Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

RWD czy FWD?

Tak można jeździć tylnym napędem. Precyzja, agresja, szybkość, kontrola. Czekam na przykład podobnej jazdy autem przednionapędowym.
by polak
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
12 20

Kolejny ból dupy. "polak", ogarnij dupsko ;)

Odpowiedz
avatar DryfterInTaczka
-2 6

@Mar90: Chciałem Ci dać + a dałem -....sory

Odpowiedz
avatar konto usunięte
9 13

1. Gimnazjum a nie "gimbazjum". Jeżeli masz się za takiego "dorosłego" to chociaż pisz jak dorosły, a nie używasz tekstów na tym samym poziomie jaki hejtujesz ;) 2. Pozatym gdzie tu niby mam uzasadniać swoją wypowiedź? Żadnej wypowiedzi wcześniej nie dawałem. Znowu dostajesz 2-ję za czytanie ze zrozumieniem ;) Już kiedyś rozpisywałem się na temat rodzajów napędów. Każdy napęd ma swoje wady i zalety. Nie ma czegoś takiego jak "jedyny słuszny napęd" itp. jak to dzieciarnia lubi tutaj pisać. Każdy napęd jest dobry w określonych warunkach i dlatego nie widzę sensu rozmów na takie tematy, a pisanie w stylu: "Czekam na przykład podobnej jazdy autem przednionapędowym." uważam po prostu za ból dupy kogoś, kto nie rozumie powyższego.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2014 o 20:58

avatar Czarn0Bialy
-3 3

@Mar90: No własnie do tego 2 pkt. mam zastrzeżenia, że nie dałeś odpowiedzi tylko bezmyślnie napisałeś ten komentarz nic nie wnosząc do materiału. Co od 1 nie, nie mam się za dorosłego. "Dorosłość" to pojęcie względne a ja mniemam do tego ile masz lat - oceniłem Cię po wypowiedzi. A co do tego "Znowu dostajesz 2-ję za czytanie ze zrozumieniem ;)" a co tutaj jest do rozumeinia? Nie ma takiego pojęcia/przenośni jak "ból dupy" więc oświeć mnie i zdefiniuj swoją wypowiedź

Odpowiedz
avatar konto usunięte
6 8

@Czarn0Bialy: Widzę dzieci że do was nie dociera więc nie będę tracił czasu na tłumaczenie kretynom bo i tak nie zrozumiecie. Pozdrawiam

Odpowiedz
avatar DryfterInTaczka
10 10

@Czarn0Bialy: FWD nie dorówna RWD a RWD nie dorówna FWD...tak samo AWD nie dorówna ani RWD ani FWD a one nie dorównają AWD

Odpowiedz
avatar Czarn0Bialy
-4 4

@Mar90: Heh, kretynom? Naprawde? Ja w dalszym ciągu czekam aż zdefiniujesz mi "ból dupy" bo przecież to ja nie umiem czytać ze zrozumeiniem, nieprawdaż?

Odpowiedz
avatar Czarn0Bialy
-2 2

@DryfterInTaczka: Dobra powiem inaczej. Każdy jeździ tym czym lubi, lub poprostu tym nad czym potrafi zapanować. Ja osobiście wole RWD ale każdy ma prawo do swojego zdania.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 1

Odnośnie definicji: "Ból dupy" jest wtedy gdy ktoś pisze tylko i wyłącznie w celu dyskredytacji. Wiesz, już nawet nie o to chodzi. Osobiście nie mam swojego ulubionego napędu chociaż przyznam że FWD pod względem frajdy jest najgorszy chociaż też może dać mnóstwo zabawy. Miałem na myśli raczej to że każdy napęd ma swoje zalety i nie ma sensu mówienia o tym który z nich jest najlepszy. Każdy lepiej sprawdza się w innych warunkach jednak denerwuje mnie dyskryminacja przez "specjalistów" (czytaj "polak") innych napędów. Dlatego na początku napisałem "ból dupy". Mam nadzieję że zostałem zrozumiany.

Odpowiedz
avatar polak
-5 5

@Mar90: Podaj przykłady, w których najlepiej sprawdza się FWD.

Odpowiedz
avatar Czarn0Bialy
-1 3

@Mar90: Ale powiedz tak szczerze, nie trzeba było tak od razu? Obyło by się bez tej "przepychanki słów" i każdy byłby zadowolony.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
5 5

@Czarn0Bialy: To ja zostałem zaatakowany słownie więc nie miej pretensji do mnie. @polak a choćby wyprowadzenie auta z poślizgu geniuszu. Znacznie łatwiej jest to zrobić autem przednio napędowym niż tym z napędem na tył. Lepsza zdolność do kierowania autem po zakręcie albo po śniegu itd. itd.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
4 4

@polak: Swój niski poziom już pokazałeś więc się lepiej dzieciaku nie odzywaj. Udowadniasz tylko swoją ignorancję do tematu i brak obeznania w temacie. Co do tych poślizgów to pomyśl, to na prawdę nie boli. Nie bez powodu większość cywilnych aut ma napęd na przód albo 4x4

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2014 o 17:41

avatar konto usunięte
3 3

@polak: Nie mam zamiaru tłumaczyć ignorantom zalet przedniego napędu. Tak jak pisałem każdy napęd ma swoje wady i zalety, a jeżeli ty tego nie widzisz... Sorry Winnetou. Widać jesteś po prostu za głupi.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
4 4

@polak: Już sam się wystarczająco skompromitowałeś. Nie dam się więcej wciągać w głupie dyskusje. Jeżeli nie pojąłeś tego co wcześniej pisałem to... (patrz, 2 post wyżej). Mówi się że głupi człowiek wpierw ściągnie Cię w kłótni do swojego poziomu, a potem wykończy doświadczeniem. Ja nie mam zamiaru tutaj nic więcej pisać. I tak dzięki tobie już się wystarczająco zniżyłem że piszę kolejnego durnego posta do durnej osoby która widzi tylko co sama liznęła i nie przyjmuje innych arguentów do wiadomości. Spójrz na poziom swoich wypowiedzi i wyciągnij wnioski. Po "+" i "-" równie dobrze widać jak inni Cię oceniają. Więcej w te posty nie zaglądam. Udanego życia życzę.

Odpowiedz
avatar DryfterInTaczka
4 4

@polak/srolak/dupolak: Okres masz czy co?Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie "jakie są zalety FWD" więc przeczytaj to co napisałeś wcześniej i skończ biadolić bez sensu bo twoje wypowiedzi nic nie wnoszą a raczej pokazują twój "polaczkowaty" poziom inteligencji.

Odpowiedz
avatar Susel201
6 6

@polak: Gościu aż mnie wku**iłeś tym pier***leniem..... Czy Ty kiedykolwiek siedziałeś za kółkiem FWD albo chociaż samochodu?? Masz tu te swoje zalety FWD bo mnie uj strzelił... 1. Na śliskiej nawierzchni można bez problemu wyciągać auto z poślizgu gazem, pożycz auto od taty i sprawdź jeśli dosięgasz do pedałów. 2. Zajebiście przewidywalny w poślizgu, no i łatwy w kontroli bo KOŃCZYSZ POŚLIZG GAZEM JAK BRAKUJE SKRĘTU A W RWD ZAPOMNIJ 3. Pierniczyłeś coś nascarze, że mogą być FWD a nie są. Jasne, sam bym wystawił RWD bo jest prościej i taniej ustawić rozkład mas i wszystko zamontować, zaprojektować itd. Możesz uciec ze skrzynią do tyłu i inne takie bajery. 4.RWD jest lepszy do sportu, bo układ kierowniczy jest odseparowany od napędowego ale wymaga umiejętności jazdy w idealnym poślizgu(skręcasz a koła masz prosto, potrafisz tak swoim e36 w gazie? Bo w Polskich rajdach może kilku by potrafiło zrobić namiastkę tego). 4.FWD jest dużo lepszy na co dzień. Praktyczniejszy, lżejszy, ekonomiczniejszy, nie wymaga aż takiej spiny w sytuacji zagrożenia bo byle małpka z prawem jazdy wyprowadzi go z poślizgu, kontre potrafi nawet moja 4-letnia kuzynka(no dobra, autko na akumulator, ale też się liczy :D) I ostatnia rzecz. Łaskawie odpie**ol się od Mara bo zwyczajnie nie chciało mu się pisać rzeczy które ja Ci napisałęm a które zna każdy kto przejechał choć kilometr autem lub zabawką przypominającą w działaniu samochód. A ty??? Chyba nawet w NFS czy GRIDA nie grałeś na kompie amatorze bo byś dawno odpuścił te bzdury. Przepraszam, uniosłem się...

Odpowiedz
avatar Susel201
3 3

@polak nie można edytować postów, to napiszę drugi. Sobie jeszcze zobacz co na asfalcie robiło z 4WD Megane MAXI. Dla mnie koniec rozmowy z tym łosiem.

Odpowiedz
avatar skota741
2 2

@polak: Ja się dziwię, że Ciebie jeszcze nie zbanowali na tej stronie -.-

Odpowiedz
avatar polak
-3 3

@skota741: Fakt, nie pasuję tutaj - nie jestem pryszczatym nastolatkiem i znam się na samochodach. To nie miejsce dla mnie.

Odpowiedz
avatar skota741
1 3

@polak: Zachowujesz się jakbyś tylko Ty się znał. U mnie dziadek i ojciec mieli wykształcenie mechanika, byli zawodowymi kierowcami, od małego miałem styczność z samochodami i warsztatami samochodowymi, nie raz naprawiałem jakiś samochód. I nie afiszuje się z tym tak jak Ty i nie mieszam z błotem każdego kto ma inne zdanie i nie uważam się za wszechwiedzącego. Ty bardziej mi pasujesz na pryszczatego nastolatka, który chce zabłysnąć i myśli, że zmieni świat.

Odpowiedz
avatar polak
-2 2

@skota741: To że kiedyś coś naprawiałeś, nie robi z ciebie od razu autorytetu. Wiedzy o samochodach to ty za dużo nie masz - zamiast więc się spierać, kształć się.

Odpowiedz
avatar skota741
0 2

@polak: Nie twierdzę, że jestem autorytetem. I kształcę się z dnia na dzień i staram się zdobywać wiedzę. Ale nie gwiazdorzę tak jak Ty. Poza tym nie Tobie to ocieniać jaką wiedzę posiadam.

Odpowiedz
avatar Czarn0Bialy
-2 6

@czarny010482: Masz rację. ADW czyli 4x4 jest najlepsze ponieważ jest to połączenie FWD + RWD czyli tak jakby kompromis i najwygodniej się nim jeździ :P

Odpowiedz
avatar FrxTx
0 0

@Czarn0Bialy: droższy w produkcji i przy pewnej prędkości napęd na jedną oś ma przewagę. Każdy niech sobie wybierze czym będzie jeździł :P

Odpowiedz
avatar ZAX25
2 2

Aj widać kolejne kłótnie na temat rodzaju napędu, jak niektórzy już wspominali że każde z tych napędów ma coś oryginalnego... Ale to kierowca siedzi za kółkiem i on dokonuje takich rzeczy więc to co potrafi kierowca, to jest ważne. Jestem ciekaw czy jeśli posadziło za kierownicą (nie ważne czy RWD czy FWD) by się takiego co ma "dylemat" to jestem ciekaw czy by to powtórzył. Bo powiem że można dobrze zapanować i jak nad RWD i nad FWD (wiąże się to z latami praktyki). Jeśli już chodzi o wybranie sobie któregoś to już jest kwestia własnego upodobania...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
2 4

Jazda samochodem FWD może nie jest taka efektowna ale przy umiejętnościach kierowcy może być równie efektywna jak RWD.

Odpowiedz
avatar DryfterInTaczka
0 0

@Mentor: zgadzam się z tb do połowy czyli z tą częścią "ale przy umiejętnościach kierowcy może być równie efektywna jak RWD. " a z drugą nie:P

Odpowiedz
avatar polak
-4 4

@DryfterInTaczka: Co chłopczyku, kompleksiki zżerają, że chamstwem i prostactwem musisz brak ogłady kamuflować?

Odpowiedz
avatar Juru
4 4

Widzę kolejny etap wojny, wcześniej kłótnie o LPG i Diesla, teraz FWD vs RWD ...

Odpowiedz
avatar Pluffy
2 6

Przyjechało AWD i wszystkich rozjechało :D

Odpowiedz
avatar polak
-5 5

@Pluffy: A to akurat nic dziwnego - pod warunkiem, że jest to stały napęd na 4 koła (Subaru, Mitsubishi, Alfa Romeo Q4, quattro w Audi od A4 wzwyż), a nie jakaś marketingowa proteza pokroju Haldexa.

Odpowiedz
avatar Bialy
3 3

nie maszyna lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika :)

Odpowiedz
avatar polak
-3 5

@Italianiec: Ma chłopak umiejętności, nie da się ukryć. Astra wprawdzie na pełnym gwincie i wyczynowych slickach, ale i tak dobrze jedzie. Szkoda tylko, że ładnych kilka pozycji wyżej od niego z czasem lepszym o ponad 10 sekund (na tak krótkiej trasie to przepaść) zajął Rysiek Żyszczyński w E36 320i.

Odpowiedz
avatar Downhillowiec
0 0

@Italianiec: Właśnie to chciałem wrzucić! :D

Odpowiedz
avatar Zozol
4 6

Tył napęd taki piękni taki super taki och ach och ach a np w zimie to pęka 1 pod górke :) aż żałuje że nie nagrałem jak zeszłej zimy passat wyciągał bete bo pod górke tył napęd poległ po 2m. Polak weź że sie już ogarnij skoro tak kochasz tył napęd wykup sobie wyspe nazwij ją RWD 4 Ever i wprowadź prawo że można tylko autami z RWD jeździć i po problemie .. a gdyby tak nie było tył napędu to byś grzecznie przednio napędowcem jeździł ...

Odpowiedz
avatar DryfterInTaczka
0 4

@polak: RYJ CWELU CO SIĘ NIC NIE ZNA

Odpowiedz
avatar polak
-4 4

@DryfterInTaczka: Błysnąłeś gościu klasą i kulturą. Pogratulować wychowania. Chlew, obora, czy zwykły śmietnik?

Odpowiedz
avatar Mati94
0 0

Dajcie już spokój z tymi wojnami, nic z tego nie wynika, jedynie tylko kłótnie i przepychanie w komentarzach, według mnie materiały tego typu nie powinny trafiać na główną. Każdy rodzaj napędu ma swoje plusy i minusy. I według mnie nie ważne czy RWD, FWD czy AWD to każdym można się fajnie bawić. Ja osobiście jeżdżę RWD, bo mi ten napęd odpowiada. Pozdro

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2014 o 14:44

avatar skyX
-1 1

W śniegu czy na piasku rwd jedzie po ubitym (przez przednie koła) i to jest jego zaleta. Aczkolwiek dla zwykłego kierowcy fwd jest bezpieczniejsze. A fwd też potrafi dużo zrobić tylko jest jeszcze mniej kierowców ogarniających napęd niż w przypadku rwd.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2014 o 17:21

avatar shirako
0 0

@polak: Chciałeś - masz: https://www.youtube.com/watch?v=JQMQkMvRG3I Co do rodzajów napędu, nie ma najlepszego i tyle. Przedni łatwy w prowadzeniu, przewidywalny, łatwy do opanowania w poślizgu, tani w produkcji - mało frajdy, słaby w warunkach nawet pseudoterenowych. Tylny dużo frajdy - droższy od przedniego, trudny w prowadzeniu, mało popularny, bardzo słaby przy śliskiej nawierzchni. 4WD łatwy w prowadzeniu, małe prawdopodobieństwo poślizgu, dużo frajdy przy pokonywaniu zakrętów z dużymi prędkościami (na pewno większymi, niż przy jednej osi napędzanej) - drogi pod każdym względem (zakup, eksploatacja, opony). A tak poza tym, to kłótnie w internecie prowadźcie sobie na priv :) Pozdro Motokillerzy!

Odpowiedz
avatar polak
-4 6

@Basti, @Shirako: Czy to ma być jakiś żart? Nieudolne męczenie Civica i Avensisa na ręcznym chcecie porównać z perfekcyjną techniką jazdy (nie driftingu) faceta ze starego Escorta? Żałosne. Nic więcej fani przedniego napędu nie potrafią znaleźć?

Odpowiedz
avatar skota741
2 2

@polak: Chciałeś przykładów efektownej jazdy to dostałeś kilka. P.S Coś zbyt często używasz słowa "pseudoznawca"... Zapomniałeś chyba o przysłowiu z dzieciństwa (o ile takowe w ogóle miałeś), czyli: "Kto kogo przezywa, tak się sam nazywa" :)

Odpowiedz
avatar polak
-5 5

@skota741: "Precyzja, agresja, szybkość, kontrola." Tego chciałem. A nie męczenia biednego avensisa z dieslem na ręcznym

Odpowiedz
avatar shirako
2 2

@polak: To mój ostatni komentarz pod tą wstawką, bo kłótni w internecie nie będę prowadził, bo to poniżej wszelkiego poziomu, a bardzo ładnie do tego prowokujesz. Dla Twojej informacji, w Japonii są zawody driftu FWD, a ten kierowca, który tak "nieudolnie męczy Civica na ręcznym" to mistrz kraju w tej kategorii. Jak się przyjrzysz, to zobaczysz, że objeżdża w ten sposób s15. A jak się zastanowisz, to dojdziesz do wniosku, że jest to trudna rzecz, żeby utrzymać w poślizgu przedni napęd :)

Odpowiedz
avatar polak
-4 4

@shirako: Niech sobie gościu z civica będzie nawet mistrzem wszechświata w drifcie przednionapędem - a nawet odkurzaczem Zelmer. W dalszym ciągu nie zmienia to faktu, że nie dostałem ani jednego przykładu szybkiej i precyzyjnej jazdy samochodem FWD. Drift mnie nie interesuje, to zupełnie inna kategoria sportu samochodowego, w której także przedni napęd nie ma czego szukać. Ten civic jest na to najlepszym przykładem. Ten facet jest mistrzem? Seryjnym polonezem albo Sierrą go pokonam choć nigdy w życiu driftu nie próbowałem.

Odpowiedz
avatar krzysecki
0 0

Nie siła lecz technika czyni z ciebie zawodnika tu też pasuje :D

Odpowiedz
avatar Bialy
2 2

Polak masz jakieś kompleksy? kolega FWD na wiosce objeżdża twoje RWD i szukasz pocieszenia w necie? czy o co chodzi?

Odpowiedz
avatar polak
-3 3

@Bialy: Nie mierz wszystkich swoją miarą. Nie każdy mieszka na wiosce i ściga się wokół obory jakimiś zgniłkami z Niemiec.

Odpowiedz
Udostępnij