Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Powolutku do przodu!

Wzięliśmy się za komorę. Tu widać pokrywę zaworów po pierwszym etapie polerowania, a wyglądała tak jak kolektor. Teraz kolektor jest już na tym samym etapie co pokrywa zaworów. Oprócz tego w zeszłą niedzielę zrobiliśmy małe poprawki lakiernicze, a w najbliższą będzie polerka całego auta i woskowanie. Mało wolnego czasu, a dużo do zrobienia, ale damy rade. Przecież jak nie my, to kto?
by Mysza
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Diablo232
1 1

Powodzenia w dalszych pracach.Efekt bedzie piorunujacy

Odpowiedz
avatar Mysza
0 0

@Diablo232: Dziękuję. Do efektu piorunującego nam daleko. Ale będziemy do tego dążyć :)

Odpowiedz
avatar Diablo232
0 0

@Mysza: Jesli bedziesz mogl to wstaw zdjecie z efektem koncowym

Odpowiedz
avatar Mysza
0 0

@Diablo232: Efekt końcowy na pewno wstawię, tylko najpierw razem z chłopakiem musimy ogarnąć komorę też wokół silnika ;)

Odpowiedz
avatar Diablo232
0 0

@Mysza: Ok bd czekal

Odpowiedz
avatar przemardi
-3 5

Po co się spuszczać nad m40 ? Ten silnik to i tak kompletna porażka. Ps. Gaz na kurek naprawdę poprawia wygląd komory :)...

Odpowiedz
avatar Mysza
2 2

@przemardi: I kolejny....miałeś kiedyś m40? Nie styrane? Bo ja nie uważam,że to kompletna porażka. Jeżeli się o niego dba to tak jak z każdym silnikiem nie ma problemu. Był produkowany przez BMW i taki jest w tym aucie dlatego będę się nad nim spuszczać...Pasja kolego, a nie jakieś utarte uprzedzenia ;)

Odpowiedz
avatar motomaniac
3 3

@przemardi: Ja śmigam m40b18 w e30 po 120 tyś przebiegu i zdziwilbyś sie co potrafi, Mysza nie przejmuj się ludźmi którzy nie rozumieją tej pasji. Trzeba doceniać i dbać o ta co się ma bo nigdy nie będzie się miało tego co się chce. Takie jest moje zdanie. Tutaj masz efekty mojej pracy "spuścizny nad m40" http://motokiller.pl/134446/Tak-bylo

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 sierpnia 2014 o 22:47

avatar Mysza
1 1

@motomaniac: No właśnie muszę chyba zacząć ignorować tych co czepiają się m40 i gadają,że 4 cylindrowe BMW to nie BMW bo często to słyszę lub czytam niestety. A to głupie stwierdzenia...

Odpowiedz
avatar motomaniac
2 2

@Mysza: Seryjne w e30 M3 jest 4 cylindry i niech ktos mi powie ze to nie jest prawdziwe BMW

Odpowiedz
avatar Mysza
0 0

@motomaniac: Dokładnie to samo mam w głowie jak słyszę taki tekst!!!

Odpowiedz
avatar przemardi
0 0

@Mysza: Tak miałem zdrowe m40 które mimo wszytsko po miesiącu wyleciało z komory i leży do dziś w kącie. Kopałem nim dupe e36 1,8is, a ze szperą szło polatać bokiem. Ale i tak nikomu tego nie polecę bo to gówniany silnik :)

Odpowiedz
avatar Mysza
0 0

@przemardi: No to nie wiem co Ty za silnik miałeś...u nas wszystko gra i znam trochę osób, które jeżdżą z tymi silnikami i nie narzekają...

Odpowiedz
avatar przemardi
-1 1

@Mysza: widocznie nigdy nie miałeś do czynienia z innymi silnikami. Milion razy wolałbym w aucie mieć m10b18 niż m40.

Odpowiedz
avatar Mysza
0 0

@przemardi: MiałAm okazje się przejechać m20b25 i nigdy przenigdy nawet za darmo bym tego nie chciała. Padaka w ch... to moje m40 o wiele lepiej się zbiera!

Odpowiedz
avatar przemardi
0 0

@Mysza: przejedź się m50b25 :)

Odpowiedz
avatar Mysza
0 0

@przemardi: Oczywiście, V8 od razu....

Odpowiedz
avatar przemardi
-1 1

@Mysza: Chyba nie mamy o czym rozmawiać jeśli szczytem twoich marzeń jest M40. Posiedź trochę w bmw to zrozumiesz że to błąd..

Odpowiedz
avatar Mysza
1 1

@przemardi: Jeżeli nie zauważyłeś to nie powiedziałam, że szczytem moich marzeń jest m40. Ale nie jestem zaślepiona tylko tymi nowymi i dużymi silnikami i drażni mnie brak tolerancji. To, że Ty miałeś taką przygodę z m40 to nie znaczy, że ten silnik do niczego się nie nadaje. Jestem z niego zadowolona. A jak nadarzy się okazja to pewnie trochę większy się pojawi.

Odpowiedz
avatar przemardi
0 0

@Mysza: O dziewczyna :) myślałem że rozmawiam z facetem ;p Jak to mówią w środowisku bmw "Każda złotówka włożona w m40 to złotówka stracona". Owszem można naprawić wadliwy układ rozrządu poprzez wymianę wałków na te z m43 ale po co ? Swap jest najlepszą opcją. Bo nawet 1,8is (m42b18) da dużo więcej frajdy jak i przyjemności z jazdy szczególnie w lekkiej budzie jak e30. Weź to pod uwagę.

Odpowiedz
avatar Gawryjol
1 1

@przemardi: Hehe jak Wy wszyscy szybko kapujecie, że piszecie z dziewczyną... Powiedz mi, po co wymieniać coś co jest dobre na nie wiem co? Tylko dla zasady? bo M40? Sorry ale woleliśmy z Myszą kupić zadbane e30 i mieć m40 pod maska niż M20, które oglądaliśmy za tą samą kasę, gdzie ani silnik ani buda się do niczego nie nadawały... Fakt, ostatnio myśleliśmy nad m42/m44 bo iS miałem w poprzednim e30 (M42 akurat) ale po co na razie szukać kota w worku jak z tym jest wszystko ok? Wałek ok, silnik suchy i z niskim przebiegiem. Pozatym ceny części do m40 a do iS to dzień do nocy i ciężko o zdrowego iS. A co do gazu, no cóż... różnie ludzie podchodzą, ja tam nic nie mam do gazu, to moje już 3 BMW w gazie i jak się umie użytkować i się serwisuje to też nie ma problemu a jeździ się za połowę ceny... Jak dla mnie do jazdy na co dzień M40 daje rade bez problemu, ale dla Ciebie to i tak będzie "gówniany silnik" :)

Odpowiedz
Udostępnij