodach są dwa torsen i haldex, także nie wiem jaką kosmiczną technologie masz w swoim mitsubishi
Odpowiedz@maniekaudia4: @maniekaudia4: Synku, systemów napędów na 4 koła jest co najmniej kilkadziesiąt. W tym swoim audi masz albo syfiastego Haldexa, albo quattro na Torsenie typu B, który jest przestarzały od 15 lat. Głupia Alfa Romeo 159 ma Torsena typu C, który możliwościami bije na głowę wszystkie Audiki, poza ostatnimi generacjami RS4 i RS6, bo dopiero one dostały typ C. Czyli zwykła Alfa ma tak samo zaawansowany napęd jak cudo techniki od Audi... Mój samochód ma stały napęd na 4 koła. Trzy aktywne dyferencjały sterowane komputerem (AYC), u Subaru to się nazywa Symmetrical AWD. Do tego z tyłu sprzęgło wielopłytkowe oraz automatyczne blokady (szpery) z tyłu, z przodu i na środku. Oczywiście pełny torque vectoring, to chyba oczywiste. A teraz sprawdź sobie budowę AWD w twoim Audi i sprawdź też od którego roku Audi mają aktywne dyfry (choćby jeden - ja mam 3). I na koniec weź pod uwagę, że mój Galant jest z 1997 roku. Dalej tak się zachwycasz swoim muzealnym quattro?
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 września 2014 o 20:49
@polak: napędy które wymieniasz to nic innego jak kolejne generacje haldex i torsen udajesz mądrego bo masz dostęp do internetu, a do mechanika jeździsz na wymianę wycieraczek :) tak tak za chwile napiszesz, że masz warsztat i 25 lat doświadczenia jako mechanik odejdź od kompa i wydź na dwór zobaczyć jak świat wygląda
Odpowiedz@maniekaudia4: Nie kompromituj się lepiej i nie pisz już nic.
OdpowiedzWygląda super, ogólnie 456 to jak dla mnie najładniejsze ferrari. Łagodne kształty, stonowane z zachowaniem sportowego charakteru auta.
Odpowiedz@Bartek Żak Jeśli masz mniej, niż 15 lat to jesteś usprawiedliwiony, bo masz prawo nie wiedzieć o czym piszesz. Jeśli masz więcej niż 15, to właśnie się publicznie skompromitowałeś.
Odpowiedz