Wszyscy mówią że polska motoryzacja umarła, ale mamy jeszcze polskie Solarisy i Jelcze a poza nimi jedyną zupełnie polską terenówkę - Honkera, nie pozwólmy równiież jemu na zapomnienie.
I tak z Polską ma trochę mało wspólnego ;] ale więcej niż Mały Fiat itp. Ciekawe auto, którym się niesamowicie jeździ :D szkoda że tylko cześciowo go zaprojektowaliśmy a silniki odkupiliśmy od innych krajów
@styl_kobry: Iveco 2.5? a wcześniej silniki od poloneza i bandziora ;) No ale silnik Iveco jest idealnym rozwiązaniem i wyborem do przeznaczenia z jakim powstał Honker (prawie jak Humvee xd)
Od kilku tygodni chodzi mi po głowie by następnym projektem był właśnie Honker!!! Nie śmiejcie się ale to auto ma potencjał i jest użytkowane przez Polskich Żołnierzy a to o czymś świadczy ;)
Mój ojciec pracuje w PGE, ogólnie głównie czyszczą linie z gałęzi, w skrócie mówiąc praca w terenie. Przez okres kilku lat mięli tam właśnie Honkera, z tego co pamiętam to tylko raz z nim problem był, teraz dostali Land Rovera Defendera i mało, że w terenie sobie gorzej niż honker to jeszcze częściej jeździ na lawecie niż na własnych kołach. Ogólnie Honker to na prawdę dobre auto, konstrukcja wybitnie prosta, bardzo dobrze radzi sobie w terenie, szkoda, że mało ich na polskich drogach i bezdrożach ;/
@brayan735: Honker z założenia miał być prosty w naprawie i w miarę bezawaryjny. Dlatego nie został zbytnio zmodernizowany od początku produkcji, najlepszy dowód? Używany w Iraku przez Polskie oddziały tan stacjonujące w najtrudniejszych warunkach. Sprawdził się!!!
btw. Widzieliście prototyp Honkera 3drzwiowego (4032) z silnikiem Iveco i niezależnym przednim zawieszeniem? Polecam odcinek 'Legend prl'u' poświęcony Honkerom.
I tak z Polską ma trochę mało wspólnego ;] ale więcej niż Mały Fiat itp. Ciekawe auto, którym się niesamowicie jeździ :D szkoda że tylko cześciowo go zaprojektowaliśmy a silniki odkupiliśmy od innych krajów
Odpowiedz@asterlock: Przecież silniki to polskie Andorie. Z tego co mi wiadomo to konstrukcja jest całkowicie polska (z pewnymi wyjątkami) ;)
Odpowiedz@styl_kobry: Iveco 2.5? a wcześniej silniki od poloneza i bandziora ;) No ale silnik Iveco jest idealnym rozwiązaniem i wyborem do przeznaczenia z jakim powstał Honker (prawie jak Humvee xd)
OdpowiedzOd kilku tygodni chodzi mi po głowie by następnym projektem był właśnie Honker!!! Nie śmiejcie się ale to auto ma potencjał i jest użytkowane przez Polskich Żołnierzy a to o czymś świadczy ;)
Odpowiedz@JanuszAndrzej: No ba, był nawet robiony pod armię ;). Ma potencjał na wyprawówkę, ale w rajdach też by sobię poradził :)
OdpowiedzMój ojciec pracuje w PGE, ogólnie głównie czyszczą linie z gałęzi, w skrócie mówiąc praca w terenie. Przez okres kilku lat mięli tam właśnie Honkera, z tego co pamiętam to tylko raz z nim problem był, teraz dostali Land Rovera Defendera i mało, że w terenie sobie gorzej niż honker to jeszcze częściej jeździ na lawecie niż na własnych kołach. Ogólnie Honker to na prawdę dobre auto, konstrukcja wybitnie prosta, bardzo dobrze radzi sobie w terenie, szkoda, że mało ich na polskich drogach i bezdrożach ;/
Odpowiedz@brayan735: Honker z założenia miał być prosty w naprawie i w miarę bezawaryjny. Dlatego nie został zbytnio zmodernizowany od początku produkcji, najlepszy dowód? Używany w Iraku przez Polskie oddziały tan stacjonujące w najtrudniejszych warunkach. Sprawdził się!!! btw. Widzieliście prototyp Honkera 3drzwiowego (4032) z silnikiem Iveco i niezależnym przednim zawieszeniem? Polecam odcinek 'Legend prl'u' poświęcony Honkerom.
Odpowiedz