Mercedes Vario Research Car 1995
Niestety pozostał w fazie konceptu, a szkoda, bo któż z nie chciałby mieć cabrio, coupe/sedana, kombi i pickupa w jednym? Wystarczyło odpiąć jedną z tych wariacji nadwozia i wybrać jakie na daną chwile byłoby potrzebne.
by
lukashhekk88
ciekawe , ciekawe ;] i jakie praktyczne ;]
Odpowiedztaa tylko trzeba mieć garaż na 3 samochody zeby to gdzieś trzymać, no i raczej nikt sam by tego nie wymienił
Odpowiedz@slivex: a można to poukładać nawet na półkach w większym garażu? :P
OdpowiedzPewnie nie przeszło dalej, bo "biedni" politycy, nie wiedzieli jak to ustrojstwo opodatkować a Mercowi nie chciało się z nimi walczyć...
Odpowiedzmogli dawniej zrobić taki lifting przodu w w202
OdpowiedzFajnie, że w Mercedesie zawsze myśleli o praktyczności, chyba nie muszę mówić o miliardach schowków w dostawczakach typu Sprinter,Vito itp.
OdpowiedzCitroen też miał coś takiego, Pluriel jeden z większych niewypałów francuskiej marki
Odpowiedz@aloosza: Pluriel to dziadostwo było przy tym :P na bazie C3 , z tego co pamiętam to w nim tylko dwa pałąki były i miękki dach i nic więcej ...
OdpowiedzCóż, a może im się nie kalkulowało... bo co im mogło (finansowo) wyjść lepiej: kupno jednego auta z wymienną częścią tylnego nadwozia czy kupno 3 aut: kombi, cabrio i pickupa? no chyba że wtedy te autko byłoby droższe niż 3 takie auta bez możliwości wymieniania (jak wiadomo lata '90 były z tych co POWOLI zaczęło się przeobrażać z jakości na ilość zysku). Takie jest tylko moje zdanie. Aczkolwiek sam taki pomysł jest super :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2014 o 20:32
@ZAX25: idealne i genialne w swojej prostocie , rozwiązanie które okazało się być zbyt dobre :P
Odpowiedz