Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Powrót Mazdy RX-7

Już za trzy lata będziemy świadkami powrotu „wielkiej” RX-7. Sportowe coupe ma mieć napęd na tylne koła i uturbiony silnik Wankla nowej generacji o mocy 450 KM. Nowa Mazda RX-7 może powstać na płycie podłogowej nadchodzącej MX-5 lub zmodernizowanej płycie RX-8. Wszystko zależy od tego, która platforma lepiej będzie radzić sobie z mocą auta. Producent zakłada jednak, że nowe coupe będzie podobnych wymiarów co nowa MX-5. To ciekawe, ponieważ Japończycy chcą konkurować z Porsche 911, które jest znacznie większe. Rok 2017 nie jest też do końca przypadkowy, ponieważ 50 lat wcześniej, w roku 1967, Mazda zaprezentowała model Cosmo – pierwszy z silnikiem Wankla.
by Ltvnsky
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar snorlaxkiller
-3 5

Już o tym czytałem ,ale sądzę ,że silnik wankala nie wypali ,ale zobaczymy.Po drugie kopia nigdy nie dorówna oryginałowi ,to jest moje zdanie

Odpowiedz
avatar Ltvnsky
5 7

@snorlaxkiller: To nie kopia, tylko następna generacja?

Odpowiedz
avatar CamaroFanBoy
-1 3

450KM z silnikiem Wankla ? Silnik do remontu po 20k km ? No offence just sayin...

Odpowiedz
avatar Ltvnsky
1 1

@CamaroFanBoy: Czasy się zmieniają, poprzedni Renesis był zaprojektowany jakieś 12-13 lat temu, w motoryzacji to prawie epoka. Zresztą, poczekamy, zobaczymy, dla mnie może być i te 250-280 koni, wystarczy.

Odpowiedz
avatar RoyMaster
-2 4

No to będzie naprawdę ciężko jeżeli tam będzie silnik Wankla. Drogi remont będzie czekał co 10-20 tyś km.

Odpowiedz
avatar Marc
1 3

Czemu wypowiadają się tutaj tylko takie osoby, która mają zerowe pojęcia na temat silników Wankla? Jeżeli nie macie o tym zielonego pojęcia to proszę Was - nie piszcie zbędnych postów, bo wprowadzacie niepotrzebnie innych ludzi w błąd.

Odpowiedz
avatar CamaroFanBoy
0 2

Dlaczego twierdzisz, że nie mamy pojęcia ? Jeżeli tak się na nich znasz to może oświeć nas dlaczego RX-8 średnio co 100k km wykańcza jeden silnik ?

Odpowiedz
avatar Marc
1 1

@CamaroFanBoy: Dlaczego tak twierdzę Drogi kolego? A śmiem tak twierdzić czytając wasze komentarze właśnie na ten temat. Nie jestem tutaj po to by komuś udowadniać cokolwiek. A odnośnie tego padania silnika po 100tysiącach, tak to jest jak do takich samochodów dopierają się osoby o bardzo małej wiedzy. Poczytaj Sobie o tym na różnych stronach, a najlepiej na rxklub.pl i proszę nie pisz do mnie następnym razem w ten sposób. Niepotrzebnie starasz się wszczynać kłótnie.

Odpowiedz
avatar CamaroFanBoy
0 0

W takim razie źle odbierasz moje komentarze. Broń boże nie chce wszczynać kłótni, tylko poznać twoje zdanie na ten temat.

Odpowiedz
avatar dikej
0 0

z tego co mazda oficjalnie ogłosiła, to opracowali nowy materiał na uszczelniacze, znacznie bardziej odporne na ścieranie, silnik ma wytrzymać 300 tyś km bez remontu, ma spełniac normy euro6, i nie ma być na płycie miaty, ma miec zmodyfikowaną płytę podłogową rx8, albo opracowaną od podstaw nową. i niema to być typowy następca fd, ma to byc drogie luksusowe coupe, nie uliczny killer

Odpowiedz
Udostępnij