CRF 250R to chyba jedyny cross z dwiema lufami. Jest jeszcze Husqvarna TE 610, ale to enduro, no i nieraz do Hondy XR 250 montują podówjny wydech właśnie z takiej CRF jak ta, no ale to też jest enduro. Poza tym kolor się zgadza.
Niee, na tym foto jest Honda CRF 250R czyli 4t, jak każda CRF. przykładowo CR 250 jest 2t, CRF 250 to 4t, bo ma dodane "F" tak samo jest z Yamahami, np. YZ 125 (2t) i YZ 250F (4t), Kawasaki, np. KX 125(2t) i KX 250F(4t) no i KTM np. 125 SX(2t) i 250 SX-F(4t). Wyjątkiem jest Suzuki, Bo 2t to RM, przykładowo RM 125, a 4t to RMZ, przykładowo RMZ 450. Mam nadzieje, że załapałeś bo trochę namieszałem :) .
A no i zgadzam się, Huska TE to jest czterosów, tak samo jak wcześniej wspomniana Honda XR. :)
Honda CRF 250 R. Ładna sprawa te dwa tłumiki.
Odpowiedzjapier**** po czym ty poznałeś tego crossa???
OdpowiedzCRF 250R to chyba jedyny cross z dwiema lufami. Jest jeszcze Husqvarna TE 610, ale to enduro, no i nieraz do Hondy XR 250 montują podówjny wydech właśnie z takiej CRF jak ta, no ale to też jest enduro. Poza tym kolor się zgadza.
OdpowiedzCRF 450 na 2013 rok też ma 2 lufy
Odpowiedzto pozdro. podziwiam twoja wiedzę na temat cross'ów i enduro! Aaa po za tym te tłumiki na foto to ewidetnie 2t a TE to 4t. ;)
OdpowiedzNiee, na tym foto jest Honda CRF 250R czyli 4t, jak każda CRF. przykładowo CR 250 jest 2t, CRF 250 to 4t, bo ma dodane "F" tak samo jest z Yamahami, np. YZ 125 (2t) i YZ 250F (4t), Kawasaki, np. KX 125(2t) i KX 250F(4t) no i KTM np. 125 SX(2t) i 250 SX-F(4t). Wyjątkiem jest Suzuki, Bo 2t to RM, przykładowo RM 125, a 4t to RMZ, przykładowo RMZ 450. Mam nadzieje, że załapałeś bo trochę namieszałem :) . A no i zgadzam się, Huska TE to jest czterosów, tak samo jak wcześniej wspomniana Honda XR. :)
Odpowiedzrozumiem dokładnie! dzięki
Odpowiedz