Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

2JZ-GTE z T51R w 240SX

Turbina od HKS dedykowana właśnie do 2JZ-GTE. Potencjał 800-900KM. W Polsce kit T51R to jakieś 40 tysięcy, ale dźwięk jest niepowtarzalny. W drugiej części filmu onboard.
by niebieska_asteroida
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar mateusz12452
1 1

Odnoszę wrażenie, że gość nie wykorzystuje tego samochodu. Trela w takiej mocy narobił by tyle dymu, że odwołali by loty na pobliskich lotniskach :D

Odpowiedz
avatar Nismo
0 0

@mateusz12452: W drifcie dym to skutek uboczny, a nie cel :)

Odpowiedz
avatar mateusz12452
0 0

@Nismo: Ale jak by nie patrzeć drift to widowiskowy sport. Inaczej się patrzy jak ktoś tylko pyka w gaz i się coś tam ślizga, a inaczej jak ktoś leci na pełnej :)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 czerwca 2014 o 15:22

avatar Nismo
0 0

@mateusz12452: Tylko po co komu do poślizgów przyczepne opony :P

Odpowiedz
avatar mateusz12452
3 3

@Nismo: Ha i tu Cię zdziwię. Bo przy mocy rzędu 600-800 km poślizg idzie z mocy, a nie z braku przyczepności. Ehh kurde, ciężko to wytłumaczyć, ale na ogół taki driftowóz to lepiej się trzyma na zakrętach niż nie jeden samochód. I nie chodzi o to aby w zakrętach walczyć o utrzymanie się na asfalcie, potrzebna jest pełna kontrola wozu. Widziałem, że zakładają kapcie pokroju 250 szerokości. Może każdemu coś innego się podoba, ale ja nie lubię jak ktoś ma możliwości , jak ten pan powyżej, a cacka się jak z jajkiem. Oczywiście polskie upalacze górą :D

Odpowiedz
avatar niebieska_asteroida
1 1

@mateusz12452: Chodzi głównie o to, że taki Trela zbudował taki bokolot, że on jest wstanie iść pełnym ogniem, bardzo dużym kątem nawet po lekkim łuku, a tutaj koleś pewnie szybko by tak wyspinował. Nie liczy się tylko moc pod maską, równie ważny jest rozkład masy, zawieszenie, opony itd.

Odpowiedz
Udostępnij