@BrodatyKr: spalanie jak to spalanie, spali tyle ile zalejesz ;)
saaby same w sobie są prawie bezawaryjne, części też w miarę dobre ceny mają(wiadomo, dla jednego tanie dla innego drogie)
nie radzę kręcić do około 270KM+ ponieważ panewki się sypią ;/
Części zawieszenia są stosunkowo tanie bo to Vectra B. Silnik na łańcuchy więc bezobsługowy praktycznie. Trzeba pilnować wymian oleju i lać dobry olej. Spalanie zamontowałem gaz więc w mieście pali między 16 a 20 litrów gazu w trasie 12-13 litrów Benzyny podobnie . Szukać dobrych egzemplarzy i najlepiej bez modyfikacji silnika. Ogólnie bym kupił jeszcze raz takiego
W mojej rodzince jest 9-5 z 2004r 2.2 TiD, cudowny samochód mamy go już 7 lat i nigdy nie zawiódł, silnik również daje rade do tej budy. Bardzo dobre samochody, nie rdzewieją i większych problemów nie ma z tymi samochodami, jedynie odradzam 3.0 TiD jak by ktoś sie szykował.
Powiedz mi jak jest z utrzymaniem takiego sabika bo fajne autko i skusił bym sie na takiego. Chodzi mi o podstawowe części i spalanie.
Odpowiedz@BrodatyKr: spalanie jak to spalanie, spali tyle ile zalejesz ;) saaby same w sobie są prawie bezawaryjne, części też w miarę dobre ceny mają(wiadomo, dla jednego tanie dla innego drogie) nie radzę kręcić do około 270KM+ ponieważ panewki się sypią ;/
OdpowiedzCzęści zawieszenia są stosunkowo tanie bo to Vectra B. Silnik na łańcuchy więc bezobsługowy praktycznie. Trzeba pilnować wymian oleju i lać dobry olej. Spalanie zamontowałem gaz więc w mieście pali między 16 a 20 litrów gazu w trasie 12-13 litrów Benzyny podobnie . Szukać dobrych egzemplarzy i najlepiej bez modyfikacji silnika. Ogólnie bym kupił jeszcze raz takiego
OdpowiedzW mojej rodzince jest 9-5 z 2004r 2.2 TiD, cudowny samochód mamy go już 7 lat i nigdy nie zawiódł, silnik również daje rade do tej budy. Bardzo dobre samochody, nie rdzewieją i większych problemów nie ma z tymi samochodami, jedynie odradzam 3.0 TiD jak by ktoś sie szykował.
Odpowiedz