Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Corsa B 2.5 V6 nieseryjne 190 KM FILM

Witam otóż jak obiecałem wszystkim wstawiam filmik z odpaloną V-ką. Żeby mi nie zgasła, musiałem przytrzymać na obrotach, a pytanie dlaczego? dla nie wiedzących poszły głowice się walić, po zaworach już i dlatego nie ma kompresji, Mój błąd, gdyż zapomniałem o ustawieniu wału korbowego. Będę miał nauczkę i dlatego zmieniam na X30XE 3.0 V6 211 KM. Nie opłaca mi się zmieniać głowic, dużo z tym roboty więc wolę dołożyć 400 zł aby poczuć konkretne 211 KM a nie uszkodzone i skromne 2.5. 3 litrowe V6 będzie za jakieś 2 tygodnie przywiezione, osprzęt przełożę tylko z 2.5 i gitara, tylko zmienić mapy trzeba będzie w sterowniku PN. Cóż, zacznie się kolejna zabawa, tym razem nie trzymajcie kciuków zanim czegoś innego jeszcze nie spierniczę.PS. Proszę nie śmiać się z mojego kaszmirowego sweterka po babci
by Testarossaxxx
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar berton121
0 0

no no ..tylko ja bym schował końcówkę wydechu bo trochę odstaje ;P(klekocze jak diesell ) ku.wa 200 KM w corsie (a ja mam 45KM to jest nie Feir :P ) Ps. patrz pod nogi byś się wyje.ał :D

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 czerwca 2014 o 16:18

avatar Testarossaxxx
0 0

@berton121: ma prawo klekotac skoro zawory sa uszkodzone... odpalony zostal po 7 miesiacach minimum wiec sie nie dziw bo trochd sucho mial, ale niestety na 3 litry zmieniam, troche drogi interes z glowicami :(

Odpowiedz
Udostępnij