@Zielin_PL: Jesli chodzi o wystające koła z nadkoli to wydaje mi się, że jest luka w przepisach, która nie obejmuje "naciągów", czyli wygląda na to, że kraniec bieżnika musi się chować za nadkole. Tak to wyglada w mojej interpretacji.
@KondaS: Ta wersja auta (z VR6 bo podobnież teraz coś siedzi/ma siedzieć coś mocniejszego) była non stop upalana :D A to jakieś bączki, a to poślizgi, próby driftu itp :P Silnik z tego poszedł do innej budy granatowej i było wystawione na klasyczny.com za chyba 10 tysięcy :)
Ten Silnik żyje teraz w innym Polonezie, granatowej przejściówce, nie wiem co stało się z tą budą.
Najbardziej mnie zawsze dziwiło że właściciel przerabiając go na race-cara turlał się tym samochodem albo kręcił bączki, takie rzeczy można robić czymkolwiek, ja wybrałbym dynamiczną jazdę ;)
Gabriel - właściciel tego samochodu to specyficzny człowiek, polonez jest nadal w jego rękach i czeka na przyjęcie nowego silnika, będzie jeszcze głośno o tym projekcie, to mogę zagwarantować :) a wybór silnika zadziwił wszystkich którzy wiedzą co tam będzie (a jest nas raptem może z 5 osób)
Zgadza się, jest wyjątkowy.
Odpowiedzco racja to racja, ale mandacik się należy ;) chyba wiecie za co.
Odpowiedz@Zielin_PL: Jesli chodzi o wystające koła z nadkoli to wydaje mi się, że jest luka w przepisach, która nie obejmuje "naciągów", czyli wygląda na to, że kraniec bieżnika musi się chować za nadkole. Tak to wyglada w mojej interpretacji.
Odpowiedzprzyznaje sie ze nei przepadam za polonezami, ale te poszerzenia zupełnie odmieniają charakter tego samochodu, chcę go
OdpowiedzTylko czy te kleksy na lampie i zderzaku to zamysł artysty, czy jakiś przelotny chuligan dodał coś od siebie
Odpowiedz@KondaS: Ta wersja auta (z VR6 bo podobnież teraz coś siedzi/ma siedzieć coś mocniejszego) była non stop upalana :D A to jakieś bączki, a to poślizgi, próby driftu itp :P Silnik z tego poszedł do innej budy granatowej i było wystawione na klasyczny.com za chyba 10 tysięcy :)
Odpowiedz@KondaS: Jak dla mnie to, że on nie jest taki wypicowany, że ma te swoje brudy itd dodaje mu mega uroku
OdpowiedzTen Silnik żyje teraz w innym Polonezie, granatowej przejściówce, nie wiem co stało się z tą budą. Najbardziej mnie zawsze dziwiło że właściciel przerabiając go na race-cara turlał się tym samochodem albo kręcił bączki, takie rzeczy można robić czymkolwiek, ja wybrałbym dynamiczną jazdę ;)
OdpowiedzCzy to nie jest poldek z Człuchowa?
OdpowiedzGabriel - właściciel tego samochodu to specyficzny człowiek, polonez jest nadal w jego rękach i czeka na przyjęcie nowego silnika, będzie jeszcze głośno o tym projekcie, to mogę zagwarantować :) a wybór silnika zadziwił wszystkich którzy wiedzą co tam będzie (a jest nas raptem może z 5 osób)
Odpowiedz@radzionam: I raczej nie ma co liczyć że ktoś z tych pięciu osób puści parę przed oficjalną informacją :D?
Odpowiedz@radzionam: licze na LS1 lub RB25DET :) byłby najgrubszy poldek na dłuuugo
Odpowiedz@Kaczogrod758: raczej nie ma takiej możliwości :D
Odpowiedz@slivex: żaden z powyższych :) SR20DET w polonezie już jest ale jeszcze nie wyjechał ;)
Odpowiedz@radzionam: no tego SR'a staram się śledzić, fajnie byłoby jakby ten go przebił pojemnością i mocą
Odpowiedz@slivex: pojemnością owszem, jeśli chodzi o moc to nie ma takiej możliwości :)
Odpowiedz