Wygląd w tym wypadku to nie jedyna ciekawostka. Niekonwencjonalny już sam pomysł budowy pojazdu modułowego gdzie kabina, część ładunkowa oraz silnik z napędem to osobne moduły. I tak oto w zależności od potrzeb można było połączyć jeden moduł napędowy z jedną kabiną i jedną małą bądź większą ładownią. Jednak można też było dorzucić jeszcze jeden moduł napędowy żeby stworzyć mocniejszy zestaw. To wszystko mogło się odbywać na etapie użytkowania a nie tylko na etapie produkcji. Jak widać taki pomysł się nie przyjął, jednak z uwagi na to jak zaawansowane było to rozwiązanie warto go poznać.
@brojek_88: Naczepa jest dość blisko kabiny, nasuwa mi się jedno pytanie, w jaki sposób to cudo skręcało ? Kabina jest podwieszana , a 'zderzak' w raz z przednią osią było skrętne czy jak ?
Wygląd w tym wypadku to nie jedyna ciekawostka. Niekonwencjonalny już sam pomysł budowy pojazdu modułowego gdzie kabina, część ładunkowa oraz silnik z napędem to osobne moduły. I tak oto w zależności od potrzeb można było połączyć jeden moduł napędowy z jedną kabiną i jedną małą bądź większą ładownią. Jednak można też było dorzucić jeszcze jeden moduł napędowy żeby stworzyć mocniejszy zestaw. To wszystko mogło się odbywać na etapie użytkowania a nie tylko na etapie produkcji. Jak widać taki pomysł się nie przyjął, jednak z uwagi na to jak zaawansowane było to rozwiązanie warto go poznać.
Odpowiedz@brojek_88: Naczepa jest dość blisko kabiny, nasuwa mi się jedno pytanie, w jaki sposób to cudo skręcało ? Kabina jest podwieszana , a 'zderzak' w raz z przednią osią było skrętne czy jak ?
Odpowiedz@asiorek: Tak skręcało. http://www.autoprokat.by/sites/autoprokat.by/files/node_images/MAZ-2000.jpg
OdpowiedzBrat Multipli??
Odpowiedz