Pomyśleć, że za czasów zgniłej komuny potrafiliśmy zrobić tak dobrą ciężarówkę, minęło kilkadziesiąt lat i zamiast to rozwinąć wszystko zaprzepaściliśmy. Dziś klepiemy Lublina od 20 lat w tej samej budzie i Jelcza który żyje jedynie z polskiej armii.
@caliber: Bo polskie marki zwyczajnie nie mają pieniędzy na rozwój i upadają. Teraz żądzą nami sprzedawczyki, postkomuniści, a III RP to ustrój przemyślany od samego początku do kradzieży, co wyrażnie się odbiło m. in. na polskiej motoryzacji.
Pomyśleć, że za czasów zgniłej komuny potrafiliśmy zrobić tak dobrą ciężarówkę, minęło kilkadziesiąt lat i zamiast to rozwinąć wszystko zaprzepaściliśmy. Dziś klepiemy Lublina od 20 lat w tej samej budzie i Jelcza który żyje jedynie z polskiej armii.
Odpowiedz@caliber: 266 nawet dziś potrafi nie jadną nową ciężarowke w terenie zawstydzić , Ci co byli/są w wojsku wiedzą co to potrafi :)
Odpowiedz@caliber: Bo polskie marki zwyczajnie nie mają pieniędzy na rozwój i upadają. Teraz żądzą nami sprzedawczyki, postkomuniści, a III RP to ustrój przemyślany od samego początku do kradzieży, co wyrażnie się odbiło m. in. na polskiej motoryzacji.
Odpowiedz