Dlaczego niby idiota? Ewidentnie widać, że to złomowisko i wszystkie samochody trafią tak czy siak do zgniatarki, więc można sobie umilić życie.
PS. Ostatni mesio konkretny był.
@matiqq: Cóż co racja, to racja, ale też jest sporo osób (ostatnio zauważyłem że coraz bardziej takich osób się w Polsce pojawia) co by chciało odbudować niektóre z tych aut co zostały od tak przejechane przez tego jeepa (więc nie dziw się że wyzywają kierowce od debili) :)
@ZAX25: nie wszystko się wyklepie.. To już iście polskie myślenie, porsche 944 nie jest i długo jeszcze nie będzie klasykiem, to jest tzw. Tanie Porsche dla średniej klasy ludzi. Meh, no, ale tutaj to szkoda, bo nawet na takie nie każdy może sobie pozwolić.
@matiqq: Nigdy nie zrozumiem idei złomowania takich aut, części do tych klasyków jest coraz mniej, a z tych egzemplarzy na pewno dałoby się coś ponownie wykorzystać, żeby ratować inny egzemplarz.
Gdyby jakiś ekscentryk oddał na taki szrot np. Ferrari F40, od tak, bo mu się znudziło, to też byś z nim postąpił w taki sposób?
@Eleanor: 944 nie jest klasykiem? Ciekawe, to podaj mi definicję klasyka i jakieś przykłady.. niech zgadnę może Golf II to już klasyk?
Wiesz, jest takie pojęcie jak youngtimer, czyli młody/przyszły klasyk (oldtimer), i 944 NA PEWNO zalicza się do tej grupy, kij w to czy to tanie Porsche czy drogi VW, auto ma 20-30 lat i jest coraz trudniej dostępne, do tego ma rzeszę fanów i jest powszechnie lubiane (bodaj Jennifer Clarkson stwierdził, że to jego ulubiony model tej marki). Na koniec, sprawdź sobie ceny zadbanych 944 w niemczech, szczególnie polecam ceny Turbo, Turbo S, S2 i S2 cabrio :)
@Ltvnsky: Jeżeli coś należy do ciebie, to możesz z tym zrobić co chcesz.. O ile kończy się na tekście "co za debil" to zlewam na to. Ale jeżeli ludzie zaczynają rozmyślać co już jest klasykiem a co nie, a jak by F40 oddał, a jak by poloneza oddał? A co jak bym Dacie Logan oddał!?!?
To już zaczyna się robić "lewicowy" burdel. Bo chcecie narzucać swoje racje na całe społeczeństwo, pomimo braku jej, i po mimo mniejszości...
Owszem dostrzegam piękno samochodów.. Też cierpiałem patrząc na zarzynaną Corvette Stringray 70, ale puki jesteś właścicielem, możesz z tym robić co chcesz.
Jak na świecie będzie 100 milionów BMW M3 E92, to szybko ich cena poleci w dół i znajdziesz wieśniaków, którzy z dużym powodzeniem przerobią te auta na traktory, "dżipy" i inne sprzęty do zabawy.. Ale jak zostanie tych aut 100 tysięcy na świecie, to szybko zobaczysz, jak ogarnięte chłopaki przerabiają ten "traktor" z powrotem na oryginalne M3. Takie jest prawo rynku. Popyt i Podaż.
@ZAX25: No tak ale nie bierzesz pod uwagę faktu ze to stanach jest tutaj samochodu maja tytuly zamiast dowod rejestracyjnych, i jesli samochod ma tytul salvage to juz nigdzie go nie zarejestrujesz jest to zlom nawet jesli bylby w idealnym stanie ( czasami tak jesr ze samochod leciutko obity dostaje salvage i idze na zlom ) nie mam polskiej czcionki. takie prawo nie do obejscia prawie bo nawet nie mozesz go wyslac za granice
@IxXxI: Znam ten ból...
Kumpel ze Stanów kupił kiedyś nową emmę e60 m5 po małej kolizji (tylny pas wgnieciony), po naprawie kupił spaloną budę z papierami... wiadomo co było później :D
Dlaczego niby idiota? Ewidentnie widać, że to złomowisko i wszystkie samochody trafią tak czy siak do zgniatarki, więc można sobie umilić życie. PS. Ostatni mesio konkretny był.
Odpowiedz@matiqq: Cóż co racja, to racja, ale też jest sporo osób (ostatnio zauważyłem że coraz bardziej takich osób się w Polsce pojawia) co by chciało odbudować niektóre z tych aut co zostały od tak przejechane przez tego jeepa (więc nie dziw się że wyzywają kierowce od debili) :)
Odpowiedz@ZAX25: nie wszystko się wyklepie.. To już iście polskie myślenie, porsche 944 nie jest i długo jeszcze nie będzie klasykiem, to jest tzw. Tanie Porsche dla średniej klasy ludzi. Meh, no, ale tutaj to szkoda, bo nawet na takie nie każdy może sobie pozwolić.
Odpowiedz@matiqq: Nigdy nie zrozumiem idei złomowania takich aut, części do tych klasyków jest coraz mniej, a z tych egzemplarzy na pewno dałoby się coś ponownie wykorzystać, żeby ratować inny egzemplarz. Gdyby jakiś ekscentryk oddał na taki szrot np. Ferrari F40, od tak, bo mu się znudziło, to też byś z nim postąpił w taki sposób?
Odpowiedz@Eleanor: 944 nie jest klasykiem? Ciekawe, to podaj mi definicję klasyka i jakieś przykłady.. niech zgadnę może Golf II to już klasyk? Wiesz, jest takie pojęcie jak youngtimer, czyli młody/przyszły klasyk (oldtimer), i 944 NA PEWNO zalicza się do tej grupy, kij w to czy to tanie Porsche czy drogi VW, auto ma 20-30 lat i jest coraz trudniej dostępne, do tego ma rzeszę fanów i jest powszechnie lubiane (bodaj Jennifer Clarkson stwierdził, że to jego ulubiony model tej marki). Na koniec, sprawdź sobie ceny zadbanych 944 w niemczech, szczególnie polecam ceny Turbo, Turbo S, S2 i S2 cabrio :)
Odpowiedz@Ltvnsky: Jeżeli coś należy do ciebie, to możesz z tym zrobić co chcesz.. O ile kończy się na tekście "co za debil" to zlewam na to. Ale jeżeli ludzie zaczynają rozmyślać co już jest klasykiem a co nie, a jak by F40 oddał, a jak by poloneza oddał? A co jak bym Dacie Logan oddał!?!? To już zaczyna się robić "lewicowy" burdel. Bo chcecie narzucać swoje racje na całe społeczeństwo, pomimo braku jej, i po mimo mniejszości... Owszem dostrzegam piękno samochodów.. Też cierpiałem patrząc na zarzynaną Corvette Stringray 70, ale puki jesteś właścicielem, możesz z tym robić co chcesz. Jak na świecie będzie 100 milionów BMW M3 E92, to szybko ich cena poleci w dół i znajdziesz wieśniaków, którzy z dużym powodzeniem przerobią te auta na traktory, "dżipy" i inne sprzęty do zabawy.. Ale jak zostanie tych aut 100 tysięcy na świecie, to szybko zobaczysz, jak ogarnięte chłopaki przerabiają ten "traktor" z powrotem na oryginalne M3. Takie jest prawo rynku. Popyt i Podaż.
Odpowiedz@ZAX25: No tak ale nie bierzesz pod uwagę faktu ze to stanach jest tutaj samochodu maja tytuly zamiast dowod rejestracyjnych, i jesli samochod ma tytul salvage to juz nigdzie go nie zarejestrujesz jest to zlom nawet jesli bylby w idealnym stanie ( czasami tak jesr ze samochod leciutko obity dostaje salvage i idze na zlom ) nie mam polskiej czcionki. takie prawo nie do obejscia prawie bo nawet nie mozesz go wyslac za granice
Odpowiedz@IxXxI: Znam ten ból... Kumpel ze Stanów kupił kiedyś nową emmę e60 m5 po małej kolizji (tylny pas wgnieciony), po naprawie kupił spaloną budę z papierami... wiadomo co było później :D
OdpowiedzJak ja bym chciał zobaczyć u siebie na złomowisku, takie cacuszkowe felgi. :) Jak na mesiu i bmw
Odpowiedz