@wystero: spokojnie, po pierwsze nie hejtów tylko zwolenników RWD, po drugie-ktoś się kurde musiał postarać by wprowadzić e30 w podsterowność & tak zarzucić tyłem w civicu. Bo prawda jest taka że nadsterowność łatwiej kontrolować i czasem nawet wykorzystywać, FWD jest dobry w klasie słabszych samochodów, gdzie jeszcze nie ma takich mocy by zrywać przyczepność, wtedy słabe RWD będzie gorsze od słabego FWD, tylny napęd musi mieć zapas mocy
@Spoon8: owszem, dużo tu racji, ale też małe niedopatrzenie. Wbrew pozorom tą Civicę nie koniecznie trzeba było mocno namawiać do tego boczenia się. Napęd RWD/FWD/4WD i skille to nie wszystko - liczy się też strona techniczna modelu i egzemplarza. Negatyw na przodzie, pozytyw na tyle, odpowiednia zbieżność i ciśnienie w oponach.
Poza tym po prostu koleś w BM-ce musiał być debilem, żeby próbować wprowadzić auto w poślizg hamulcem nożnym a nie ręcznym. Chyba że liczył na drift prosto z gazu, ale się rozmyślił bo mu nie wyszło i się ratował heblami :P
@FireWall: jak ten łącznik z Hondy nie uczył się nigdy na RWD to mimo zajebiaszczego skilla w Hondzie w BMW będzie bezradny jak niemowle. I vice versa.
Dwie dupy wołowe za kierownicami mają być dowodem na cokolwiek? CO ma zatkać hejterów? Beznadziejny kierownik BMW, czy pajac w Hondzie, który nie zna podstawowej zasady mówiącej o tym, że na asfalcie NIGDY nie jedzie się poślizgiem, bo ZAWSZE jest to strata czasu?
@polak: Idiotą możesz być Ty. To są rajdy samochodowe. Pooglądaj trochę różnych rajdów. Każdemu kierowcy który wejdzie tam w poślizg mów że jest idiotą, a zobaczysz jak Cię wyśmieją.
(Mówię odnośnie filmu, tak dla jasności bo dzieciak zaraz znowu zacznie łapać za słówka)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 sierpnia 2014 o 21:04
@Mar90:
Obejrzyj pierwszy z brzegu rajd asfaltowy i popatrz jak zawodnicy pokonują zakręty. Potem kolejny i kolejny - znajdź jednego kierowcę z czołówki, który ZAKRĘTY NA SUCHYM ASFALCIE POKONUJE BOKIEM.
Rozwiałeś moje wątpliwości co do tego, czy jesteś trollem, czy idiotą. Trollem zdecydowanie nie jesteś.
@polak: Widać nie oglądałeś rajdów asfaltowych albo tak się po prostu na tym znasz.
Heh, idiotą?
1. Widzę że nawet nie wiesz co to słowo znaczy.
2. Nie obchodzi mnie zdanie takiego ignoranta jak Ty. Jeżeli chcesz się kłócić, pokazać jakich to wulgaryzmów potrafisz używać to wejdź sobie na jakieś forum z rozmowami dzieci ze szkół podstawowych/gimnazjów i tam pogadaj sobie z osobami na Twoim poziomie bo ja nie mam zamiaru tracić nerwów na kogoś takiego jak Ty.
@polak: Obecnie w rajdach asfaltowych faktycznie mało się driftuje, za wyjątkiem jakiś ciasnych nawrotów, ale to też z umiarem (wiadomo normy FIA, limit kompletów opon, itp.). Ale dawniej jak reguły nie były aż tak wyśrubowane, to jazda bokiem była na porządku dziennym. I to nie tylko żółtodzioby, ale mistrze świata również, np. McRae, Makinen, Loeb (przez krótki okres), czy Jean Ragnotti.
@XRTNorbert:
Zapytam krótko - co ty pierd0lisz? W rajdach asfaltowych jeździ się bokami? W W.T.C.C. także? A może w Nascar lub Indy także pokonuje się bokami? I zadziwiające, że taki mistrz jak ty nie jest legendą F1... przecież tam same leszcze jeżdżą, którzy nie wpadli na to, żeby driftować na zakrętach.
Kolejny przygłup bez pojęcia. Ten serwis to chyba jakiś pudelek motoryzacyjny, gromadzący debili.
Chyba wszystkich hejterów zatkało
Odpowiedz@wystero: spokojnie, po pierwsze nie hejtów tylko zwolenników RWD, po drugie-ktoś się kurde musiał postarać by wprowadzić e30 w podsterowność & tak zarzucić tyłem w civicu. Bo prawda jest taka że nadsterowność łatwiej kontrolować i czasem nawet wykorzystywać, FWD jest dobry w klasie słabszych samochodów, gdzie jeszcze nie ma takich mocy by zrywać przyczepność, wtedy słabe RWD będzie gorsze od słabego FWD, tylny napęd musi mieć zapas mocy
OdpowiedzKażdy samochód może być podsterowny i nadsterowny.
Odpowiedz@Spoon8: owszem, dużo tu racji, ale też małe niedopatrzenie. Wbrew pozorom tą Civicę nie koniecznie trzeba było mocno namawiać do tego boczenia się. Napęd RWD/FWD/4WD i skille to nie wszystko - liczy się też strona techniczna modelu i egzemplarza. Negatyw na przodzie, pozytyw na tyle, odpowiednia zbieżność i ciśnienie w oponach. Poza tym po prostu koleś w BM-ce musiał być debilem, żeby próbować wprowadzić auto w poślizg hamulcem nożnym a nie ręcznym. Chyba że liczył na drift prosto z gazu, ale się rozmyślił bo mu nie wyszło i się ratował heblami :P
OdpowiedzPoszedł je *any :)
OdpowiedzRiposta kierowcy FWD na wczorajszy material. Ale racje przyznać trzeba kierowca to podstawa!
OdpowiedzTrzeba mieć skilla ;) ''co z tego, jak fura gwiza a kierowca piz#a''
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2014 o 12:50
Dobry łącznik miedzy fotelem a kierownica to podstawa;)
Odpowiedz@Hunted: ja bym przeszczepił nawet ten łącznik z hondy do bmw i by dopiero było show ;)
Odpowiedz@FireWall: jak ten łącznik z Hondy nie uczył się nigdy na RWD to mimo zajebiaszczego skilla w Hondzie w BMW będzie bezradny jak niemowle. I vice versa.
Odpowiedz[H] !
OdpowiedzMogłeś chociaż podziękować za podrzucenie linku :|
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2014 o 16:18
@Derve: Dziękuję :D
Odpowiedz@Kamilm10195: No! :D
OdpowiedzByło już.
OdpowiedzDwie dupy wołowe za kierownicami mają być dowodem na cokolwiek? CO ma zatkać hejterów? Beznadziejny kierownik BMW, czy pajac w Hondzie, który nie zna podstawowej zasady mówiącej o tym, że na asfalcie NIGDY nie jedzie się poślizgiem, bo ZAWSZE jest to strata czasu?
Odpowiedz@polak: Wybacz o wszechwiedzący mistrzu, to jedź na zawody driftu i mów im że są pajacami bo na asfalcie bokiem się nie jeździ bo to strata czasu xD
Odpowiedz@Mar90: Jesteś trollem, czy zwykłym idiotą. Od kiedy w driftingu czas się liczy?
Odpowiedz@polak: Idiotą możesz być Ty. To są rajdy samochodowe. Pooglądaj trochę różnych rajdów. Każdemu kierowcy który wejdzie tam w poślizg mów że jest idiotą, a zobaczysz jak Cię wyśmieją. (Mówię odnośnie filmu, tak dla jasności bo dzieciak zaraz znowu zacznie łapać za słówka)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2014 o 21:04
@Mar90: Obejrzyj pierwszy z brzegu rajd asfaltowy i popatrz jak zawodnicy pokonują zakręty. Potem kolejny i kolejny - znajdź jednego kierowcę z czołówki, który ZAKRĘTY NA SUCHYM ASFALCIE POKONUJE BOKIEM. Rozwiałeś moje wątpliwości co do tego, czy jesteś trollem, czy idiotą. Trollem zdecydowanie nie jesteś.
Odpowiedz@polak: Widać nie oglądałeś rajdów asfaltowych albo tak się po prostu na tym znasz. Heh, idiotą? 1. Widzę że nawet nie wiesz co to słowo znaczy. 2. Nie obchodzi mnie zdanie takiego ignoranta jak Ty. Jeżeli chcesz się kłócić, pokazać jakich to wulgaryzmów potrafisz używać to wejdź sobie na jakieś forum z rozmowami dzieci ze szkół podstawowych/gimnazjów i tam pogadaj sobie z osobami na Twoim poziomie bo ja nie mam zamiaru tracić nerwów na kogoś takiego jak Ty.
Odpowiedz@Mar90: Widziałeś jakikolwiek rajd choć raz w życiu?
Odpowiedz@polak: W przeciwieństwie do Ciebie... tak, widziałem ;*
Odpowiedz@Mar90: To powiedz mi, w którym rajdzie asfaltowym czołówka najlepszych kierowców świata jeździ bokami?
Odpowiedz@polak: Obecnie w rajdach asfaltowych faktycznie mało się driftuje, za wyjątkiem jakiś ciasnych nawrotów, ale to też z umiarem (wiadomo normy FIA, limit kompletów opon, itp.). Ale dawniej jak reguły nie były aż tak wyśrubowane, to jazda bokiem była na porządku dziennym. I to nie tylko żółtodzioby, ale mistrze świata również, np. McRae, Makinen, Loeb (przez krótki okres), czy Jean Ragnotti.
Odpowiedz@XRTNorbert: Zapytam krótko - co ty pierd0lisz? W rajdach asfaltowych jeździ się bokami? W W.T.C.C. także? A może w Nascar lub Indy także pokonuje się bokami? I zadziwiające, że taki mistrz jak ty nie jest legendą F1... przecież tam same leszcze jeżdżą, którzy nie wpadli na to, żeby driftować na zakrętach. Kolejny przygłup bez pojęcia. Ten serwis to chyba jakiś pudelek motoryzacyjny, gromadzący debili.
Odpowiedz@polak: Jednego debila już niestety sprowadził... ZGADNIJ KOGO PANIE @polak
Odpowiedz@skota741: Mar90. Paru innych też się kwalifikuje.
OdpowiedzNie sprzęt lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika!
Odpowiedz