@ML9: Seryjna wersja E31 raczej nie miała z nimi rywalizować Ale M8 (wyprodukowano jedną sztuke) któro miało 550 KM zostało własnie do tego stworzone, lecz produkcji zaprzestano z powodu bardzo dużych kosztów wytwarzania. A szkoda...
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 czerwca 2014 o 7:49
@Dzela:
Produkcji M8 nawet nie rozpoczęto. ;) A jeżeli masz na myśli zwyłe E31, to było produkowane przez 10 lat, po prostu nadszedł jego czas. ;) A konkurentem dla ówczesnych GT Ferrari, czy Maserati można śmiało nazwać model 850Csi, bez ///M w nazwie, aczkolwiek również został przygotowany przez panów z M Gmbh. 380KM i prędkość maksymalna ponad 300km/h, z Ferrari 456GT może stawać jak równy z równym. :)
@KamilPsk: Bo teraz ważny nie jest kształt samochodu, tylko ilość przetłoczeń, diód oraz chromowanych dodatków, które mają odwrócić uwagę od brzydkiej sylwetki auta. No i oczywiście najważniejsza jest ochrona pieszych i oszczędność paliwa, jakby te 0,2 litra na setkę wynikające z "aerodynamicznie korzystnego" kształtu mnie zbawiły...
Czy ta wersja bmw,miała rywalizować z ferrari,lamborghini ,czemu zaprzestano produkcji tak pięknego auta ?
Odpowiedz@ML9: Seryjna wersja E31 raczej nie miała z nimi rywalizować Ale M8 (wyprodukowano jedną sztuke) któro miało 550 KM zostało własnie do tego stworzone, lecz produkcji zaprzestano z powodu bardzo dużych kosztów wytwarzania. A szkoda...
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 czerwca 2014 o 7:49
@Dzela: Produkcji M8 nawet nie rozpoczęto. ;) A jeżeli masz na myśli zwyłe E31, to było produkowane przez 10 lat, po prostu nadszedł jego czas. ;) A konkurentem dla ówczesnych GT Ferrari, czy Maserati można śmiało nazwać model 850Csi, bez ///M w nazwie, aczkolwiek również został przygotowany przez panów z M Gmbh. 380KM i prędkość maksymalna ponad 300km/h, z Ferrari 456GT może stawać jak równy z równym. :)
Odpowiedz@ML9: e31 miało być najszybszym coupe świata lecz chyba nie udało się tego dokonać>
OdpowiedzRaj na ziemi. Dlaczego teraz nie robią takich pięknych samochodów.
Odpowiedz@KamilPsk: Bo teraz ważny nie jest kształt samochodu, tylko ilość przetłoczeń, diód oraz chromowanych dodatków, które mają odwrócić uwagę od brzydkiej sylwetki auta. No i oczywiście najważniejsza jest ochrona pieszych i oszczędność paliwa, jakby te 0,2 litra na setkę wynikające z "aerodynamicznie korzystnego" kształtu mnie zbawiły...
Odpowiedz@Ltvnsky: Dzięki chłopaki za informacje .
Odpowiedz