Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Audi Quattro

Audi Quattro –
by pietras413
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Raptowny
-1 1

Audi Quattro, czyli jak ustalić pod koniec lat 80' rekord podjazdu pod Pikes Peak nie pobity do dziś. (Tak wiem że są szybsze podjazdy niż AUDI, ale Walter Rohl wspinał się po szutrze, a nowe czasy podjazdu są ustalane na asfalcie)

Odpowiedz
avatar pietras413
0 0

@Raptowny: Dokładnie...Kurcze ciwekawe jak jeździ ten 1000 konny prototyp z centralnym umiejscowanym silnikiem :P

Odpowiedz
avatar polak
-1 1

@Raptowny: Co ty za brednie wypisujesz? Jaki rekord niepobity do dziś? Sprawdzaj następnym razem przed wysłaniem, a nie pisz bajek. Po pierwsze, ten rekord ustanowiła Michelle Mouton w Audi quattro, ale W KLASIE SAMOCHODÓW RAJDOWYCH. Ogólnego rekordu trasy nie pobiła i nawet się do niego nie zbliżyła. Jej czas to 12:10.38 i w klasyfikacji generalnej zajęła wtedy drugie miejsce. Ten "legendarny, do dziś niepobity czas" dwa lata później zmiótł Ari Vatanen w Peugeocie 405, wykręcił 10:47.77. I wtedy był to absolutny rekord przejazdu na Pikes Peak, który faktycznie długo był nieosiągalny dla nikogo.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2014 o 10:15

avatar pietras413
0 0

@polak: Electric United States Greg Tracy 2014 Mitsubishi MiEV Evolution III 2014 9:08.188 126.8 km/h Production Electric United States Chad Hord Nissan Leaf 2011 14:33.429 82.4 km/h Open Wheel United States Robby Unser ADT/Speedway Chevy 1994 10:05.850 118.8 km/h Pikes Peak Open France Romain Dumas Porsche GT3R 2012 9:46.181 122.8 km/h Super Stock Car United States Clint Vahsholtz Ford Mustang 2011 10:55.603 109.8 km/h Time Attack United States Paul Dallenbach Hyundai Genesis Coupe 2013 9:46.001 122.8 km/h Unlimited France Sébastien Loeb Peugeot 208 T16 Pikes Peak 2013 8:13.878 145.27 km/h Overall Vintage United States Jess Neal Plymouth Barracuda 2012 12:03.858 99.4 km/h

Odpowiedz
avatar polak
-2 2

@pietras413: Nie wiem po co ci ta kopia z Wikipedii, bo niczego ona nie potwierdza, ani nie zaprzecza, ale niech ci będzie. Pamiętaj tylko, że obecne rekordy są ustanowione na nawierzchni asfaltowej, nie szutrowej.

Odpowiedz
avatar Raptowny
0 0

@polak: 1. Przejazd Waltera Rohla 2. Szuter

Odpowiedz
avatar polak
-1 3

@Raptowny: WR został również objechany przez Vatanena w zwykłym samochodzie rajdowym, więc nie wiem po co w ogóle o nim mówić? Jedyny tak naprawdę godny uwagi wynik Audi na Pikes Peak to własnie Michelle Mouton w regulaminowej rajdówce i jej rekord dla swojej klasy, a nie średnio udany przejazd wydumanej wydmuszki jak u Rohrla.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2014 o 12:13

avatar Maniek126
-2 4

Panowie! Litości, co chwilę widzę audi quatro, wiem, wiem, świetny wóz no ale ile można? Jeszcze jedno i puszcze pawia.

Odpowiedz
avatar pietras413
2 2

@Maniek126: To samochód kultowy i tyle... Wolisz Calibry z toną szpachli i 80 spojlerami ?

Odpowiedz
avatar polak
-3 5

@pietras413: On jest kultowy dzięki marketingowi a nie faktycznym osiągnięciom.

Odpowiedz
avatar Raptowny
-1 1

@polak: Racja, wprowadzenie lekkiego napędu 4x4 do rajdów, Pikes Peak było zagrywką marketingową a nie realnym osiągnięciem

Odpowiedz
avatar polak
-3 3

@Raptowny: Audi nie wprowadziło napędu 4x4 do rajdów, na Pikes Peak też niczego wielkiego nie pokazało. Cała tak zwana "legenda" Audi quattro to czysty marketing - bo sam samochód nie pokazał niczego szczególnego. Ani w rajdach, ani gdziekolwiek indziej.

Odpowiedz
avatar Raptowny
0 0

@polak: Człowieku przeczytaj jeszcze raz co napisałem, LEKKIEGO czyli bez ciężkiej skrzyni rozdzielczej.

Odpowiedz
avatar Raptowny
0 0

@Maniek126: Ciągle mniej niż BMW, VAG'a i Hondy :P

Odpowiedz
avatar polak
-1 1

@Raptowny: Najpierw się doucz, potem dyskutuj. Napęd na 4 koła bez skrzyni rozdzielczej nie jest napędem na 4 koła. Nie istnieje coś takiego jak ciężka skrzynia rozdzielcza w samochodach osobowych, bo ona prawie zawsze jest zintegrowana ze skrzynią biegów. Nie ma więc czegoś takiego jak lekki i ciężki napęd na 4 koła. Czytaj więcej fachowej literatury, a mniej folderów reklamowych Audi.

Odpowiedz
Udostępnij