Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Astra Bertone Cabrio

Samochód kumpla. Przekonajcie go na gwint i kilka cm niżej.
by ~TacerOo
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar berton121
3 5

gwint gwintem ale proszę zmień te fele ;]

Odpowiedz
avatar Wyluzowany93
0 2

@berton121: A może takie się mu podobają

Odpowiedz
avatar berton121
2 4

@Wyluzowany93: no ..każdy ma swoje gusta ,ale dla mnie są brzydkie ;/

Odpowiedz
avatar zolansky
-2 6

Ogólnie dla mnie ten samochód wygląda jakby miał zespół downa i nigdy ale to przenigdy nawet gdyby mnie kroili nie wydałabym na niego złotówki ?mam na myśli astre), ale to kwestia gustu, rozumiem że tobie się podoba. Jednak szczerze powiedziawszy ona aż prosi się o obniżenie, jak nie jest przekonany to chociaż niech spróbuje, to może wtedy się przekona.

Odpowiedz
avatar Kamil231296
1 1

przekonuje na gwint i kilka cm nizej :D

Odpowiedz
avatar asterlock
1 1

Zostawiłbym jak jest i wywalił felgi :] i te przyciemniane kierunki

Odpowiedz
avatar dobsky
1 1

Gwint jak gwint ale nie zaszkodzi ciut obniżyć i usztywnić. Astra F jest bardzo miękka i kołysze się na zakrętach. Miałem astrę w sedanie plusem były koszty eksploatacji :) Mechanicznie OK tylko blachy słabiutkie.

Odpowiedz
avatar Raptowny
0 0

Zazwyczaj jestem przeciwny obniżaniu, ale tutaj trzeba kilka cm w dół i zmienić felgi.

Odpowiedz
avatar Alchemik
0 2

Ja bym nie obniżał, a założył koła 195/55/16, albo 185/65/15, do tego dobre amortyzatory i najgrubsze drążki stabilizatora z przodu i dodatkowy w tylna belkę (mocowanie na 99% jest)jak w GSI i Vectrach A. Wygląda wtedy dobrze, jedzie się w miarę komfortowo i można pogonić nawet na nierównościach, bez obawy, że rozbijemy miskę olejową. Trzeba tylko pamiętać, że jedziemy szybciej niż licznik pokazuje.(zamiast zawyżać prędkość o ~10% to miej-więcej pokazuje prawdę) Jeśli tam nie ma to przy okazji założyć największe seryjne tarcze (256mm) na przód +zaciski pod nie, tylko pamiętać o sprawdzeniu czy pompa hamulcowa jest odpowiednia do zacisków i nad tyłem, oraz korektorach siły hamowania.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lipca 2014 o 16:09

avatar Memek93
0 0

gwint do astry jest sztrasznie drogi predzej na kicie posadzic

Odpowiedz
avatar golon22
0 0

Gwint jak gwint nie każdy lubi podskakiwać na każdym dołku wystarczą twardsze sprężyny pare centymetrów niżej i będzie lalka, lampy i felgi to kwestia gustu tego nie komentuje ;)

Odpowiedz
avatar pawel503
0 0

co on terenowy? :P

Odpowiedz
Udostępnij