@tokiroki: dostaje się jakieś 100-120 dniówki, praca nie jest ciężka ale trzeba wiedzieć co i jak, uważać na cygaństwo itp. Lamar na górze jest dość wygodny, problem jest w tym ,że te samochody nie obejmuje tacho i często zasypiają za kółkiem ludzie.
Przepraszam was ale nie zaglądałem na net tak pod maską 3.0
płatne mniej więcej tak jak mówi kolega plus podstawa
Nie gania mnie firma więc praktycznie każdą noc przesypiam czasami muszę pojechać w nocy za to dzień na lajcie śpię :P
Lamar wygodna kabina ze sporą ilością miejsca
Co do ładunków to od pierdół typu kluczyki do koparki przez materace chemię po części podwozia do Boeinga
Co pod maską? 3 litry?
OdpowiedzJak robota? Dobrze płatna? Z kilometra?
Odpowiedz@tokiroki: dostaje się jakieś 100-120 dniówki, praca nie jest ciężka ale trzeba wiedzieć co i jak, uważać na cygaństwo itp. Lamar na górze jest dość wygodny, problem jest w tym ,że te samochody nie obejmuje tacho i często zasypiają za kółkiem ludzie.
Odpowiedz@MatiitaM: Powiedz mi jeszcze jak z ładunkami... Bo wiadomo że w tych busach to tacho nie dotyczy, to lepiej już z kilometra brać niż dniówkę.
OdpowiedzPrzepraszam was ale nie zaglądałem na net tak pod maską 3.0 płatne mniej więcej tak jak mówi kolega plus podstawa Nie gania mnie firma więc praktycznie każdą noc przesypiam czasami muszę pojechać w nocy za to dzień na lajcie śpię :P Lamar wygodna kabina ze sporą ilością miejsca Co do ładunków to od pierdół typu kluczyki do koparki przez materace chemię po części podwozia do Boeinga
Odpowiedz