To jest Alfa Romeo Bimotore (1935) Stworzona do poskromienia Niemców (Mercedes i Auto-Union), którzy dominowali w tamtym czasie w wyścigach GP. 540 KM, v- max 325 km/h.
Wypada tez dodać, że jak wskazuje nazwa ma dwa silniki: jeden normalnie przed kierowcą, drugi za jego plecami, oby dwa R8. W sumie ta wyścigówa dysponowała mocą 540 KM. Autorem tego pomysłu był Enzo Ferrari, ów czas dyrektor działu wyścigowego Alfy Romeo. Ten model przeszedł do historii jako najszybszy samochód na świecie 321,428 km/h na jednym kilometrze i 323,125 km/h na jednej mili, osiągając prędkośc maksymalną 364km/h
fotele musiały mieć wycięcie. A i operować gazem ciężko pośrodku sprzęgła i hamulca i na niesynchronizowanej skrzyni + opony jak monety. Jak dla mnie kosmos.
Wypada tez dodać, że jak wskazuje nazwa ma dwa silniki: jeden normalnie przed kierowcą, drugi za jego plecami, oby dwa R8. W sumie ta wyścigówa dysponowała mocą 540 KM. Autorem tego pomysłu był Enzo Ferrari, ów czas dyrektor działu wyścigowego Alfy Romeo. Ten model przeszedł do historii jako najszybszy samochód na świecie 321,428 km/h na jednym kilometrze i 323,125 km/h na jednej mili, osiągając prędkośc maksymalną 364km/h
OdpowiedzJa się zastanawiam, gdzie kierowcy w takich małych bolidach takie wielkie jaja mieścili. 300km/h takim pojazdem. To musi być coś!
Odpowiedzfotele musiały mieć wycięcie. A i operować gazem ciężko pośrodku sprzęgła i hamulca i na niesynchronizowanej skrzyni + opony jak monety. Jak dla mnie kosmos.
Odpowiedz