@Pawlosi: Nie wiem co to dokładnie za model ale najbardziej podobny waży ok. 1400kg w stocku, był to luksusowy samochód więc wnętrze, fotele, kanapa, wygłuszenia, klima itp. do tego felgi i zawieszenie pewnie z lekkich stopów, waży pewnie z 850kg. Czyli już prawie 200KM na tonę więcej.
Uwierz, że aż tak nisko nie zeszli. Klatka waży ok. 50 kg. Sam silnik z osprzętem swoje waży, Jz nie należy do najlżejszych. W dodatku niektóre części karoserii zostawia się z seryjnego materiału. Info od strony teamu zawodnika było o 1000 kg, kłócić się nie będę. O zbijaniu masy decyduje także fakt, że w niektórych ligach maksymalną szerokość opony wyznacza waga, im mniejsza waga tym mniejsza guma.
nie sądzę by to ważyło 1000kg
OdpowiedzA na ile to "sądzisz" i dlaczego? ;-)
Odpowiedz@Pawlosi: Nie wiem co to dokładnie za model ale najbardziej podobny waży ok. 1400kg w stocku, był to luksusowy samochód więc wnętrze, fotele, kanapa, wygłuszenia, klima itp. do tego felgi i zawieszenie pewnie z lekkich stopów, waży pewnie z 850kg. Czyli już prawie 200KM na tonę więcej.
OdpowiedzUwierz, że aż tak nisko nie zeszli. Klatka waży ok. 50 kg. Sam silnik z osprzętem swoje waży, Jz nie należy do najlżejszych. W dodatku niektóre części karoserii zostawia się z seryjnego materiału. Info od strony teamu zawodnika było o 1000 kg, kłócić się nie będę. O zbijaniu masy decyduje także fakt, że w niektórych ligach maksymalną szerokość opony wyznacza waga, im mniejsza waga tym mniejsza guma.
Odpowiedz