Slaberka 19 czerwca 2014 o 20:11 0 0 A co tam polskiego? Silnik albo Detroit Diesel albo Steyr, skrzynia i most pewnie ZF, zawieszenie też z eksportu. Polska to była kabina która i tak wyposażenie miała z zachodu, więc polska w pełni była rama chociaż stal i tak z rosyjskiej surówki. Odpowiedz
kilian999 20 czerwca 2014 o 7:37 0 0 @Slaberka: Ale przynajmniej mieliśmy jeszcze cywilne pojazdy polskich marek. Odpowiedz
Hah mój dziadek miał identyczną plandekę!
OdpowiedzA co tam polskiego? Silnik albo Detroit Diesel albo Steyr, skrzynia i most pewnie ZF, zawieszenie też z eksportu. Polska to była kabina która i tak wyposażenie miała z zachodu, więc polska w pełni była rama chociaż stal i tak z rosyjskiej surówki.
Odpowiedz@Slaberka: Ale przynajmniej mieliśmy jeszcze cywilne pojazdy polskich marek.
Odpowiedz