Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Wciąż uważasz Niemców za fachowców i specjalistów?

Gdy zobaczysz w ogłoszeniu, po niemieckim tuningu - omijaj z daleka .
by bmwgrudziadz
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar brojek_88
-1 1

Wytłumacz mi co zrobili Twoim zdaniem źle i napisz proszę jak Ty byś to zrobił.

Odpowiedz
avatar bmwgrudziadz
7 7

Chłopie, styropian pianka montażowa i szpachla do poszerzenia błotników? Naklejka w celu zamaskowania pękniętej szpachli na przednim błotniku? Koła wystają po za obrys auta, seryjny rant błotnika nawet nie został wycięty w miejscu gdzie zaczyna się poszerzenie, gość zaliczy pare dziur to rant mu przetnie opony. Dodatkowo w miejscu wycięcia wlotu na masce blacha była przegrzana i po prostu będzie rdzewieć, stać ich na palnik plazmowy a nie stać ich na wyrzynarkę do blachy. Total Schade pokazuje jak to powinno być wykonane bez żadnej szpachli klejów i pianek.

Odpowiedz
avatar brojek_88
0 0

@bmwgrudziadz: Naklejką nie zamaskujesz pęknięcia bo w tym samym miejscu pęknie i naklejka. Krawędź błotnika została trochę przycięta do tego utwardzone zawieszenie i nie ma obawy o zahaczenie o niego. Pianka modelarska a nie montażowa i tak właśnie się robi. Niejeden filmik z takim właśnie montażem widziałem. Pewnie zauważyłeś że dokładki które dostali w bodykicie okazały się zbyt płytkie i trzeba było coś wymyślić. Po każdym cięciu trzeba zabezpieczyć antykorozyjnie krawędź. Jeśli wspawane wstawki da się zabezpieczyć tak żeby nie rdzewiało to i krawędź cięcia plazmą się da tu i tu masz obróbkę gdzie materiał jest mocno rozgrzany. Nie wykonasz tak dużych modyfikacji bez klejów szpachli i pianek. https://www.youtube.com/watch?v=nFDE8ag11jQ tutaj robili na bodykicie którego nie musieli przerabiać a i tak kleje były potrzebne. https://www.youtube.com/watch?v=cBOjOUSsHCs tutaj masz prawie całkiem ręczną robotę. Jak zrobiłbyś takie modyfikacje bez maty szklanej, klejów, szpachli itd.? Zwyczajnie się nie da.

Odpowiedz
avatar bmwgrudziadz
0 0

@brojek_88: Można do tego celu użyć blachy, wyspawać wszystko jak należy, ocynować i polakierować. Naklejka jest elastyczna to folia i na pewno nie pęknie, dlatego też ją tu zastosowali do maskowania, zmatowali tylko papierem ściernym i na to naklejka. Tu masz filmik z naprawy błotnika bez użycia szpachli, tak samo można zrobić poszerzenie. http://www.youtube.com/watch?v=Xh19L_w2k2c

Odpowiedz
avatar brojek_88
0 0

@bmwgrudziadz: Naklejka pęknie, a zanim pęknie to pęknięcie poszycia będzie widać akurat na tym się znam. Cynowanie to wyższa szkoła jazdy faktycznie to lepsza metoda jednak nie w tych przypadkach z filmiku który Ty wrzuciłeś czy tez z filmików które ja podałem. Widać było jasno że we wszystkich trzech przypadkach fachowcy szli na niską cenę i na szybkość. Cynowanie bym zastosował (jakbym to potrafił) robiąc swoje auto albo restaurując klasyka.

Odpowiedz
avatar bmwgrudziadz
0 0

@brojek_88: Czy ja wiem czy cynowanie to taka trudna sprawa? Dla mnie o wiele trudniejsze jest formowanie różnych elementów z blachy. Z drugiej strony tak ja mówisz szybko i tanio, co idzie za gorszą jakością.

Odpowiedz
avatar Folley96
3 3

Sorry ale nie pomalowanie autka tylko z zewnątrz nie to lipa troche ;/

Odpowiedz
avatar opel1234
-1 1

Super wygląda,a i (gość zaliczy pare dziur)tylko że niemcy to nie polska i tam niema dziur.

Odpowiedz
avatar bmwgrudziadz
0 0

@opel1234: Rozmawiałem z paroma osobami z Niemiec, i nie ma tam wszędzie dziur, ale na jakichś pipidówach też się dziury zdarzają.

Odpowiedz
avatar Irokez
0 0

@bmwgrudziadz: Dziury sa wszedzie,poprostu w niemczech łataja je z głowa,a nie jak u nas ze zasypuja czymkolwiek,aby po 2 tygodniach znowu wyrosly :)

Odpowiedz
avatar bmwgrudziadz
1 1

@Irokez: U nas tak się łata bezrobocie ;) drogowcy zawsze mają co robić, czy lato, czy zima, czy deszcz, czy słońce ;)

Odpowiedz
avatar SolAngelica
0 0

A niektórzy i tak łykają jak młode pelikany...

Odpowiedz
avatar ScoorVielFSO
0 0

7:47 - Sam stwierdził że to totalny szajs :D

Odpowiedz
avatar audiol12345
0 0

Jak widać na filmiku nie tylko Polacy są dobrzy w takim tuningu są lepsi od nas :)

Odpowiedz
Udostępnij