@Kaczogrod758:
Klapa bedzie malowana i będzie bez znaczków :) niedługo wrzucę filmik, ale na zywo dzwiek jest kozak, nie buczy, nie basuje tylko jest lekki pomruk fałki :))
Nie rozumiem co jest fajnego w pięknym klasyku w połączeniu z dwoma puszkami, które widać z kilometra? Gdyby puszki tłumików były schowane za zderzakiem byłoby ok, ale skoro je widać z prawie 2 metrów wysokości stojąc od razu za autem, boję się pomyśleć jak to wygląda klęcząc za autem. Dźwięk silnika swoją drogą, ale o wygląd tego wszystkiego też warto zadbać... poza tym, Honda Accorda wypuściła bardziej jako auto luksusowe, a nie do sportu i moim zdaniem lepiej, aby został klasykiem, ale to akurat kwestia gustu
Czekam na filmik z niecierpliwością :D
OdpowiedzZwróć mu emblemat bo goło wygląda :P Można by się trochę pospierać że tył dość podobny do Eclipse jakie było w pierwszej części F&F :P
Odpowiedz@Kaczogrod758: Klapa bedzie malowana i będzie bez znaczków :) niedługo wrzucę filmik, ale na zywo dzwiek jest kozak, nie buczy, nie basuje tylko jest lekki pomruk fałki :))
Odpowiedzto teraz dowaliłeś, nie mogę się doczekać filmiku jak to "grzmi" :D
OdpowiedzNie rozumiem co jest fajnego w pięknym klasyku w połączeniu z dwoma puszkami, które widać z kilometra? Gdyby puszki tłumików były schowane za zderzakiem byłoby ok, ale skoro je widać z prawie 2 metrów wysokości stojąc od razu za autem, boję się pomyśleć jak to wygląda klęcząc za autem. Dźwięk silnika swoją drogą, ale o wygląd tego wszystkiego też warto zadbać... poza tym, Honda Accorda wypuściła bardziej jako auto luksusowe, a nie do sportu i moim zdaniem lepiej, aby został klasykiem, ale to akurat kwestia gustu
Odpowiedz