Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

2000 Opel Omega V8.com - Ciekawe wnętrza #32

Wnętrze prototypu Omegi z silnikiem 5.7 V8 (315KM). Poza zmianami mechanicznymi różniła się od zwykłych modeli także wyglądem -inne światła z przodu w niektórych prototypach, a także zmiany we wnętrzu. Szczególną uwagę zwraca zastąpienie klasycznych analogowych zegarów dwoma kolorowymi wyświetlaczami lcd. Do tego oczywiście jeszcze bogatsze wyposażenie, chociaż i w standardowych modelach nie można było na brak dodatków narzekać. Niestety seryjnej produkcji nie podjęto i skończyło się na kilkunastu egzemplarzach testowych.
by Ltvnsky
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Spoon8
-1 1

napis na kierownicy sugeruje że airbagi wtedy były czymś niesamowitym

Odpowiedz
avatar Ltvnsky
1 1

@Spoon8: W wielu obecnych autach dalej są takie napisy, to jest po prostu informacja, że w danym miejscu się znajduje poduszka. W 2000 roku airbagi były czymś zupełnie normalnym, Omega miała cztery w standardzie, niektóre auta wtedy miały już nawet sześć i więcej.

Odpowiedz
avatar Spoon8
0 0

@Ltvnsky: Wiem, żartuję sobie po prostu:D Uważam że aż tak wielki napis jest zbędny, zwłaszcza że w wielu samochodach jest to jakoś lepiej wkomponowane w kiere, tutaj wygląda to tak jakby opel się chwalił tym że ma airbagi. Stąd mój poprzedni komentarz ;)

Odpowiedz
avatar Alchemik
0 0

Ciekawe czemu naprawdę nie wprowadzono Omegi V8? Bliźniaczy Holden Commodore jeździł jakoś z jednostkami V8.

Odpowiedz
avatar NeedSpeed
0 0

@Alchemik: Gdzieś czytałem że były problemy z chłodzeniem jednostki w tej budzie. Ale nie wiem czy to faktyczny powód.

Odpowiedz
avatar Alchemik
0 0

@NeedSpeed: O tym powodzie słyszałem. Tyle, że w Australii jest sporo gorących rejonów i tam problemów nie było. Opel też na Omedze B FL zakończył przygodę z tym modelem. Opel wiedział, że się wycofa z tego modelu i nie chciał kolejnego silnika w gamie tylko na kilka lat do tego modelu? Holden dalej rozwija i modyfikuje tą "platformę". Pontiac GTO, czy Vauxhall/Holden Monaro to pochodne właśnie Omegi (Commodore).

Odpowiedz
Udostępnij