@berton121: Tu według mnie nie tyle chodzi o "ciągnięcie boka" co o to, że wyprowadza pięknie z poślizgu samochód, nie powodując żadnych obrotów o 180 czy 360 st. To tylko moje spekulacje, nie bierz tego do siebie ;)
@GanjaDrive:
Bo prawda boli, generalnie powiedziałbym więcej co sądzę o Audi, ale podejrzewam że po tym oba komentarze byłyby oznaczone jako 'poniżej poziomu'.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
5 lipca 2014 o 10:32
@Derve: O tym mówię. Nie ma co się pchać tutaj ze swoim zdaniem, a tym bardziej jeśli jest krytyczne wobec danej marki. Ja na miejscu fanów Audi napisałbym pod twoim komentarzem "Uzasadnij" i jak byś na wypisywał głupot to dopiero minusy i hejty, a tak to ludzie pokazują, że umysłowo są na poziomie piwnicy. Pozdro
@Derve: kazda marka ma jakies tam swoje minusy to o to nie ma co sie spierac, a tak wogole to quattro skonczylo sie na audi 100, jak sie myle to niech mnie ktos poprawi
a co do filmiku to bez szalu, na sniegu wszystkim polecisz bokiem, proponuje teraz sprobowac na asfalcie
ps. te halogeny z przodu wygladaja masakrycznie
@GanjaDrive
Uzasadnić, oprzeć o dowody bym mógł bez problemu. Przykładem może być wielokrotne uznawanie Audi S1 jako legendę grupy B, dobra koniec nie rozpisuję się już.
@ML9
Mam nadzieję że schłodzone.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
5 lipca 2014 o 14:21
@Derve: Legenda Grupy B dla tego tylko że został wprowadzony napęd 4x4. Oglądałem materiał o grupie B i wszyscy mówili że Audi wcale nie wygrywało dużo radjów, tylko po prostu wymyśliło świetny napęd który jest stosowany teraz wszędzie ;)
Sąsiad w BMW zmienia 2 pary opon w miesiącu a właściciel quatro 4:P
a tak serio to napęd na 4 koła zawsze będzie górował przy kontrolowanym poślizgu, wychodzeniu z poślizgu i jazdy po śliskiej nawierzchni, nie mylić z jazdą w drifcie. ale jakoś nie widzę wyższości napędu na 4 koła w obecnych audicach nad innymi, np pierwszy lepszy vw po 2000 roku ma lepsze swoje 4 kółka napędowe niż audi.
a jeszcze lepiej działa to w toyocie chociaż osobiście straciłem wiarę w tą markę jeśli chodzi o auta terenowe po tym jak dosiadłem nowszego modelu rav4:( stara ravka była boska w terenie a nowa to już suv dla emerytów:((
no Quattro fajna sprawa czy ze śniegu czy z jakiegoś błota wyciągnie ;] Ps. na drodze pokrytej śniegiem to ja nawet rowerem boka pociągnę ;]
Odpowiedz@berton121: Tu według mnie nie tyle chodzi o "ciągnięcie boka" co o to, że wyprowadza pięknie z poślizgu samochód, nie powodując żadnych obrotów o 180 czy 360 st. To tylko moje spekulacje, nie bierz tego do siebie ;)
Odpowiedz@spontanicznyVW: o to chodzilo!:)
Odpowiedz@berton121:To czekamy na wideo jak rowerem po śniegu jedziesz bokiem...
OdpowiedzI Love Quattro ;)
OdpowiedzNie wiem o co ten szum, to zwykły stały napęd na cztery koła..
Odpowiedz@Derve: Nie pisz takich rzeczy, bo cie zminusują :)
Odpowiedz@GanjaDrive: Bo prawda boli, generalnie powiedziałbym więcej co sądzę o Audi, ale podejrzewam że po tym oba komentarze byłyby oznaczone jako 'poniżej poziomu'.
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 lipca 2014 o 10:32
@Derve: O tym mówię. Nie ma co się pchać tutaj ze swoim zdaniem, a tym bardziej jeśli jest krytyczne wobec danej marki. Ja na miejscu fanów Audi napisałbym pod twoim komentarzem "Uzasadnij" i jak byś na wypisywał głupot to dopiero minusy i hejty, a tak to ludzie pokazują, że umysłowo są na poziomie piwnicy. Pozdro
Odpowiedz@Derve: kazda marka ma jakies tam swoje minusy to o to nie ma co sie spierac, a tak wogole to quattro skonczylo sie na audi 100, jak sie myle to niech mnie ktos poprawi a co do filmiku to bez szalu, na sniegu wszystkim polecisz bokiem, proponuje teraz sprobowac na asfalcie ps. te halogeny z przodu wygladaja masakrycznie
Odpowiedz@zoth: A4 w serii, nawet jeśli siedzi tam V6 2.8 ciężko cokolwiek pokazać na asfalcie, chyba, że już mokry. A halogeny mógłby sobie serio odpuścić :P
Odpowiedz@Derve: skrzynka piwa wysłana.
Odpowiedz@GanjaDrive Uzasadnić, oprzeć o dowody bym mógł bez problemu. Przykładem może być wielokrotne uznawanie Audi S1 jako legendę grupy B, dobra koniec nie rozpisuję się już. @ML9 Mam nadzieję że schłodzone.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lipca 2014 o 14:21
@Derve: nie chcę tu bronić quattro, czy coś, ale Twoim zdaniem który napęd jest najlepszy? :)
Odpowiedz@DaN0: Tylny
Odpowiedz@Derve: Legenda Grupy B dla tego tylko że został wprowadzony napęd 4x4. Oglądałem materiał o grupie B i wszyscy mówili że Audi wcale nie wygrywało dużo radjów, tylko po prostu wymyśliło świetny napęd który jest stosowany teraz wszędzie ;)
OdpowiedzMostki na Jodłowniku? Dobrze widzę? Tam jest fajna trasa.
OdpowiedzTu nie chodzi o latanie bokiem tylko o prowadzenie w zakrętach. Quattro nie jest do driftu.
Odpowiedzskoro chodzi o prowadzenie to tragedia , bo na kazdym zakrecie prawie wypada z drogi :p
OdpowiedzCzy ja dobrze słyszę, że tam siedzi silnik Wartburga 353?
OdpowiedzSąsiad w BMW zmienia 2 pary opon w miesiącu a właściciel quatro 4:P a tak serio to napęd na 4 koła zawsze będzie górował przy kontrolowanym poślizgu, wychodzeniu z poślizgu i jazdy po śliskiej nawierzchni, nie mylić z jazdą w drifcie. ale jakoś nie widzę wyższości napędu na 4 koła w obecnych audicach nad innymi, np pierwszy lepszy vw po 2000 roku ma lepsze swoje 4 kółka napędowe niż audi. a jeszcze lepiej działa to w toyocie chociaż osobiście straciłem wiarę w tą markę jeśli chodzi o auta terenowe po tym jak dosiadłem nowszego modelu rav4:( stara ravka była boska w terenie a nowa to już suv dla emerytów:((
OdpowiedzJest QUATTRO jest zabawa :)
Odpowiedz