@darjojo: rajdy to nie tylko wrc, w niższych klasach oraz mistrzostwach regionalnych również jeździ/jeździło z sukcesami wiele samochodów
weźmy chociażby saxo/106 w grupie N, daleko im do imprezy ale świat rajdów bez nich byłby zupełnie inny
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
9 czerwca 2014 o 19:19
@darjojo: do wrc uprościłem ogólnie najwyższą klasę rajdową w danym czasie. Impreza i Evo nie są lepsze od Fabii, sa po prostu bardziej medialne i najwieksza ich zaletą jest to że w salonie można kupic samochód mocno zbliżony do rajdowego, gdybysmy brali pod uwage tylko samochody które wygrywały zarówno w grupie A jak i N to tylko 2 samochody byłby kultowe, no może jeszcze Celica
tzn rozumiem o co ci chodzi, być może dla mnie słowo "kultowy" ma szersze zastosowanie niż dla ciebie, cała lista jest oczywiście mocno subiektywna, ale staram sie na niej zamieścić jak najwiecej ważnych dla rajdów samochodów. Nie rozumiem natomiast czemu alpine a110 i fiat 131 nie dostały sie na główną bo moim zdaniem to jedna z kluczowych rajdówek lat 70'
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
9 czerwca 2014 o 19:30
dzisiaj słowo "kultowy" straciło sens i nie należy nadwyrężać tego znaczenia.
Każda z rajdówek ma coś co mi się w niej podoba, ale każdy ma swoja "naj"
@Schizo: przyznaję, zestawienie jest bardzo subiektywne, dla mnie wygranie ponad 60 rajdów na arenie międzynarodowej, ogromne sukcesy w seriach krajowych, kilka mistrzostw IRC/SWRC czynią ten samochód jednym z najwazniejszych ostatniej dekady
Kopecky, pamiętam jak już startował Fabią I WRC w 2004
Odpowiedzto ma być kultowa rajdówka ?? ;/ kultowa to jest lancia stratos , subaru impreza 22b czy też misiek evo IV/V
Odpowiedz@darjojo: rajdy to nie tylko wrc, w niższych klasach oraz mistrzostwach regionalnych również jeździ/jeździło z sukcesami wiele samochodów weźmy chociażby saxo/106 w grupie N, daleko im do imprezy ale świat rajdów bez nich byłby zupełnie inny
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 czerwca 2014 o 19:19
@slivex: a czy lancia strotos to wrc i lancer to też wrc ? lancia startowała jako a grupa a duża część lancerów to N-ki
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 czerwca 2014 o 19:20
@darjojo: do wrc uprościłem ogólnie najwyższą klasę rajdową w danym czasie. Impreza i Evo nie są lepsze od Fabii, sa po prostu bardziej medialne i najwieksza ich zaletą jest to że w salonie można kupic samochód mocno zbliżony do rajdowego, gdybysmy brali pod uwage tylko samochody które wygrywały zarówno w grupie A jak i N to tylko 2 samochody byłby kultowe, no może jeszcze Celica tzn rozumiem o co ci chodzi, być może dla mnie słowo "kultowy" ma szersze zastosowanie niż dla ciebie, cała lista jest oczywiście mocno subiektywna, ale staram sie na niej zamieścić jak najwiecej ważnych dla rajdów samochodów. Nie rozumiem natomiast czemu alpine a110 i fiat 131 nie dostały sie na główną bo moim zdaniem to jedna z kluczowych rajdówek lat 70'
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 czerwca 2014 o 19:30
dzisiaj słowo "kultowy" straciło sens i nie należy nadwyrężać tego znaczenia. Każda z rajdówek ma coś co mi się w niej podoba, ale każdy ma swoja "naj"
OdpowiedzZ całym szacunkiem, ale dla mnie kultową rajdówką jest Lancia Delta a nie Skoda, która dopiero co opuściła fabrykę :/
Odpowiedz@Schizo: przyznaję, zestawienie jest bardzo subiektywne, dla mnie wygranie ponad 60 rajdów na arenie międzynarodowej, ogromne sukcesy w seriach krajowych, kilka mistrzostw IRC/SWRC czynią ten samochód jednym z najwazniejszych ostatniej dekady
Odpowiedz@slivex: Najważniejszy - nie kultowy. Kultowy może być mini morris, stratopolonez, czy inny samochód z lat <'90. A nie nówka auto.
Odpowiedz@Fahrad: ale co z tego ze jest nowy? jeździ juz 7 lat w różnych seriach rajdowych i wygrywa stratopolonez nie ma 1/10 sukcesów fabii s2000
Odpowiedz@slivex: Właśnie to, że nowy nie jest kultowy.
Odpowiedz