Polska Motoryzacja: WSK Meduza
Rok 1957Powstała w kooperacji Mielecko-Rzeszowskiej i opierała się na konstrukcji Mikrusa wyprodukowanego w liczbie 1728 sztuk. Silnik umieszczony był z tyłu i napędzał koła tylne. Z przodu znajdował się bagażnik. Drzwi otwierane pod wiatr. Dwusuwowy silnik o pojemności 300 cm3 miał jeden cylinder i moc 15 KM. Rozwijał 80 km/h.Z przodu były hamulce tarczowe, A zawieszenie opierało się na sprężynach śrubowych. Meduza nie weszła do produkcji, ponieważ decydentom nie spodobała się jej sylwetka. Jedyny prototyp znajduje się teraz w warszawskim Muzeum Techniki.
by
pawel694
popraw opis.... Rejestracja mówi sama za siebie
Odpowiedz@Bandzior: Dzięki za zwrócenie uwagi :) Plusik da Ciebie
Odpowiedztam są tylko 2 błędy po pierwsze silnik był dwusuwowy dwucylindrowy moc 14 km, i po drugie samochód był wyposażony w 4 hamulce bębnowe. a co do powodu nie wejścia meduzy do produkcji to powód był o wiele prostszy w fabryce stwierdzili że meduza jest mniejsza i brzydsza od mikrusa, polecam zapoznanie się z http://www.mikrus.net.pl/
Odpowiedz