Teraz już z kompletnym podciśnieniem, jedynie to brak przepływki, bez dolotu no cóż.... kolejny etap zamawianie pół osi z kadetta gsi albo obejdzie się bez skracania albo ze skracaniem.
@Charakterek: zależy od jakiej wersji GSI te półosie. Jeśli od 8v, to się zgadzam, ale jeśli od 16v, to szczerze mówiąc jeszcze nie słyszałem, żeby komuś padały.
@kartonito: bo mi nie odpalal silnik prawda? Moja niewiedza zapomniala o ustawieniu tez walu korbowego, o 4 znaku przestawiony wal za duzo, pokrzywione wzzystkie zawory i 3 glowy uszkodzone cylindra, az sie wykruszyla gora cylindra tak nawalal zawor... coz... poszlo na szrot i kasa poszla sie walic... nauczke mam
@Testarossaxxx: Ale czego się nauczyłeś to już Ci nikt nie zabierze, fakt kaski pewnie trochę wtopiłeś, ale z drugiej strony, jakbyś tamtego silnika nie rozwalił to teraz byś nie pakował trzech litrów, także na dobre Corsince to wyszło :P
@Hunted: planuje zrobic dolot z 63.55 mm dwururek na jedna cala 70mm podprowadze przez przeplywke i zakoncze filtrem stozkowym nad skrzynia biegow, dolot zimnego powietrza z lewego nadkola :) mam nadzieje ze kwasowke da sie spolerowac, bedzie pieknie :)
@KarpioLBN: sam niewiem, wiem ze to jest skrzynia F16 ona pasuje p@p pod c20xe, c25xe, x30xe bo 2.5 a 3.0 to sa te same slupki z tym ze pojemnosc skokowa jest wieksza, wal, walki rozrzadu itp... osprzet przelozony z c25xe do x30xe, jedynie kolektor dolotowy jest z omegi, naprawde ten kolektor pieknie gra a chcialem z 2.5 wstawic, a bym zalowal :)
mocy nigdy za wiele
OdpowiedzOdpuść sobie półosie z GSI. One ledwo dawały radę seryjnej mocy. Wymieniałem półprzeguby zewnętrzne chyba ze 3 razy w ciągu 2 lat.
Odpowiedz@Charakterek: zależy od jakiej wersji GSI te półosie. Jeśli od 8v, to się zgadzam, ale jeśli od 16v, to szczerze mówiąc jeszcze nie słyszałem, żeby komuś padały.
Odpowiedz@Majozen: no w 8v byly skrzynie F16, no ale od 16v wlasnie kupuje C20XE one dadza rade, skrzynie z F18 i F20 beda polosie pasowac pod F16
Odpowiedz@Majozen: 8V
OdpowiedzProjekt miażdży, a przypomnij mi co się stało z 2.5v6? Śledziłem, śledziłem ale wyleciało mi z głowy :P
Odpowiedz@kartonito: bo mi nie odpalal silnik prawda? Moja niewiedza zapomniala o ustawieniu tez walu korbowego, o 4 znaku przestawiony wal za duzo, pokrzywione wzzystkie zawory i 3 glowy uszkodzone cylindra, az sie wykruszyla gora cylindra tak nawalal zawor... coz... poszlo na szrot i kasa poszla sie walic... nauczke mam
Odpowiedz@Testarossaxxx: Ale czego się nauczyłeś to już Ci nikt nie zabierze, fakt kaski pewnie trochę wtopiłeś, ale z drugiej strony, jakbyś tamtego silnika nie rozwalił to teraz byś nie pakował trzech litrów, także na dobre Corsince to wyszło :P
OdpowiedzDaj dolot nawet serie, bo zaraz nie bedziesz miał pierścieni a szkoda takiego silnika.
Odpowiedz@Hunted: planuje zrobic dolot z 63.55 mm dwururek na jedna cala 70mm podprowadze przez przeplywke i zakoncze filtrem stozkowym nad skrzynia biegow, dolot zimnego powietrza z lewego nadkola :) mam nadzieje ze kwasowke da sie spolerowac, bedzie pieknie :)
OdpowiedzCo z hamulcami?
Odpowiedz@Derve: wspomnialem wczesniej 256mm z calibry, zawieszenie narazie seria, nie wytrzyma wiem, ale w niedlugim czasie bedzie gwint jakis dobry
OdpowiedzKawał dobrej roboty. Tylko mam jedno pytanko jeśli to jest silnik z Omegi jak mniemam, to od czego wstawiłeś skrzynię? by była mała i pasowała?
Odpowiedz@KarpioLBN: sam niewiem, wiem ze to jest skrzynia F16 ona pasuje p@p pod c20xe, c25xe, x30xe bo 2.5 a 3.0 to sa te same slupki z tym ze pojemnosc skokowa jest wieksza, wal, walki rozrzadu itp... osprzet przelozony z c25xe do x30xe, jedynie kolektor dolotowy jest z omegi, naprawde ten kolektor pieknie gra a chcialem z 2.5 wstawic, a bym zalowal :)
Odpowiedz@Testarossaxxx: podobno skrzynia od DU lanosa podejdzie jest wytrzymała i ma krótkie przełożenia ;]
Odpowiedz@berton121: tak dokladnie, oznaczenie D16 ma jeszcze krotsze przelozenia, jak narazie posmigam na F16
Odpowiedz