Powolutku do przodu!
Wzięliśmy się za komorę. Tu widać pokrywę zaworów po pierwszym etapie polerowania, a wyglądała tak jak kolektor. Teraz kolektor jest już na tym samym etapie co pokrywa zaworów. Oprócz tego w zeszłą niedzielę zrobiliśmy małe poprawki lakiernicze, a w najbliższą będzie polerka całego auta i woskowanie. Mało wolnego czasu, a dużo do zrobienia, ale damy rade. Przecież jak nie my, to kto?
by
Mysza
Powodzenia w dalszych pracach.Efekt bedzie piorunujacy
Odpowiedz@Diablo232: Dziękuję. Do efektu piorunującego nam daleko. Ale będziemy do tego dążyć :)
Odpowiedz@Mysza: Jesli bedziesz mogl to wstaw zdjecie z efektem koncowym
Odpowiedz@Diablo232: Efekt końcowy na pewno wstawię, tylko najpierw razem z chłopakiem musimy ogarnąć komorę też wokół silnika ;)
Odpowiedz@Mysza: Ok bd czekal
Odpowiedzhttps://www.youtube.com/watch?v=FG1c7NeofXU od razu to mi się skojarzyło:D "Jak Nie My To Kto"
OdpowiedzPo co się spuszczać nad m40 ? Ten silnik to i tak kompletna porażka. Ps. Gaz na kurek naprawdę poprawia wygląd komory :)...
Odpowiedz@przemardi: I kolejny....miałeś kiedyś m40? Nie styrane? Bo ja nie uważam,że to kompletna porażka. Jeżeli się o niego dba to tak jak z każdym silnikiem nie ma problemu. Był produkowany przez BMW i taki jest w tym aucie dlatego będę się nad nim spuszczać...Pasja kolego, a nie jakieś utarte uprzedzenia ;)
Odpowiedz@przemardi: Ja śmigam m40b18 w e30 po 120 tyś przebiegu i zdziwilbyś sie co potrafi, Mysza nie przejmuj się ludźmi którzy nie rozumieją tej pasji. Trzeba doceniać i dbać o ta co się ma bo nigdy nie będzie się miało tego co się chce. Takie jest moje zdanie. Tutaj masz efekty mojej pracy "spuścizny nad m40" http://motokiller.pl/134446/Tak-bylo
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 sierpnia 2014 o 22:47
@motomaniac: No właśnie muszę chyba zacząć ignorować tych co czepiają się m40 i gadają,że 4 cylindrowe BMW to nie BMW bo często to słyszę lub czytam niestety. A to głupie stwierdzenia...
Odpowiedz@Mysza: Seryjne w e30 M3 jest 4 cylindry i niech ktos mi powie ze to nie jest prawdziwe BMW
Odpowiedz@motomaniac: Dokładnie to samo mam w głowie jak słyszę taki tekst!!!
Odpowiedz@Mysza: Tak miałem zdrowe m40 które mimo wszytsko po miesiącu wyleciało z komory i leży do dziś w kącie. Kopałem nim dupe e36 1,8is, a ze szperą szło polatać bokiem. Ale i tak nikomu tego nie polecę bo to gówniany silnik :)
Odpowiedz@przemardi: No to nie wiem co Ty za silnik miałeś...u nas wszystko gra i znam trochę osób, które jeżdżą z tymi silnikami i nie narzekają...
Odpowiedz@Mysza: widocznie nigdy nie miałeś do czynienia z innymi silnikami. Milion razy wolałbym w aucie mieć m10b18 niż m40.
Odpowiedz@przemardi: MiałAm okazje się przejechać m20b25 i nigdy przenigdy nawet za darmo bym tego nie chciała. Padaka w ch... to moje m40 o wiele lepiej się zbiera!
Odpowiedz@Mysza: przejedź się m50b25 :)
Odpowiedz@przemardi: Oczywiście, V8 od razu....
Odpowiedz@Mysza: Chyba nie mamy o czym rozmawiać jeśli szczytem twoich marzeń jest M40. Posiedź trochę w bmw to zrozumiesz że to błąd..
Odpowiedz@przemardi: Jeżeli nie zauważyłeś to nie powiedziałam, że szczytem moich marzeń jest m40. Ale nie jestem zaślepiona tylko tymi nowymi i dużymi silnikami i drażni mnie brak tolerancji. To, że Ty miałeś taką przygodę z m40 to nie znaczy, że ten silnik do niczego się nie nadaje. Jestem z niego zadowolona. A jak nadarzy się okazja to pewnie trochę większy się pojawi.
Odpowiedz@Mysza: O dziewczyna :) myślałem że rozmawiam z facetem ;p Jak to mówią w środowisku bmw "Każda złotówka włożona w m40 to złotówka stracona". Owszem można naprawić wadliwy układ rozrządu poprzez wymianę wałków na te z m43 ale po co ? Swap jest najlepszą opcją. Bo nawet 1,8is (m42b18) da dużo więcej frajdy jak i przyjemności z jazdy szczególnie w lekkiej budzie jak e30. Weź to pod uwagę.
Odpowiedz@przemardi: Hehe jak Wy wszyscy szybko kapujecie, że piszecie z dziewczyną... Powiedz mi, po co wymieniać coś co jest dobre na nie wiem co? Tylko dla zasady? bo M40? Sorry ale woleliśmy z Myszą kupić zadbane e30 i mieć m40 pod maska niż M20, które oglądaliśmy za tą samą kasę, gdzie ani silnik ani buda się do niczego nie nadawały... Fakt, ostatnio myśleliśmy nad m42/m44 bo iS miałem w poprzednim e30 (M42 akurat) ale po co na razie szukać kota w worku jak z tym jest wszystko ok? Wałek ok, silnik suchy i z niskim przebiegiem. Pozatym ceny części do m40 a do iS to dzień do nocy i ciężko o zdrowego iS. A co do gazu, no cóż... różnie ludzie podchodzą, ja tam nic nie mam do gazu, to moje już 3 BMW w gazie i jak się umie użytkować i się serwisuje to też nie ma problemu a jeździ się za połowę ceny... Jak dla mnie do jazdy na co dzień M40 daje rade bez problemu, ale dla Ciebie to i tak będzie "gówniany silnik" :)
Odpowiedz