@matiqq: A oprócz brawurowego omijania samochodów na drodze publicznej i jeździe pod prąd to kiedy pokazał coś ciekawego? Widziałeś jakieś bardziej wymagające odcinki z jego udziałem?
@FXX: ciekawe czy ty byłbyś takim cwaniakiem i tak dał rade pojechać ;) moc nie robi wszystkiego za kierowce :) jak dla mnie troszeczke przesadzał ale na pewno jeździ lepiej niż 80% cholernych kierowców...
@snap0306: A czy ja gdzieś napisałem, że byłbym takim cwaniakiem? Nie, zatem nie dopowiadaj sobie.
Ale odpowiadając - nie, nie byłbym, bo:
a) mam jeszcze resztki instynktu samozachowawczego i przetrwania
b) stać mnie na to, żeby jechać na tor, zapłacić i tam poszaleć.
Tego, że moc nie robi wszystkiego za kierowcę to również wiem, między innymi dlatego cały czas się doszkalam na własną rękę w różnych kursach typu SJS.
@FXX: Bo dla polskich mediów zawodnicy najwyższego szczebla to jedynie Hołowczyc czy Kubica. Tymczasem Frogu brał udział w wielu zawodach driftingowych np. KOE (ma pomarańczowego mustanga przygotowanego pod drift) gdzie poziom jest bardzo wysoki i wymaga ogromnych umiejętności :) to tak w woli ścisłości. To że ktoś nie jeździł w Formule czy Dakarze nie oznacza że nie jest świetnym kierowcą. Wszyscy oczywiście mając takie auto nigdy by ostrzej nie pojechali tylko jeździli co tydzień na tor wyścigowy których w naszym kraju jest przecież całe mnóstwo! Takiego zapier**lania nie popieram do końca ale on ze swoimi umiejętnościami i doświadczeniem stwarza mniejsze zagrożenie niż 60-cio letni dziadzio jadący swoim passatem w tdi'ku do kościoła na niedzielną mszę.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
14 czerwca 2014 o 17:19
@micek: Zatem cytuję wypowiedź osoby z tego środowiska:
"Ostrzej wypowiada się menedżer jednego z czołowych polskich driftingowych teamów. Anonimowo, bo oficjalne stanowisko dla mediów ma lada chwila wydać Polska Federacja Driftingu. - Jesteśmy zbulwersowani i jest nam niezmiernie przykro. Od sześciu lat bardzo ciężko pracowaliśmy, budowaliśmy profesjonalny team, który zawsze był tworzony tak, by pokazać sport motorowy z dobrej, bezpiecznej strony. To, co zaprezentowali dwaj kierowcy, jest niedopuszczalne i karygodne. Odcinamy się i potępiamy to. Taka sytuacja odbija się na całym środowisku drifterów, chociaż te przypadki są marginalne. Przez te osoby traci cały sport - mówi.
Podkreśla, że C. jest wicemistrzem Polski i "to najwięcej mówi o powadze sytuacji". - Według mojej wiedzy Robert N. stratuje głównie w drugoligowych zawodach. Chyba nie ma nawet licencji, która pozwoliłaby mu jeździć wyżej - zaznacza."
Zatem o jakich mediach mówisz? Wybacz, ale jeżeli ludzie ze środowiska tak o nim mówią to widać jaki z niego zawodnik najwyższego szczebla... Idąc tym tropem Arka Gdynia to drużyna najwyższego szczebla...
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 czerwca 2014 o 18:11
@FXX: Beznadziejne PFD już niech się lepiej na żaden temat nie wypowiada bo o tej żenującej lidze można by nowele napisać. Zresztą PFD nie jest żadną prestiżową ligą, nie są podpięci do PZM'otu i są taką samą polską ligą driftingową jak każda inna, z tym że u nich startuje 16 osób a na DriftOpen 80 :) Licencja PFD to licencja PFD po to żeby startować w ich zawodach, licencja sportu samochodowego PZM'otu też nie wiem komu jest potrzebna jeżeli ktoś nie ma zamiaru startować w rajdach etc.
@FXX: nie jest znany bo moze czesto udzialu nie bierze
znalazlem pierwszy filmik z jego udzialem, obejrz https://www.youtube.com/watch?v=y5zp-9DgHhM wiem że zaraz powiesz ze snieg i widac ze cos mu nie wychodzi to obejrz pierwszy filmik w proponowanych, tam nawet zawodnicy STW popelniaja błedy
PS; cos takiego znalazlem, nie wiem czy to on ale chyba tak https://www.youtube.com/watch?v=1ddJVPWSFZw
wg mnie on skila ma
@cinkal: Stary, ale konkretnie - skoro jest tak dobry, to gdzie jego jakiekolwiek sukcesy, jesteś w stanie chociaż 3 jakieś sensowne wymienić?
Pierwszy filmik - sorry, nie ważne, że śnieg czy nie śnieg, miałem okazję oglądać lepiej jeżdżących amatorów, niż to co zaprezentował wtedy...
Skila może i ma, ale na tle innych zwykłych kierowców. Na tle zawodowców to raczej płotka.
@cinkal: Ale ja też tego nigdzie nie powiedziałem. Podaj mi cokolwiek, jakiekolwiek 3 ważniejsze sukcesy...
Akurat Schumi to słabe porównanie, bo tyle ile on to jeszcze nikt w tym sporcie nie wygrał.
Nie pochwalam jego jazdy, ale jednak trzeba mieć jaja i umiejętności by takie manewry w ruchu ulicznym robić.. po filmiku było widać, że auto na milimetry ma wyczute.
Zabójcą czy mordercą też nie ma co go nazywać, bo dzięki Bogu jeszcze nikomu z jego winy krzywda się nie stała ;)
@Cynio: Minusujcie dalej i niech nadal żadne argumenty do Was nie docierają.
Napisałem, że nie pochwalam jego jazdy bo droga publiczna od tego nie jest, jednak myślący człowiek mi przyzna, że umiejętności ma.
Równie dobrze wg waszego myślenia mogę kogoś nazwać mordercą od tak bo jedzie o 10km/h więcej..
Nikomu NA SZCZĘŚCIE nie stała się jeszcze krzywda więc nie ma sensu go aż tak oczerniać..
Chłostę jedynie może dostać za nieprzestrzeganie przepisów, ale powiedzcie sami ile razy wam się zdarzyło jechać szybciej albo przejechać na czerwonym "może zdążę"? Nikt święty nie jest..
Po internecie krążą miliony takich filmików..
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 czerwca 2014 o 15:15
@addi: Dla Ciebie wszystko jest czarne albo białe? Jeśli ktoś przekracza prędkość o 20, 30 czy nawet 50km/h to dla Ciebie to samo co przekroczenie o 100km/h (na przykład, nie wiem ile Boguś-Froguś jechał). Uważasz, że takie samo zagrożenie w tych dwóch przypadkach jest powodowane przez takich kierowców?
@kartonito: owszem, bo jakbynie patrzec jest to podobne zagrozenie gdyz nigdy nie wiesz kto siedzi za za kolkiem i w danej chwili co moze sie stac ;)
wybaczcie mi brak polskich znakow, ale na komputerze mi sie cos poprzestawialo..
trzeba bardzo uwazac i stosowac zasade ograniczonego zaufania do doslownie kazdego ;)
@kartonito: uwierz mi, ze nawet jesli uderzymy kogos przy przepisowych 50km/h jesli zle go trafimy to mozemy go zabic..
Ciekawe czy byście się jarały tym frajerem tak jakby zabił kogoś z waszej bliskiej rodziny patrząc po wypowiedziach niektórych to pewnie TAK bo według was to jest fajne co on przedstawił na filmiku.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 czerwca 2014 o 12:01
Nie rozumiem jego fenomenu... Przecież gość w tych swoich filmach zupełnie nic ciekawego nie pokazuje. Ot zwykły mistrz prostej w mocnym aucie. Tu pojedzie kawałek pod prąd albo na czerwonym, tam wyprzedzi kogoś nie po tej stronie co trzeba i jest wielki strzał. Dodatkowo jeszcze media ciągną temat. Mam wrażenie, że podniecają się tym głównie 13 latkowie i 30 latkowie zachowujący się jak 13 latkowie- tacy świeżo oderwani od NFS. Już wolałem popisy śp. bodajże Gruzina, który jeździł równie niebezpiecznie, ale pokazywał przy tym jakiś kunszt jazdy i umiejętności, a nie bezmyślne ciśnięcie prawego pedału w podłogę.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 czerwca 2014 o 12:02
@JHMEG: Skoro nie rozumiesz, pozwól, że Ci wytłumaczę. Nie chodzi o to że dobrze jeździ, że ma opanowane auto, że ma hajs na taki pojazd, tylko o to, że kpi sobie z pracy polskich policjantów, oraz z polskiego prawa. Omija przepisy tak, że nawet jak go złapali to tylko dlatego, że zatrzymał się z własnej woli dobrze wiedząc, że nic mu nie zrobią. Po prostu pokazuje ludziom jak bardzo beznadziejne i żałosne jest polskie prawo oraz przepisy.
@Ziemniaczeeq: Mam nadzieję, że również takie stanowisko będziesz prezentował jak zrobi krzywdę Tobie, albo Twoim bliskim, czego rzecz jasna Ci nie życzę. Pamiętaj wtedy o konsekwencji własnych słów.
"fani" mają mokro w gaciach jak tylko usłyszą "boguś" "m3". Gość ma umiejętności ale to idiota skoro takie rzeczy wyczyniał na mieście. Śmieszą mnie też teksty typu "żal wam dupę ściska" "zazdrościcie mu bo was nie stać na bmw" itp. itp. Typowe myślenie i zachowanie dzieciaków z podstawówki.
Hmm, w filmie np fast and furious to by przeszło i wszyscy byliby zachwyceni, w realu jest to przesadą ale to właśnie o takich ludziach opowiadają te filmy. Nie jestem za tym by tak jeździć ale podobało mi się widowisko...
@Vasyl: ty sam jesteś jak te fast and furious - jakie widowisko ?? pokaz buractwa, prostactwa i tatusiowych pieniążków a ten baran co się podniecił kilkanaście odp. wyżej że Boguś ma działalność to jak go spotka to z podniecenia jeszcze mu laskę zrobi - żenada
co za pedalstwo naklejać taką naklejkę na swoje auto i podniecać się oszołomem który osrał się ze strachu i się chowa przed mediami i całą resztą.
Kolejne pedalstwo to ci którzy podniecają się tym burakiem i całym tym zamieszaniem, jaki to on nie jest zaj..sty, jak on super prowadzi, ale super kolo itd itp. - w gacie nie zróbcie z podniecenia
Bez urazy, ale to jest pedalstwo jarać się jakimś bananowcem, mistrzem prostej w M3 tatusia na kredycie, ale co kto lubi :)
Odpowiedz@Memo: Prostej powiadasz...?
Odpowiedz@matiqq: A oprócz brawurowego omijania samochodów na drodze publicznej i jeździe pod prąd to kiedy pokazał coś ciekawego? Widziałeś jakieś bardziej wymagające odcinki z jego udziałem?
Odpowiedz@FXX: ciekawe czy ty byłbyś takim cwaniakiem i tak dał rade pojechać ;) moc nie robi wszystkiego za kierowce :) jak dla mnie troszeczke przesadzał ale na pewno jeździ lepiej niż 80% cholernych kierowców...
Odpowiedz@matiqq: jazda po krawężnikach chcąc ominąć autobus który stoi na czerwonym świetle to już nie taka prosta sprawa. Trochę jak off-road
Odpowiedz@snap0306: A czy ja gdzieś napisałem, że byłbym takim cwaniakiem? Nie, zatem nie dopowiadaj sobie. Ale odpowiadając - nie, nie byłbym, bo: a) mam jeszcze resztki instynktu samozachowawczego i przetrwania b) stać mnie na to, żeby jechać na tor, zapłacić i tam poszaleć. Tego, że moc nie robi wszystkiego za kierowcę to również wiem, między innymi dlatego cały czas się doszkalam na własną rękę w różnych kursach typu SJS.
Odpowiedz@Memo: mistrz prostej mówisz? Szkoda ze nie widziales go na zawodach driftowych M3 tatusia? szkoda ze nie wiesz że ma własna działalnośc
Odpowiedz@cinkal: Cytat z pierwszego lepszego artykułu na jego temat: "Nie jest jednak szerzej znany wśród kierowców biorących udział w zawodach najwyższego szczebla. " Chyba jednak nie jest taki dobry... Z resztą koledzy po fachu, również ich występki uważają za debilne: http://natemat.pl/105883,jestesmy-zbulwersowani-musimy-wyeliminowac-te-osoby-srodowisko-drifterow-reaguje-na-popisy-szalonych-kierowcow-z-bmw
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 16:52
@FXX: Bo dla polskich mediów zawodnicy najwyższego szczebla to jedynie Hołowczyc czy Kubica. Tymczasem Frogu brał udział w wielu zawodach driftingowych np. KOE (ma pomarańczowego mustanga przygotowanego pod drift) gdzie poziom jest bardzo wysoki i wymaga ogromnych umiejętności :) to tak w woli ścisłości. To że ktoś nie jeździł w Formule czy Dakarze nie oznacza że nie jest świetnym kierowcą. Wszyscy oczywiście mając takie auto nigdy by ostrzej nie pojechali tylko jeździli co tydzień na tor wyścigowy których w naszym kraju jest przecież całe mnóstwo! Takiego zapier**lania nie popieram do końca ale on ze swoimi umiejętnościami i doświadczeniem stwarza mniejsze zagrożenie niż 60-cio letni dziadzio jadący swoim passatem w tdi'ku do kościoła na niedzielną mszę.
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 17:19
@micek: Zatem cytuję wypowiedź osoby z tego środowiska: "Ostrzej wypowiada się menedżer jednego z czołowych polskich driftingowych teamów. Anonimowo, bo oficjalne stanowisko dla mediów ma lada chwila wydać Polska Federacja Driftingu. - Jesteśmy zbulwersowani i jest nam niezmiernie przykro. Od sześciu lat bardzo ciężko pracowaliśmy, budowaliśmy profesjonalny team, który zawsze był tworzony tak, by pokazać sport motorowy z dobrej, bezpiecznej strony. To, co zaprezentowali dwaj kierowcy, jest niedopuszczalne i karygodne. Odcinamy się i potępiamy to. Taka sytuacja odbija się na całym środowisku drifterów, chociaż te przypadki są marginalne. Przez te osoby traci cały sport - mówi. Podkreśla, że C. jest wicemistrzem Polski i "to najwięcej mówi o powadze sytuacji". - Według mojej wiedzy Robert N. stratuje głównie w drugoligowych zawodach. Chyba nie ma nawet licencji, która pozwoliłaby mu jeździć wyżej - zaznacza." Zatem o jakich mediach mówisz? Wybacz, ale jeżeli ludzie ze środowiska tak o nim mówią to widać jaki z niego zawodnik najwyższego szczebla... Idąc tym tropem Arka Gdynia to drużyna najwyższego szczebla...
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 18:11
@FXX: Beznadziejne PFD już niech się lepiej na żaden temat nie wypowiada bo o tej żenującej lidze można by nowele napisać. Zresztą PFD nie jest żadną prestiżową ligą, nie są podpięci do PZM'otu i są taką samą polską ligą driftingową jak każda inna, z tym że u nich startuje 16 osób a na DriftOpen 80 :) Licencja PFD to licencja PFD po to żeby startować w ich zawodach, licencja sportu samochodowego PZM'otu też nie wiem komu jest potrzebna jeżeli ktoś nie ma zamiaru startować w rajdach etc.
Odpowiedz@FXX: nie jest znany bo moze czesto udzialu nie bierze znalazlem pierwszy filmik z jego udzialem, obejrz https://www.youtube.com/watch?v=y5zp-9DgHhM wiem że zaraz powiesz ze snieg i widac ze cos mu nie wychodzi to obejrz pierwszy filmik w proponowanych, tam nawet zawodnicy STW popelniaja błedy PS; cos takiego znalazlem, nie wiem czy to on ale chyba tak https://www.youtube.com/watch?v=1ddJVPWSFZw wg mnie on skila ma
Odpowiedz@cinkal: Stary, ale konkretnie - skoro jest tak dobry, to gdzie jego jakiekolwiek sukcesy, jesteś w stanie chociaż 3 jakieś sensowne wymienić? Pierwszy filmik - sorry, nie ważne, że śnieg czy nie śnieg, miałem okazję oglądać lepiej jeżdżących amatorów, niż to co zaprezentował wtedy... Skila może i ma, ale na tle innych zwykłych kierowców. Na tle zawodowców to raczej płotka.
Odpowiedz@FXX: nie mowie ze jest taki dobry ze wygrywa wszystko bo nic nie wygrał ale, przeciez nawet Szumacher wszystkiego nie wygrał
Odpowiedz@micek: No dobrze, ale w DriftOpen wśród zarejestrowanych zawodników, tego jakże świetnego kierowcy nie ma, więc na to samo wychodzi...
Odpowiedz@cinkal: Ale ja też tego nigdzie nie powiedziałem. Podaj mi cokolwiek, jakiekolwiek 3 ważniejsze sukcesy... Akurat Schumi to słabe porównanie, bo tyle ile on to jeszcze nikt w tym sporcie nie wygrał.
Odpowiedz@FXX: nie porównywałem go do Szumiego, ja nie chce dalej brnąć w tą dyskusje, dzieki za wymianę poglądów
Odpowiedz@cinkal: Mea culpa, zbyt daleko idący wniosek. You're welcome ;)
OdpowiedzŻałosne...
OdpowiedzNawet admini go promują. Pierwszy materiał na głównej... boguś... -_- SERIO?!
OdpowiedzDajcie już spokój z tym "bogusiem". To debil i powinni go jak najszybciej złapać i zamknąć, a jaracie się nim jak szczerbaty sucharami...
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 0:59
@kamil95: ja bym go nie zamknął ;)
OdpowiedzTylko Ze gość z BMW to FROGUś (FROGO) tak dla ścisłości... a nie zaden Boguś...
Odpowiedz@pawel0203: Ok, dzięki.
OdpowiedzNie pochwalam jego jazdy, ale jednak trzeba mieć jaja i umiejętności by takie manewry w ruchu ulicznym robić.. po filmiku było widać, że auto na milimetry ma wyczute. Zabójcą czy mordercą też nie ma co go nazywać, bo dzięki Bogu jeszcze nikomu z jego winy krzywda się nie stała ;)
Odpowiedz@addi: jedyny normalny jesteś :)
Odpowiedz@addi: Ciekawe czy jak sie rozbije doda filmik czy nie? Zabije kogoś czy nie? Hmm...
Odpowiedz@Cynio: Minusujcie dalej i niech nadal żadne argumenty do Was nie docierają. Napisałem, że nie pochwalam jego jazdy bo droga publiczna od tego nie jest, jednak myślący człowiek mi przyzna, że umiejętności ma. Równie dobrze wg waszego myślenia mogę kogoś nazwać mordercą od tak bo jedzie o 10km/h więcej.. Nikomu NA SZCZĘŚCIE nie stała się jeszcze krzywda więc nie ma sensu go aż tak oczerniać.. Chłostę jedynie może dostać za nieprzestrzeganie przepisów, ale powiedzcie sami ile razy wam się zdarzyło jechać szybciej albo przejechać na czerwonym "może zdążę"? Nikt święty nie jest.. Po internecie krążą miliony takich filmików..
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 15:15
@addi: Dla Ciebie wszystko jest czarne albo białe? Jeśli ktoś przekracza prędkość o 20, 30 czy nawet 50km/h to dla Ciebie to samo co przekroczenie o 100km/h (na przykład, nie wiem ile Boguś-Froguś jechał). Uważasz, że takie samo zagrożenie w tych dwóch przypadkach jest powodowane przez takich kierowców?
Odpowiedz@kartonito: owszem, bo jakbynie patrzec jest to podobne zagrozenie gdyz nigdy nie wiesz kto siedzi za za kolkiem i w danej chwili co moze sie stac ;) wybaczcie mi brak polskich znakow, ale na komputerze mi sie cos poprzestawialo.. trzeba bardzo uwazac i stosowac zasade ograniczonego zaufania do doslownie kazdego ;) @kartonito: uwierz mi, ze nawet jesli uderzymy kogos przy przepisowych 50km/h jesli zle go trafimy to mozemy go zabic..
OdpowiedzSerio...
Odpowiedzhttp://cdn.memegenerator.net/instances/500x/51024220.jpg
OdpowiedzBoguś z M3? Chyba powinno być "Boguś w M3".
OdpowiedzA ja wciąż czekam aż ucierpi przez niego jakiś betonowy słup.
Odpowiedz@ManieK: Jesteś niedobry - tak źle życzyć betonowemu słupowi ;p
Odpowiedz@ManieK: juz ucierpiał. a Bogus za granicą
OdpowiedzCiekawe czy byście się jarały tym frajerem tak jakby zabił kogoś z waszej bliskiej rodziny patrząc po wypowiedziach niektórych to pewnie TAK bo według was to jest fajne co on przedstawił na filmiku.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 12:01
Nie rozumiem jego fenomenu... Przecież gość w tych swoich filmach zupełnie nic ciekawego nie pokazuje. Ot zwykły mistrz prostej w mocnym aucie. Tu pojedzie kawałek pod prąd albo na czerwonym, tam wyprzedzi kogoś nie po tej stronie co trzeba i jest wielki strzał. Dodatkowo jeszcze media ciągną temat. Mam wrażenie, że podniecają się tym głównie 13 latkowie i 30 latkowie zachowujący się jak 13 latkowie- tacy świeżo oderwani od NFS. Już wolałem popisy śp. bodajże Gruzina, który jeździł równie niebezpiecznie, ale pokazywał przy tym jakiś kunszt jazdy i umiejętności, a nie bezmyślne ciśnięcie prawego pedału w podłogę.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2014 o 12:02
@JHMEG: a Ty byś tak pojechał? bo nie sądze.
Odpowiedz@JHMEG: Skoro nie rozumiesz, pozwól, że Ci wytłumaczę. Nie chodzi o to że dobrze jeździ, że ma opanowane auto, że ma hajs na taki pojazd, tylko o to, że kpi sobie z pracy polskich policjantów, oraz z polskiego prawa. Omija przepisy tak, że nawet jak go złapali to tylko dlatego, że zatrzymał się z własnej woli dobrze wiedząc, że nic mu nie zrobią. Po prostu pokazuje ludziom jak bardzo beznadziejne i żałosne jest polskie prawo oraz przepisy.
Odpowiedz@Ziemniaczeeq: Mam nadzieję, że również takie stanowisko będziesz prezentował jak zrobi krzywdę Tobie, albo Twoim bliskim, czego rzecz jasna Ci nie życzę. Pamiętaj wtedy o konsekwencji własnych słów.
OdpowiedzTo już przesada, po co promować tego przygłupa?
OdpowiedzAdmini moga byc tak samo podnieceni Fogusie jak inni,a powinni blokowac posty z nim zwiazane
OdpowiedzJa jestem bezstrony.... Ma umiejętności ale też nie chciał bym go spotkać na drodze... Jeździ może dobrze ale z taką jazdą na tor!!
OdpowiedzWidzę kolejny który się podnieca tym bałwanem. Społeczeństwo ja nie wiem, oglupialo do reszty chyba, ze jara się piratem drogowym.
Odpowiedz"fani" mają mokro w gaciach jak tylko usłyszą "boguś" "m3". Gość ma umiejętności ale to idiota skoro takie rzeczy wyczyniał na mieście. Śmieszą mnie też teksty typu "żal wam dupę ściska" "zazdrościcie mu bo was nie stać na bmw" itp. itp. Typowe myślenie i zachowanie dzieciaków z podstawówki.
Odpowiedz@mucharadzdza: tu chodzi o jego umiejętności i nieodpowiedzialność, a nie o to czy kogoś stać na taką m3 czy nie
Odpowiedz@Dave1432: Umiesz ty czytać ze zrozumieniem? Przecież właśnie to napisałem.
OdpowiedzCo się dzieje, że ostatnio użytkownicy tak chojnie sypią komentarzami? Czyżby jakaś reklama portalu? :)
Odpowiedz@qbs0n3k: Nowy Mod :D
Odpowiedz@matiqq: musisz mieć co robić - nie ma obijania się przykro mi :P
OdpowiedzHmm, w filmie np fast and furious to by przeszło i wszyscy byliby zachwyceni, w realu jest to przesadą ale to właśnie o takich ludziach opowiadają te filmy. Nie jestem za tym by tak jeździć ale podobało mi się widowisko...
Odpowiedz@Vasyl: ty sam jesteś jak te fast and furious - jakie widowisko ?? pokaz buractwa, prostactwa i tatusiowych pieniążków a ten baran co się podniecił kilkanaście odp. wyżej że Boguś ma działalność to jak go spotka to z podniecenia jeszcze mu laskę zrobi - żenada
Odpowiedzbardziej w oczy rzuca się STI niż Boguś jest wszędzie
Odpowiedzco za pedalstwo naklejać taką naklejkę na swoje auto i podniecać się oszołomem który osrał się ze strachu i się chowa przed mediami i całą resztą. Kolejne pedalstwo to ci którzy podniecają się tym burakiem i całym tym zamieszaniem, jaki to on nie jest zaj..sty, jak on super prowadzi, ale super kolo itd itp. - w gacie nie zróbcie z podniecenia
Odpowiedz